Goedkoop kan meerdere betekenissen hebbenquote:Op zondag 18 juli 2010 04:31 schreef Nielsch het volgende:
Grappig dat TS de Karvan Cevitam pauper en goedkoop noemt, terwijl het gewoon wel de duurste ranja is die in de schappen ligt volgens mij.
Tevens is het de beste!
KC wint toch echt...quote:Op zondag 18 juli 2010 04:35 schreef Rivalo het volgende:
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=raak+ranja&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=6b86a4803e73557e
en we staan al bijna bovenaan.
Het is oneerlijk jij hebt alleen Karvan cevitam bij de ene ingevult (merk)quote:
Helaas is KC geen Zoet, geconcentreerd sap dus je faaltquote:Limonade (ook ranja) is een drank die bestaat uit:
* een zoet, geconcentreerd sap dat is aangelengd met veel water om te drinken (vruchtenlimonade moet ten minste 10% vruchtensap bevatten) of
* een zoete uit water, suiker, aroma, kleurstof, stabilisator en conserveringsmiddel bestaande drank (limonade).
quote:Op zondag 18 juli 2010 04:18 schreef Penisbaard het volgende:
Haten op Karvan Cevitam![]()
Proleten, allemaal.
Paupers die niet kunnen slapen van Redbullquote:Op zondag 18 juli 2010 05:23 schreef Semmm het volgende:
Dit had ik beter kunnen drinken vanacht bij de cafetaria ipv redbull. Dan had ik nu tenminste kunnen slapen
quote:Op zondag 18 juli 2010 12:49 schreef eucalyptus het volgende:
Karvan Cevitam VS Raak.
Ik ruik een nieuwe patat VS friet!
Dat zelfs moderators zo laag kunnen zinken...quote:Op zondag 18 juli 2010 04:39 schreef liesje1979 het volgende:
Raak, vooral suiker en oranje kleurstof
Karvan Cevitam is baas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |