Nou ik reed laatst in een Apache en toen kwam ik Tupac tegen. Dus ja wij ff chillen en die shop jeweetwel. Even later reed ik weer verder met mijn Apache en toen werd ik zomaar ontvoerd door Aliens. Wat bleek nou, Elvis was een van die Aliens en die vroeg zo aan mij van " yow swa, kan ik jou handtekening scoren jeweet" dus ik zie zo: "jahzekers mattie, ik paas je mijn handtekening. Dus ja Elvis was blij. Dus ze beamen me weer terug naar de aarde, blijk ik terug in de tijd te zijn. Komt er z'n vent naar mij toe, vraagt die gast aan mij of ik vis, wijn en brood wil. Dus ik vraag zo van" He swa, heb jij geen vlees. Dus die gast begint zo over het water te lopen, komen er twee mannen aan rennen. Blijkt die gast gewoon motherfocking Jezus te zijn man. Dus ja, Jezus wordt zo meegenomen jeweet. Moet ik ook zomaar mee komen. Vervolgens mag ik van die spijkers gaan vast houden, ik zo van WTF wat moet ik hiermee. Wat blijkt nou, Jezus had de tafelpoot van de buurman gebroken en moest hem nu repareren.
Als je goed kijkt........zie je hier letters staan.