Mooi, een vriendin van me had die aan op het huwelijk van haar zusquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja ik weet het weer! Nee die heb ik nog niet aangehad
Deze heb ik vandaag aan gehad:
[ afbeelding ]
Oh daar zeg je me wat! Mijn zusje gaat eind augustus trouwen, ik moet ook nog een jurk!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi, een vriendin van me had die aan op het huwelijk van haar zus
Ik kan me niet over die maskers heen zettenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:02 schreef Loveless85 het volgende:
Even stukje kijken of het te pruimen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
Goeie TT!
Zo staat het jurkje als ik het aan heb, toch wel iets anders dan op het plaatje, maar ik vond het nog steeds leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Je komt er heel goed in uit zeg.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Goeie TT!
Zo staat het jurkje als ik het aan heb, toch wel iets anders dan op het plaatje, maar ik vond het nog steeds leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat heel leuk toch
With the stars as her umbrella
Doenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
Merci
Misschien dat ik het wel vaker ga durven nu, dat soort fleurige toestanden
Goeie TT!
Zo staat het jurkje als ik het aan heb, toch wel iets anders dan op het plaatje, maar ik vond het nog steeds leukIk vind hem leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vriendin van mij had dat lint op de rug geknoopt ipv op de buik (hoort wel op de buik), dat vond ik ook leuk staan
Ik heb vorige week voor het eerst in mn leven een strapless jurkje gekocht!
Moet alleen nog een bh voor eronder
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oja, een goede bh is wel belangrijk bij straplessquote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem leukDie vriendin van mij had dat lint op de rug geknoopt ipv op de buik (hoort wel op de buik), dat vond ik ook leuk staan
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem leukDie vriendin van mij had dat lint op de rug geknoopt ipv op de buik (hoort wel op de buik), dat vond ik ook leuk staan
Eh... Dat vind ik eng!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het niet een strák strapless jurkje?
Want dan kan het ook zonder bh, dan blijft het allemaal vanzelf wel zitten
Onder die ene lange rode jurk van die bruiloft had ik ook niets aan. Nou ja, van boven dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |