abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84223853
zo bijgelezen en ik heb wat gemist dus blijkbaar, oh nee toch niet

en idd dat pak, afschuwelijk! hoe kampers kan je eruit zien zeg!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84223896
Yolanthe vond ik nog wel meevallen, maar Wesley had de plank aardig misgeslagen......of ik kan beter zeggen Yolanthe, want Wesley zal zelf weinig invloed erop gehad hebben.
  maandag 19 juli 2010 @ 09:42:17 #278
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84224511
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:46 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nou ja, ze kunnen natuurlijk ook gewoon voor meer privacy kiezen. Er zijn zát BN-ers die zelden in de bladen staan omdat ze gewoon geen dingen doen die interesse van de roddelpers wekken. Je hóeft je bruiloft niet met de hele wereld te delen.
Valt jullie dan ook niet op dat je nu over Jan Smit véél minder hoort dan toen hij nog met Yolanthe was? Dat zij ook degene was, die d'r hele relatie-leven op straat gooide. Nu weet je alleen dat hij met Lisa is, en dat ze een kindje verwachtten, en that's all. Niks over trouwplannen, niks over hoe ze elkaar aanvullen, of wat dan ook.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  maandag 19 juli 2010 @ 09:44:23 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84224554
Zelfs de zwangerschap van Lisa kwam pas echt in het nieuws toen hij het zelf bekend maakte.
Op wat speculaties na, ver voor ze zwanger was....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 juli 2010 @ 09:45:16 #280
163650 Greys
pi_84224575
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:42 schreef Purdey het volgende:

[..]

Valt jullie dan ook niet op dat je nu over Jan Smit véél minder hoort dan toen hij nog met Yolanthe was? Dat zij ook degene was, die d'r hele relatie-leven op straat gooide. Nu weet je alleen dat hij met Lisa is, en dat ze een kindje verwachtten, en that's all. Niks over trouwplannen, niks over hoe ze elkaar aanvullen, of wat dan ook.

Dat viel me idd ook op ja. Sowieso zijn die Volendammers niet zo van hun relaties de media in slingeren. Van die Nick en Simon hoor je toch eigenlijk ook nooit 'gedoe' over en met hun vriendinnen. Je las laatst even kort dat die Nick vader wordt en that's it. Geen idee ook hoe die meiden er uit zien uberhaupt.

Yo is idd dol op de media aandacht, ze willen vast een soort Beckhammetjes worden.
Niets mis mee verder, hebben wij tenminste iets om over te praten in SHO
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 juli 2010 @ 09:51:27 #281
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84224707
Jan wilde de zwangerschap zelfs nog helemaal niet bekend maken, maar dan had het vanzelf wel een keer uitgekomen. Wat jullie ook zeggen, eigenlijk geen idee hoe al die meiden eruit zien. Zo kan het ook, houd het lekker afgeschermd. En nu ik erover nadacht, wat is Yolanthe nu helemaal? Ze is ooit begonnen bij ONM, heeft een paar keer iets gepresenteerd en dat is het. Maar ze zat te wuiven op die koets alsof ze de koningin was. Ik hou niet van mensen die zich zonder enige reden meer voelen dan een ander

Het nieuws van een baby zal na het lezen van dit stukje volgens mij niet lang op zich laten wachten trouwens..:
quote:
Het was een waagstuk. Mijn dochter Aurore kwam met een superorigineel en onbevangen cadeau voor het huwelijk van Wesley en Yolanthe. Ze is vijftien en ze windt er geen doekjes om. „Mam,” zei ze. „Ik wil hen een zilveren rammelaar geven. Want ze zien er zo verliefd uit. Dat wordt vast snel een baby.”

Twee avonden voor het huwelijk kwamen Wesley en Yolanthe in het superluxe hotel Castel Monastaro aan. Ze begroetten mij en fotograaf Bob Huitink allerhartelijkst en ik dacht dan maar meteen de kogel door de kerk. Na een hapje en drankje buiten op de binnenplaats van het Castel schoof ik het pakje richting Yolanthe. Toen ze het openmaakte gingen haar donkere ogen glanzen en lachte ze haar tanden bloot: „Wesley kijk eens. Dit is prachtig en wat jij zo graag wilt.”

Aurore heeft het goed gevoeld. Die oude droom van Yolanthe, die zelf dertien broers en zusjes heeft, komt uit. Over een paar jaar hebben die twee een ontbijttafel vol kinderen. En dan wordt er gerammeld met de klassieke zilveren rammelaar van Aurore. Ik gun het ze. Zelden heb ik twee mensen zo verliefd gezien. Op hun droombruiloft in Toscane waren die twee eigenlijk alleen maar blij dat ze nu echt bij elkaar horen. En hoe groots en Hollywoods het in Toscane ook werd, in hun hart staan Wes en Yo gewoon met hun voeten in de Utrechtse klei.
Bron: Telegraaf
pi_84224774
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 juli 2010 @ 09:59:50 #283
163650 Greys
pi_84224894
Ehm, wie is Aurore en wie is 'ik' in dat stukje dan? Ik ben even de draad kwijt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 juli 2010 @ 10:01:15 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84224927
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:59 schreef Greys het volgende:
Ehm, wie is Aurore en wie is 'ik' in dat stukje dan? Ik ben even de draad kwijt
Ik gok op dat enge Privémens Nanninga. En dan is Aurore ( ... ) haar dochter.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 19 juli 2010 @ 10:02:04 #285
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84224946
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik gok op dat enge Privémens Nanninga. En dan is Aurore ( ... ) haar dochter.
Je gaat door voor de koelkast!
pi_84225063
En nu maar hopen dat Yolanthe net zo vruchtbaar is als haar moeder
Don't you love her madly?
pi_84225122
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:08 schreef Lovechild het volgende:
En nu maar hopen dat Yolanthe net zo vruchtbaar is als haar moeder

Als het zover is krijgen we toch te horen
  maandag 19 juli 2010 @ 10:13:45 #288
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_84225194
Ik vind het een walgelijk stel zeker na die bruiloft. Wie denken ze wel dat ze zijn, hij is een voetballertje en wat doet zij tegenwoordig? Een of ander soapsterretje en wat doet ze nu, iets bij de Tros ofzo? Het leek wel alsof een koninklijk lid ging trouwen, zat ze daar in haar koetsje zwaaiend naar het gepeupel. Wat een kermis hebben ze ervan gemaakt. Jan.. ben maar blij dat je van die over het paard getilde muts af bent
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 19 juli 2010 @ 10:13:56 #289
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84225198
Ik denk dat er eerst foto's worden vrijgegeven van de ovulatie-stick van Clear Blue waarop het poppetje zo leuk lacht. En dat er na twee weken een clearblue stick voor gevorderde verschijnt waarop staat 'Zwanger, 2-3 weken.'
pi_84225239
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:42 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dat dus.Ik zag een stukje zaterdag op sbs6 dat ze eerst naar de camera keek en toen Wesley een kus gaf.
Echt hoe camerageil kun je zijn.En dan huilen als er in de pers negatief over je geschreven wordt, maar wel elke scheet die je dwars zit de media ingooien.
Ik mag haar niet maar dat was al duidelijk denk ik.
pi_84225476
quote:
En hoe groots en Hollywoods het in Toscane ook werd, in hun hart staan Wes en Yo gewoon met hun voeten in de Utrechtse klei.

Hmmm, yeah right.
pi_84225651
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:51 schreef Purdey het volgende:
Maar ze zat te wuiven op die koets alsof ze de koningin was.
Idd
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 19 juli 2010 @ 10:37:26 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84225773
Die poll op De Telegraaf:
quote:
De outfits van Wes en Yo waren prachtig!
Aantal stemmen : 4349
Inderdaad! Iedereen met kritiek is gewoon jaloers. : 31%
De Engelse pers heeft gelijk: de kleding was een eigen doelpunt op modegebied. : 47%
Yo was prachtig, Wesley niet. : 12%
Wesley was prachtig, Yo niet. : 10%
Iedereen met kritiek is gewoon jaloers. Heerlijk Hollands.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_84225798
13 broertjes en zusjes? pff dat zal idd niet lang duren dan (als de natuur wat meewerkt) voor er pampers gekocht moeten worden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 juli 2010 @ 10:39:56 #295
163650 Greys
pi_84225848
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het een walgelijk stel zeker na die bruiloft. Wie denken ze wel dat ze zijn, hij is een voetballertje en wat doet zij tegenwoordig? Een of ander soapsterretje en wat doet ze nu, iets bij de Tros ofzo? Het leek wel alsof een koninklijk lid ging trouwen, zat ze daar in haar koetsje zwaaiend naar het gepeupel. Wat een kermis hebben ze ervan gemaakt. Jan.. ben maar blij dat je van die over het paard getilde muts af bent

Nou nou, er zijn belangrijker dingen om je zó druk over te maken hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84226160
quote:
Trouwpak Sneijder ruim tienduizend euro

Uitgegeven: 19 juli 2010 09:57
Laatst gewijzigd: 19 juli 2010 10:01

AMSTERDAM - Het pak dat Wesley Sneijder in het weekeinde droeg tijdens zijn bruiloft, kostte ruim tienduizend euro. "We hadden van deze speciale lichtgewicht zijdes nog nooit een kostuum gemaakt. Er zijn zeer gecompliceerde bewerkingen uitgevoerd", verklapte de fabrikant aan De Telegraaf.

De bruiloft, die maar liefst een heel weekend duurde, was tot in de puntjes gepland. Het draaiboek telt volgens Rossana Kluivert 91 pagina's, zo meldt de krant.
"Het is bijna een militaire operatie. Wes en Yo laten het allemaal rustig over zich heenkomen. Het is bepaald geen horrorbruidspaar."

Tortelduifjes
De tortelduifjes kregen van vrienden en familie een houten kunstwerk cadeau, waarop zij zijn afgebeeld. De materialen voor het kunstwerk zijn verzameld in onder meer Barcelona en Milaan.
Het kunstwerk is bedoeld voor in het Amsterdamse huis van het kersverse echtpaar. Tijdens het dankwoord grapte de 25-jarige Yolanthe er op los. "Daar ben ik niet zo vaak, dan kan ik rustig wennen aan de omvang van mijn neus."
10.000 euro!!
Voor zo'n gedrocht van een pak!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 19 juli 2010 @ 10:51:29 #297
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_84226177
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou nou, er zijn belangrijker dingen om je zó druk over te maken hoor
Dat is waar, ik heb er dan ook weinig van meegekregen. Bovendien denk ik dat er op dit forum mensen zitten die zich er drukker om maken. Ik vind het simpel stel met slechte smaak dat is alles.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_84226321
Ik verbaas me er vooral over dat men hier mensen van koninklijk bloed aandraagt als een voorbeeld van mensen die zich wél zo mogen gedragen. Als er nou 1 voorbeeld is van status waar je zelf niets voor hebt hoeven doen .
  maandag 19 juli 2010 @ 10:59:16 #299
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_84226403
Ik vind die outfit van Sneijder wel baas, een soort over the top foute slagerzanger
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 juli 2010 @ 11:05:54 #300
163650 Greys
pi_84226566
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:56 schreef Helly het volgende:
Ik verbaas me er vooral over dat men hier mensen van koninklijk bloed aandraagt als een voorbeeld van mensen die zich wél zo mogen gedragen. Als er nou 1 voorbeeld is van status waar je zelf niets voor hebt hoeven doen .

Voor mij hoeft dat ook allemaal niet hoor, dat gewuif in een koets. En zijn beentjes zaten idd te strak ingepakt in een akelig glimmend stofje. Maar als ze het kunnen betalen en dit allebei helemaal prachtig vinden... Ik ben er juist blij mee dat ze het dan zo doen en dat er zoveel bombarie over is. Kijk ons eens bládzijdes vol tetteren erover in SHO!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')