Eeeeewww.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hier, ruik eens!
*duwt voet in Steve's gezicht*
zwijnquote:Op zondag 18 juli 2010 18:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hier, ruik eens!
Slippers bij vrouwen met kalknagels en restjes nagellakquote:Op zondag 18 juli 2010 18:47 schreef wonderer het volgende:
Ik heb tijdens de wake genoeg teenslippers gezien voor de rest van mijn leven
Ik zal je mijn voet wel weer eens laten voelen op een andere plek.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:43 schreef Vlarp het volgende:
Hier, ruik eens!
Oeh!quote:Op zondag 18 juli 2010 18:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zal je mijn voet wel weer eens laten voelen op een andere plek.
dat doe je toch niet aan naar zoietsquote:Op zondag 18 juli 2010 18:47 schreef wonderer het volgende:
Ik heb tijdens de wake genoeg teenslippers gezien voor de rest van mijn leven
Zo stiekem onder tafel tijdens het eten bij z'n ouders thuis!quote:Op zondag 18 juli 2010 18:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zal je mijn voet wel weer eens laten voelen op een andere plek.
En dan ineens zo'n blik vanquote:Op zondag 18 juli 2010 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo stiekem onder tafel tijdens het eten bij z'n ouders thuis!
nou, zoiets wil ik dus ookquote:Op zondag 18 juli 2010 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel een open doorgang van de keuken naar de kamer. Maar de tafel staat in de keuken omdat die best groot is.
En ik kan vanuit de woonkamer bijna alle kamers bereiken zonder door de gang te komen. Alleen de wc niet
Dat is mij wel eens overkomen... alleen jammer dat we aan een tafel zaten waar best makkelijk onder kon worden gekeken vanaf een afstandquote:Op zondag 18 juli 2010 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo stiekem onder tafel tijdens het eten bij z'n ouders thuis!
Busted!quote:Op zondag 18 juli 2010 18:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is mij wel eens overkomen... alleen jammer dat we aan een tafel zaten waar best makkelijk onder kon worden gekeken vanaf een afstand
Onder mijn salontafel wordt niet voetje gevreeën.... onder mijn bartafel zou wel kunnen... en die is van houtquote:Op zondag 18 juli 2010 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Busted!
Ook een argument tegen glazen meubilair trouwens!
Je komt gewoon!!!quote:Op zondag 18 juli 2010 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik ga en met wie.
Was een tribute. Sean droeg ook altijd teenslippers. En de wake was inderdaad niet zo heel formeel, de begrafenis wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat doe je toch niet aan naar zoiets
of was het informeel?
Je komt speciaal!!!quote:Op zondag 18 juli 2010 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik ga en met wie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |