Das nieuw, DEquote:
nee hoor , donderdagochtend krijgt hij zijn nieuwe auto dus werkt hij thuis, wrs gaat hij daarna naar Duitsland en is dan vrijdagavond weer thuis.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:41 schreef Bluezz het volgende:
Testing 1,2, 3![]()
Dus Elf, de mr is de hele week weg?
Hahahahaha...feest vanavond dusquote:Op zondag 18 juli 2010 13:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmm en ik heb van Es een heerlijke fles prosecco, pakje verse pasta en een potje ingemaakte babyuitjes gekregenEn die laatste smaakt heeeerlijk bij oude geitenkaas.
Ik heb nu al trek in het kaasplankje wat ik mezelf wel gun vanavond
Vervelendquote:Op zondag 18 juli 2010 13:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lekker een beetje snoepen.. er is ook nog wat cake over![]()
Die gaat je wel bevallen als ik je smaak zo inschatquote:Op zondag 18 juli 2010 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vervelend![]()
Ik ga vanavond de Highland Park uitproberen
We zullen zienquote:Op zondag 18 juli 2010 13:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die gaat je wel bevallen als ik je smaak zo inschat
Dat wordt flink zappen met de BBC voor mij.quote:
Moet haast wel, helden zijn hetquote:Op zondag 18 juli 2010 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En Van Zuylen is best een leuke winkel![]()
Volgende keer gewoon mee als jullie hier zijnquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon mee als jullie hier zijn
En het volgende lid van ons drankorgel-clubjequote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...morgen naar de opticien. Een van de neusvleugels van mijn bril breekt af
Ja maar jij speelt valsquote:Op zondag 18 juli 2010 14:28 schreef DarkElf het volgende:
stelletje drankorgelsik zat gisteravond gewoon braaf aan de thee en 7up
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:28 schreef DarkElf het volgende:
stelletje drankorgelsik zat gisteravond gewoon braaf aan de thee en 7up
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En het volgende lid van ons drankorgel-clubje
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
grootste voordeel : 1 glas prosecco geeft tegenwoordig hetzelfde effect als minstends 3 glazen prosecco
iddquote:
Bluezz gister met veeeeeeeeeeel prosecco en we zullen het over Sun en TAV maar niet hebbenquote:
Gezelligquote:Op zondag 18 juli 2010 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bluezz gister met veeeeeeeeeeel prosecco en we zullen het over Sun en TAV maar niet hebben
spannend! Turkije?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
GezelligHebben we gister in ieder geval allemaal leuke avond gehad
Ik hoop zo dat het reisbureau zometeen wat heeft!
Yupquote:Op zondag 18 juli 2010 14:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
GezelligHebben we gister in ieder geval allemaal leuke avond gehad
Ik ook voor jequote:Ik hoop zo dat het reisbureau zometeen wat heeft!
Klinkt vervelendquote:Op zondag 18 juli 2010 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik lig heerlijk met de fam op het eiland. Chips en zelfgemaakte eiersalade erbij; heerlijk!
Nope. Just for fun! Hoewel ik wel fotografisch gezien een beetje uitgekeken ben op HvHquote:
Kijkduin? Noordwijk? Ook mooiquote:Op zondag 18 juli 2010 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Just for fun! Hoewel ik wel fotografisch gezien een beetje uitgekeken ben op HvH
Hmmm....Scheveningen Haven denk ikquote:Op zondag 18 juli 2010 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kijkduin? Noordwijk? Ook mooi
wil ik mee! Gelijk etentje op de boulevard daarnaquote:Op zondag 18 juli 2010 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....Scheveningen Haven denk ikBeter plan
Op de boulevard?quote:Op zondag 18 juli 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil ik mee! Gelijk etentje op de boulevard daarna
Je hebt een hele dikke bolle buik.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
damn, heb zoveel chips op; kan zo niet meer opstaan
Is goedquote:Op zondag 18 juli 2010 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk idee! Ik ga gewoon op t strand genieten van de ondergang dan met een b&j ijsje
Niet handig hequote:Op zondag 18 juli 2010 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
damn, heb zoveel chips op; kan zo niet meer opstaan
zet de kooltjes en de marinade vast klaar.quote:
Je komt niet eens in de buurtquote:Op zondag 18 juli 2010 16:29 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Constructief gegeten met familie. Was wel goed zo.ff goed gepraat.
Nu Utrecht - Gouda - Rotterdam - Breda -Tilburg - EindhovenIemand in voor een minimeet?
Je gaat de verkeerde kant op voor een meetquote:Op zondag 18 juli 2010 16:29 schreef Stereotomy het volgende:
Nu Utrecht - Gouda - Rotterdam - Breda -Tilburg - EindhovenIemand in voor een minimeet?
Nu wil ik ook een pmquote:
wat hebben jullie geluncht?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hij doet het express Elfquote:Op zondag 18 juli 2010 16:39 schreef DarkElf het volgende:
en een minimeet gaat niet werken, al je stops zijn ver weg
idd... zo kan ik t ook hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 16:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij doet het express Elf
Zit ons lekker te maken met een minimeet terwijl hij gewoon van ons wég rijdt
Hij komt wel naar mij toequote:Op zondag 18 juli 2010 16:39 schreef Bluezz het volgende:
Hij doet het express Elf
Zit ons lekker te maken met een minimeet terwijl hij gewoon van ons wég rijdt
Ik moet je eerste even lekker marineren.quote:
Hmm. Gouda is hier dichtbij.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hij reageert niet echt hard meer hequote:
wie a zegt moet b zeggenquote:Op zondag 18 juli 2010 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij reageert niet echt hard meer heVolgens mij wil-ie helemaal geen minimeet
mag ik lekker in de honing?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet je eerste even lekker marineren.
en waar blijf jij dan voor de bbq?quote:
Jaquote:
Welke BBQ?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
haha oja shit. Ik kom op de bbq in Scheveningen ok P.?
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
eerst in de marinade bij G. Daarna op de bbq bij Z. En dan gaar bij jou P.
Vervelend zegquote:Op zondag 18 juli 2010 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga zo met de boot naar de snackbar, voor de fam eten halen en weer terugvaren naar het eiland
Wat naar allemaal.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga zo met de boot naar de snackbar, voor de fam eten halen en weer terugvaren naar het eiland
wij zaten ook aan de sopranos te denken voor na house die we nu kijken.... heb niets met series beginnen te kijken die maar kort gelopen hebben, meer seizoenen is leuker en mensen zijn vaak enthousiast over de sopranos.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:55 schreef Sunnythesun het volgende:
maar eens aan d Sopranos beginnen.. ben benieuwd
heb van de week eens erover gelezen en t leek mij ook wel leuk. Eerst house afkijken, we zijn bezig met seizoen 5, en dan eens de sopranos binnen halen.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
ja hoor ook veel enthousiaste verhalen er overheb ooit wel eens een stukje van een aflevering gezien, en dat leek me wel heel leuk zeg maar..
Je moet er even inkomen, qua karakters, maar dan is het echt geweldig.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:55 schreef Sunnythesun het volgende:
maar eens aan d Sopranos beginnen.. ben benieuwd
zaterdag weer op reis. vakantiequote:Op zondag 18 juli 2010 19:01 schreef kaasplankje het volgende:
Waar is Den_Haag nu, aflevering 2201256
Zozozoquote:Op zondag 18 juli 2010 19:12 schreef Den_Haag het volgende:
zaterdag weer op reis. vakantie3 weken Vietnam
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:12 schreef Den_Haag het volgende:
zaterdag weer op reis. vakantie3 weken Vietnam
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Thuis, heerlijke middag doorgebracht in de sauna, was alleen en t was dusdanig rustig dat ik de sauna/zwembad/turks stoombad steeds voor mezelf had
daarna misschien nog 3 weken Filipijnen voor het werkquote:Op zondag 18 juli 2010 19:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ZozozoJij laat er geen gras over groeien hé?
Was 't leuk in Japan of heb je enkel gewerkt? Nog Rahmen gegeten?
nog een nieuwe camera halen, geen compacttoestelquote:Op zondag 18 juli 2010 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gaat vast super worden! Wel veel foto's maken hoor
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd... zo kan ik t ook hoor
en steer: Tai soen heeft hele lekkere dim sum
goed dat je zo duidelijk gezegd hebt hoe het overkomt en wat dat met je doet. Ook al veranderen zij heus niet meer (mensen veranderen nu eenmaal nauwelijks, je kan alleen op je gedrag letten-> denk ik dan) dan nog is dit een goeie stap geweest en is het nu verder aan jou om toch je eigen ding te blijven doen en zelf tevreden te zijn
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
haha, denk dat weinig mensen bij warm weer aan de sauna denkenWel lekker hoor, privésauna.
heerlijk, ik ben jaloersquote:Op zondag 18 juli 2010 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ja t was heerlijk en lekker op t dakterras liggen op de loungebanken, ben weer helemaal ontspannen en lekker glad en zacht huidjehad een bon van mycitydeal voor toegang en al tijden in huis, dus was 5.90 kwijt voor de midag voor 2x theeservies met verse muntthee (2 koppen thee per servies)
Ik moest een traantje wegpinken en even opfrissen in de WCquote:Op zondag 18 juli 2010 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Steer, ik vind het heel dapper dat je het gesprek bent aangegaan. Denk je dat ze je echt begrepen?
iig goed dat je het besproken hebt, dat scheelt al enorm voor jezelf.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
Dat denk ik ook.
De sleutel ligt bij mezelf en mijn eigen waarden.En alles wat ik zelf leer kan ik alleen maar overbrengen op m'n eigen kinderen, waarbij ik vast zelf fouten ga maken.
Als ik zo hoor wat m'n zus van plan is met babi T. en welke valkuilen ze van m'n ouders niet wil meenemen en welke zorg juist wel, dan denk ik dat babi T. wel een mooie toekomst tegemoet gaat.
Zat nog aan je te denken vanmiddag Memo, op het terrasje bij Café de Rechtbank bij de Dom.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja t was heerlijk en lekker op t dakterras liggen op de loungebanken, ben weer helemaal ontspannen en lekker glad en zacht huidjehad een bon van mycitydeal voor toegang en al tijden in huis, dus was 5.90 kwijt voor de midag voor 2x theeservies met verse muntthee (2 koppen thee per servies)
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zat nog aan je te denken vanmiddag Memo, op het terrasje bij Café de Rechtbank bij de Dom.
Nou, fijn dat jullie er over hebben kunnen praten, ja toch?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moest een traantje wegpinken en even opfrissen in de WCmaar ik geloof dat ze het in grote lijnen wel begrepen. De specifieke voorbeelden uit het verleden konden ze zich niet meer herinneren (natuurlijk voor mij traumatischer, en dus dieper erin gegroefd dan voor hen) maar het beeld wat ik schetste wel. Ze willen natuurlijk het beste voor me, en ze wilden helemaal niet iemand creeëren die door perfectionisme faalangst voor de studie krijgt, maar 't was er zo uitgekomen uiteindelijk.
Jawel.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, fijn dat jullie er over hebben kunnen praten, ja toch?
Wat wil je halen dan? En weet je er al mee om te gaan? Anders is het zonde hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 19:21 schreef Den_Haag het volgende:
nog een nieuwe camera halen, geen compacttoestel
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moest een traantje wegpinken en even opfrissen in de WCmaar ik geloof dat ze het in grote lijnen wel begrepen. De specifieke voorbeelden uit het verleden konden ze zich niet meer herinneren (natuurlijk voor mij traumatischer, en dus dieper erin gegroefd dan voor hen) maar het beeld wat ik schetste wel. Ze willen natuurlijk het beste voor me, en ze wilden helemaal niet iemand creeëren die door perfectionisme faalangst voor de studie krijgt, maar 't was er zo uitgekomen uiteindelijk.
Ik denk dat als ik mijn gevoelens of dingen waar ik nog mee zit tegen mijn moeder uit zou spreken, ze me aan zou kijken alsof ik chinees spreekquote:Op zondag 18 juli 2010 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
Wou dat ik het in het Nederlands kon doen. Dat was het nog veel duidelijker en makkelijker geweest.
Ze richten zich misschien op Feeders?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb steeds reclame voor dat 'maatje meer edating' wat is dat nou weer voor nonsens. Moet je als dikkertje je maar richten op andere dikkertjes of hoe zit dat?
Wat me ook opvalt is wat je zei over dat je met dingen zit die zij niet (eens/meer) in hun systeem hebben zitten.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
Dankjewel dames.Ik vond het erg lastig, en het zal in de toekomst misschien wel vaker gebeuren, maar 't lucht wel op.
Ja, wat voor de een heel erg kwetsend is of heel veel indruk heeft gemaakt, kan voor de ander heel gewoontjes geweest zijn. Zeker als je jong bent en je je ouders niet tegen wil spreken, kan dat heel lang opgekropt blijven, blijkbaar.... of in een relatie je geliefde op dat moment niet tegen wil spreken ofzo.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt is wat je zei over dat je met dingen zit die zij niet (eens/meer) in hun systeem hebben zitten.
Dat werkt zo vaak zo in allerlei relaties
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat als ik mijn gevoelens of dingen waar ik nog mee zit tegen mijn moeder uit zou spreken, ze me aan zou kijken alsof ik chinees spreek
quote:
ik vind het onzin. Niemand is anders. Dun op dun is ook niet leuk. Dik voor dik hoeft ook niet..quote:Op zondag 18 juli 2010 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb steeds reclame voor dat 'maatje meer edating' wat is dat nou weer voor nonsens. Moet je als dikkertje je maar richten op andere dikkertjes of hoe zit dat?
Nee, 't is een weekje later.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
haha Avifauna.. Bunkereeeh! Boottocht zul je waarschijnlijk de jongste zijn, gem leeftijd is 80+lijkt me leuk te meeten Steer! Ik hoop niet dat je 6 of 7 aug er bent, want dat weekend zit ik in Antwerpen
Iets simpels voor de vakantiefoto's. Heb ook nog een 300D natuurlijk, maar geen zin om die mee te slepen als ik ook een grote rugzak te dragen heb.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Good for you Steer![]()
[..]
Wat wil je halen dan? En weet je er al mee om te gaan? Anders is het zonde hoor
de juiste baan zoekenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
als je vroeger uitgescholden bent voor iets blijft dat ook lang doorknagen (heb ik nog). Lekker MeMo, zo'n relaxdagje! En DH pff, je gaat overal naartoe waar ik van droom.. En dat doe jij gewoon in 2 maanden ofzo
Avifauna bestaat dat nog?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
haha Avifauna.. Bunkereeeh! Boottocht zul je waarschijnlijk de jongste zijn, gem leeftijd is 80+lijkt me leuk te meeten Steer! Ik hoop niet dat je 6 of 7 aug er bent, want dat weekend zit ik in Antwerpen
mag ik vragen wat voor werk?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga morgen werkenIk moet er nog aan wennen dat ik een nieuwe baan heb en al helemaal dat ik morgen al moet beginnen.
quote:
Leuk, leuk, gaan we samenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga morgen werkenIk moet er nog aan wennen dat ik een nieuwe baan heb en al helemaal dat ik morgen al moet beginnen.
dan hoop ik niet bij je op het werk te moeten komenquote:
quote:
jawel, hoezo?quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:04 schreef Bluezz het volgende:
Ah tof Isa, ik dacht dat het iets tijdelijks was, maar je weet maar nooit Isa
Ja?quote:
Jeejquote:Op zondag 18 juli 2010 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon aan Ross vragen of-ie je ff een trap het bed uit geeftquote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nu alleen wel heel vroeg naar bedEn ik kom 's morgens vroeg gewoon mijn bed moeilijk uit. Ik ben benieuwd
Nog tips, Steer?
Ik.quote:
Ik zou ws gezegd hebben dat ik er persoonlijk niet van hou, maar dat smaken nu eenmaal verschillen. Lekkere dooddoenerquote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Die ligt om 7 uur echt nog in comaIk ben er altijd het eerst uit.
Zeg, hoe gaan jullie om met het gevoel dat je eerlijk moet zijn en tegelijkertijd mensen niet wilt kwetsen? Er was net iemand die me uitgebreid ging vertellen over de tatoeage van 50 cm die hij laat zetten in augustus. Een draak op zijn arm. Hij was echt enorm enthousiast en vroeg wat ik er van vond. Heb maar iets gezegd als 'nou, als je er zo lang naar hebt gezocht dan zul je vast zeker van je zaak zijn' zonder te zeggen wat ik echt dacht (iets in de lijn van: een draak?? 50 cm?? ben je niet goed snik, je bent geen 15 meer...). Wie zou hier wel zeggen wat hij dacht?
quote:
Ikke nietquote:
Ik ben Steer wel niet, maar ik vind het ook moeilijk. Al mijn leven lang.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nu alleen wel heel vroeg naar bedEn ik kom 's morgens vroeg gewoon mijn bed moeilijk uit. Ik ben benieuwd
Nog tips, Steer?
Raar om boos te worden op een mening als ie dat zelf heeft gevraagd en bovendien is het zijn probleem niet, is dan de redenatie.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mensen worden dan niet boos of zo? Of is iedereen het van jou gewend
Als ze boos worden is het hun probleem.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef Isabeau het volgende:
En mensen worden dan niet boos of zo? Of is iedereen het van jou gewend
Genoeg. Ze werken. Ze werken goed. Geluidskwaliteit is prima. iTunes werkt prima. Doet wat het moet doen.quote:
Uiteraard, als het een echt goede vriend is zeg ik gewoon dat ik het helemaal niets vindquote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Hangt er vanaf wie het is, maar lift mee op het antwoord van TAV
Melatonine werkt erg goed bij mijn delayed sleep phase syndrome.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Nog tips, Steer?
Hmrrr... iTunes is hoogstens 'bruikbaar' onder Windows.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Genoeg. Ze werken. Ze werken goed. Geluidskwaliteit is prima. iTunes werkt prima. Doet wat het moet doen.
Goeienavond allemaal!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Die ligt om 7 uur echt nog in comaIk ben er altijd het eerst uit.
Zeg, hoe gaan jullie om met het gevoel dat je eerlijk moet zijn en tegelijkertijd mensen niet wilt kwetsen? Er was net iemand die me uitgebreid ging vertellen over de tatoeage van 50 cm die hij laat zetten in augustus. Een draak op zijn arm. Hij was echt enorm enthousiast en vroeg wat ik er van vond. Heb maar iets gezegd als 'nou, als je er zo lang naar hebt gezocht dan zul je vast zeker van je zaak zijn' zonder te zeggen wat ik echt dacht (iets in de lijn van: een draak?? 50 cm?? ben je niet goed snik, je bent geen 15 meer...). Wie zou hier wel zeggen wat hij dacht?
Ik vind de geluidskwaliteit van de standaard headphones van Apple eigenlijk een nadeel. Bijzonder matig.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Genoeg. Ze werken. Ze werken goed. Geluidskwaliteit is prima. iTunes werkt prima. Doet wat het moet doen.
Ja, maar ik heb alleen Apple computers dus voor mij is het gewoon zeer bruikbaarquote:Op zondag 18 juli 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmrrr... iTunes is hoogstens 'bruikbaar' onder Windows.
Oh, die dingen werken prima als je veel in het OV zit ofzo. Toch teveel omgevingslawaai. Maar ik doelde meer op het geluid wat de DA converter er aan de uitgang uit weet te krijgen. En die is gewoon behoorlijk goedquote:Op zondag 18 juli 2010 21:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind de geluidskwaliteit van de standaard headphones van Apple eigenlijk een nadeel. Bijzonder matig.
Verder werken ze inderdaad prima, nooit iets mis mee.
Ja, als ik ze met mijn vingers zeg maar strak in m'n oor duw, dan is het geluid prima, veel dynamiek. Maar als ze 'gewoon' in m'n oor zitten dan mist er veel bas.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind de geluidskwaliteit van de standaard headphones van Apple eigenlijk een nadeel. Bijzonder matig.
Verder werken ze inderdaad prima, nooit iets mis mee.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zit op Google Streetview de tramhalte in Praag te bekijken zodat ik weet hoe ik morgen naar het hotel moet lopen.Kansloos.
Klopt. Maar die headphones zijn echt bagger, mijn Creative doppen zijn10 keer beter qua geluid en pasvorm.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, die dingen werken prima als je veel in het OV zit ofzo. Toch teveel omgevingslawaai. Maar ik doelde meer op het geluid wat de DA converter er aan de uitgang uit weet te krijgen. En die is gewoon behoorlijk goed.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Iets simpels voor de vakantiefoto's. Heb ook nog een 300D natuurlijk, maar geen zin om die mee te slepen als ik ook een grote rugzak te dragen heb.
Da's een eindje uit het centrumquote:Op zondag 18 juli 2010 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Plaza Alta
http://www.plazahotelalta.com/en/hotel.html
10 minuten met de tram die 30 meter voor de deur stoptquote:Op zondag 18 juli 2010 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's een eindje uit het centrumIk zat er voor mijn gevoel dichter bij. Nou ja..maakt niet uit. Ik gok dat het een minuutje of 20 lpen is naar het centrum
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
10 minuten met de tram die 30 meter voor de deur stopt
Ongeveer 30 minuten lopen vanaf Old Town square.
4**** 35 EUR per nacht incl ontbijt.![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:19 schreef TAV74 het volgende:
Uiteraard, als het een echt goede vriend is zeg ik gewoon dat ik het helemaal niets vind
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik krijg altijd oorpijn van oordopjesniet handig..
![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben Steer wel niet, maar ik vind het ook moeilijk. Al mijn leven lang.
Er in berusten dat je mss maar 5 uur slaapt (trouwens je voelt je dan toch al uitgeruster dan je 7 uur slaapt heb je ergens gezegd) en de wekker zetten op de normale tijd. Niet buzzen, maar uitdrukken, verstand op nul, liedje in je hoofd nemen en meteen onder de douche stappen
Dan lekker ontbijtje nemen en het nieuws luisteren/kijken.
En wegwezen.
Niet te moeilijk over doen, en niet te veel nadenken
Allebei even toeristisch met dronken Duitsers en Engelsen, dus je hoeft je geen zorgen te maken over te weinig gezoend en ge..... worden.quote:
Rond middaguur maandag en ben rond middaguur donderdag wieder hierquote:Op zondag 18 juli 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
Nooit geweest in Lanzarote Lay, wel goed dat je toch lekker weggaat.
Steer hoelaat vertrek jij en hoelang ga je?
Ja ben er ook vet blij meequote:Op zondag 18 juli 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
Nooit geweest in Lanzarote Lay, wel goed dat je toch lekker weggaat.
Steer hoelaat vertrek jij en hoelang ga je?
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Allebei even toeristisch met dronken Duitsers en Engelsen, dus je hoeft je geen zorgen te maken over te weinig gezoend en ge..... worden.
Helemaal jouw doelgroep dus.
Alvast feel vun danquote:Op zondag 18 juli 2010 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Rond middaguur maandag en ben rond middaguur donderdag wieder hier
Hier ook.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmrrr... iTunes is hoogstens 'bruikbaar' onder Windows.
Hier Highland Park 18yrquote:
theequote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thee2e bakkie al, straks lig ik nog onder de tafel
De Highland Park voorrraad van mij is op.quote:
wil ik niet weten. Ik word al gek van 3 jusquote:Op zondag 18 juli 2010 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wat moet dat worden als jij aan de alcohol gaat
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:51 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga ook zo slapen popjes![]()
Heb nog dik last van mn voet en van mn rib
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
isa: veel suc6 en plezier morgen! Spannend.. En je komt gauw in een ander ritme hoor
Nog steeds van het vallen met de boodschappen?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:51 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga ook zo slapen popjes![]()
Heb nog dik last van mn voet en van mn rib
Je mag wel een slokje komen halen hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
De Highland Park voorrraad van mij is op.
Van vorige week toen ik gevallen was met de boodschapjes, heb ook nog een gekneusde ribquote:
Oh maar dat is vét pijnlijkquote:Op zondag 18 juli 2010 23:05 schreef kaasplankje het volgende:
Van vorige week toen ik gevallen was met de boodschapjes, heb ook nog een gekneusde rib![]()
truste
Jaquote:Op zondag 18 juli 2010 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk zeg Dexter, ben bij ep 7 van het eerste seizoen.
Z'n zus(die eigenlijk dus z'n vrouw is IRL
)
Radio Tievie Terug te luisteren?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:11 schreef borisz het volgende:
Maarten van Rossem bij voor 1 nacht. Een uur lang een wandeling door Utreg met Maarten en de presentator.
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Hij houdt niet van Shaffy![]()
Luister nu live.
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:30 schreef PdeHoog het volgende:Ik zit nu planken in mijn boekenkast te proppen
Zodat ik misschien ook wat boeken kwijt kan. De kast zit vol met DVD's, CD's, whisky, drank, kookboeken en fotoboeken en nu kunnen mijn normale romans er niet meer bij
HEEEEEEEEEEEEELLUP
Hmmmm...dat zou best eens leuk kunnen zijn, weet jequote:
Smoesjes.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:34 schreef Duderella het volgende:
Jemig jongens, kunnen jullie even posten alsof je twee Franse schoffies over de vloer hebt?
Dit is niet bij te houden.
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:34 schreef Duderella het volgende:
Jemig jongens, kunnen jullie even posten alsof je twee Franse schoffies over de vloer hebt?
Dit is niet bij te houden.
Het mooie Wilhelminapark in een mooie buurt.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:30 schreef borisz het volgende:
. Typisch Des Rossems.
De nachtwandeling blijft bij rondjes lopen in rond het of Julianapark of Wilhelminapark (1 van die twee ben vergeten welke)als ze te ver van de zendwagen komen gaat het mis qua signaal.
Ik heb het afgezet. Wil een andere keer terugluisteren.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:40 schreef borisz het volgende:
Rossem heeft zelfkennis over de vele wandelpaden die hij betreed. Die collegeserie over de VS is leuk om te luisteren. Ene zijpad na de andere
Ik heb andere associaties bij die 2 parken:quote:Op maandag 19 juli 2010 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Ter illu voor jou :
Het statige Wilhelminapark
[ afbeelding ]
Het wat simpelere Julianapark :
[ afbeelding ]
En dat geldt ook voor de buurten eromheen
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb andere associaties bij die 2 parken:
http://www.wilhelminapark.nl/ en
http://www.restaurantjuliana.nl/chinees.html
Beiden echt aanrader!
Zo fijn dat je als kast de inhoud krijgt die je verdient.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:07 schreef PdeHoog het volgende:
Slaap ze BorisIk ga ook zo. Boekenplank zt in de kast en is voorzien van boeken
Alsof ik daar tijd voor heb!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Smoesjes.
Gewoon melden en ons op de hoogte houden.
OH!quote:Op maandag 19 juli 2010 01:12 schreef PdeHoog het volgende:
Aan iedereen die morgen moet werken:![]()
![]()
![]()
Slaap lekker allemaal
Ja even in het betreffende topic lurken, want ik heb werkelijk geen tijd om het overal te melden. Maar het gaat superbe!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hoe gaat het met de twee fransoosjes, Dude?
![]()
Kan je ze volgen?
Ja het gaat óók superbel.quote:
Al gelurkt daarquote:Op maandag 19 juli 2010 01:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja even in het betreffende topic lurken, want ik heb werkelijk geen tijd om het overal te melden. Maar het gaat superbe!
O dan zullen ze je slechts besluipen en keihard 'boe-goededagmadame' roepen. Komt goed.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Al gelurkt daarDoe je ze wel ff NL leren VOOR volgende week maandag? Je parle francais tres tres terrible
Het gaat wel hoor, ik moet alleen niet niezenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Oh maar dat is vét pijnlijkBij alles wat je doet
Werk je wel dan? Lijkt me niet te doen?
Duderellaaaaaaaaaaaaa kom es melden, slapen ze al? Hoe ging het vandaag?
welke shuffle en doe je er nog wat mee?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja?Ik heb een 30GB, een 60GB en een 80GB gehad
En ik heb ergens ook nog een oude Shuffle liggen
Woeiiii, beetje geslapen?quote:Op maandag 19 juli 2010 07:27 schreef Isabeau het volgende:
Bakje cornflakes op en nu nog een kopje thee en dan ga ikZon schijnt hier al heel mooi
Goedemorgen allemaal en een fijne dag gewenst!
Isaquote:Op maandag 19 juli 2010 07:27 schreef Isabeau het volgende:
Bakje cornflakes op en nu nog een kopje thee en dan ga ikZon schijnt hier al heel mooi
Goedemorgen allemaal en een fijne dag gewenst!
Klinkt goed, DEquote:Op maandag 19 juli 2010 08:17 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, succes isa![]()
vanmorgen om half zeven de deur uitgegaan voor les 19. Ik heb t lekker rustig aangedaan want t was al best warm en muv zaterdag een lesje 16 heb ik 2 weken niets gedaan. Maar ik ben echt tevreden met mijn vooruitgang! Had t eigenlijk nooit kunnen denken dat ik na alles nu na 2 maanden weer zo lekker aan t hardlopen ben en mij zo goed voel.Heb nog steeds dagen dat mijn energielevel laag is en soms moet ik echt even slapen omdat ik zowat omval en doet mijn lichaam stom maar daartegenover staan zoveel dagen dat ik mij wel goed voel. Ben ik echt zo blij mee!
![]()
De 1GB oude stijl (rechthoekig apparaat zonder schermpje) en nee doe er niets meer mee.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
welke shuffle en doe je er nog wat mee?
niets bijzonders, iets van muesli met aardbeitjes en yoghurt ofzo...quote:Op maandag 19 juli 2010 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt goed, DEWat wordt vandaag de lunch btw?
Ik heb een nano! Gekregen van Thijsquote:Op maandag 19 juli 2010 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De 1GB oude stijl (rechthoekig apparaat zonder schermpje) en nee doe er niets meer mee.
Ohja en fijn om te lezen dat je je over het algemeen zo goed voelt DE!! Je hebt bijkans meer conditie als ik terwijl ik een gezond lichaam heb en dat van jou een enorme klap heeft gekregen.. Mag je best wel een beetje trots op zijn!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niets bijzonders, iets van muesli met aardbeitjes en yoghurt ofzo...
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niets bijzonders, iets van muesli met aardbeitjes en yoghurt ofzo...
ook al kom je nog online, iig veel plezierquote:Op maandag 19 juli 2010 10:16 schreef Stereotomy het volgende:
Slechts 7 kg bagage.
Naar vliegveld
Kom zo nog wel online hoor. Op bestemming ook. Heb databundel van 25 MB aangeschaft.
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja en fijn om te lezen dat je je over het algemeen zo goed voelt DE!! Je hebt bijkans meer conditie als ik terwijl ik een gezond lichaam heb en dat van jou een enorme klap heeft gekregen.. Mag je best wel een beetje trots op zijn!
t kan niet elke dag feest zijnquote:
Veel plezier steer!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:16 schreef Stereotomy het volgende:
Slechts 7 kg bagage.
Naar vliegveld
Kom zo nog wel online hoor. Op bestemming ook. Heb databundel van 25 MB aangeschaft.
Veel plezier Steerquote:Op maandag 19 juli 2010 10:16 schreef Stereotomy het volgende:
Slechts 7 kg bagage.
Naar vliegveld
Groot gelijkquote:Op maandag 19 juli 2010 10:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
t kan niet elke dag feest zijnen ik wil graag weer in mijn eetritme komen van ma-vrij braaf en low fat maar wel lekker en zaterdags dan gewoon lekker eten wat ik wil. Beviel mij prima en is ook goed voor de mr
Ik heb een nano van 2gb, althans die heeft mijn broertje nu. Nu ik mijn nieuwe mp3spelert heb doe ik daar niks meer meequote:Op maandag 19 juli 2010 10:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb een nano! Gekregen van ThijsHeel mooi dingetje..
8 gig, zeer klein en plat, past in je portemonnee als het moet..
Hmm, daar heb ik opeens zin in zeg.. Die gaat op mn lijstje voor volgende week!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Groot gelijk![]()
Maar ik ga zo ff aankleden en dan boodschapjes doen voor de uiensoep
lekkeerrrrrrquote:Op maandag 19 juli 2010 11:16 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen allemaalhet is nog steeds een erg luie vakantie voor mij
Heeeee, dat ken ikquote:Op maandag 19 juli 2010 11:16 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen allemaalhet is nog steeds een erg luie vakantie voor mij
Tussen klagen en vertellen hoe je je voelt en waar je rekening mee moet houden in het dagelijks leven zit nog best een verschil hoor Elfquote:Op maandag 19 juli 2010 10:20 schreef DarkElf het volgende:
vandaag is wel echt weer zo een dag dat ik mij besef dat t allemaal nog niet vanzelf gaat. Moet afspraak maken bij de vaatchirurg, de nefroloog en de huisarts.... en binnenkort weer voor een mri naar t ziekenhuis en een uitgebreide bloedtest.. maar goed, ik mag zeker niet klagen tegenwoordig en dat wil ik ook echt niet doen
Gelukkig maar, want we kunnen je niet missen hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 10:16 schreef Stereotomy het volgende:
Slechts 7 kg bagage.
Naar vliegveld
ja das wel waar maar zou t vervelend vinden als t klagerig overkomtquote:Op maandag 19 juli 2010 11:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tussen klagen en vertellen hoe je je voelt en waar je rekening mee moet houden in het dagelijks leven zit nog best een verschil hoor Elf![]()
Neem maar brood & een boek mee, zeg ik dan altijd hier tegen de patientenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:42 schreef DarkElf het volgende:
ja das wel waar maar zou t vervelend vinden als t klagerig overkomt
Nou de afspraken zijn gemaakt, morgen huisarts en de vaatchirurg (echo plus afspraak, zal de laatste wel zijn want tis alleen een controle en gebruik nu ruim een maand geen bloedverdunners meer) kon na mijn afspraak die ik al had bij de specialist in september dus dat wordt leuk een ochtendje ziekenhuis dan
klopt was zoiets wel van plan (of een lekkere croque halen in t restaurantquote:Op maandag 19 juli 2010 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neem maar brood & een boek mee, zeg ik dan altijd hier tegen de patienten
goed toch? en in het ziekenhuis hebben ze meestal wel lekkere dingen. als ik ga neem ik nooit brood meequote:Op maandag 19 juli 2010 12:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt was zoiets wel van plan (of een lekkere croque halen in t restaurant) ... T uza is een prima ziekenhuis, ben dik tevreden over wat ze doen, hoe ze mij gefixt hebben en de open communicatie, maar ze lopen áltijd uit. en flink ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |