Ze zoeken elke week de media op, vreemd hè dat mensen er dan over pratenquote:Op zondag 18 juli 2010 18:24 schreef bloodymary het volgende:
Hoe tegenwoordig iedereen maar weet hoe het er aan toe gaat bij anderen
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:56 schreef bloodymary het volgende:
Da's ook niet wat ik bedoel. Ik bedoel dat mensen hier dan menen te kunnen oordelen hoe zij met het zoontje van Wesley om gaat en over die ex van Wesley jaloers is etc.
Lees eens goed terugquote:Op zondag 18 juli 2010 18:56 schreef bloodymary het volgende:
Da's ook niet wat ik bedoel. Ik bedoel dat mensen hier dan menen te kunnen oordelen hoe zij met het zoontje van Wesley om gaat en over die ex van Wesley jaloers is etc.
Ben met je eens.....quote:Op zondag 18 juli 2010 19:05 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind dat hier een beetje doorgedraafd word over scheidingen en voogdij terwijl ze nog maar net getrouwd zijn.
Maar dat was toch afkomstig van de moeder van de vriendin van de achterneef van Wesley?quote:Op zondag 18 juli 2010 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
En dat stukje gister van "wilde haar zoontje niet op de bruiloft van zijn vader laten verschijnen" geloofde ik ook weinig van.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat was toch afkomstig van de moeder van de vriendin van de achterneef van Wesley?
quote:
daarom is t maar goed dat hij dat niet isquote:Op zondag 18 juli 2010 20:26 schreef mootie het volgende:
Meneer Badr Hari was onlangs nog op de vlucht voor de politie omdat hij (geloof ik) samen met zijn vriendjes een portier het ziekenhuis in had gemept.
Of dat nou een optimale stiefpaps is....
Wat dat betreft; er bestaat nooit zekerheid in toekomst. Niemand kan in glazenbol kijken wat toekomst ons brengt. Sommige mensen die in zekerheid of glazenbol geloven vind ik gelul. Kan altijd slecht aflopen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef sherezade het volgende:I
[..]
ja sorry maar ik geloof niet dat ze voor de rest van hun leven bijelkaar blijven, ik geef het koppel een paar jaar...eerst nog een een eigen kind en dan zal de rozegeur en manenschijn langzaam beginnen te af te brokkelen....
in principe kennen ze elkaar een 1 jaar waarvan het laatste half jaar dat ze alleen bezig zijn geweest met het WK en het regelen van de bruiloft.....hoe goed ken je mekaar dan en weet je zeker dat je met die persoon de rest van je leven wilt doorbrengen???
nee zekerheid heb je idd nooit, maar een relatie die zo kort is zoals die van hun (half jaar) lijkt me geen slimme zet om dan voor een huwelijk te kiezen....quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef summer29 het volgende:
[..]
Wat dat betreft; er bestaat nooit zekerheid in toekomst. Niemand kan in glazenbol kijken wat toekomst ons brengt. Sommige mensen die in zekerheid of glazenbol geloven vind ik gelul. Kan altijd slecht aflopen.
We lezen in roddelbladen en horen op tv of van andermans over beroemde sterren en hun leven bv dat ze getrouwd zijn of gescheiden zijn. Het maakt niet uit wat we lezen of horen. Wij oordelen heel makkelijk over hen omdat veel over hen werd geschreven en gehoord. Zoals wij nu deden over Wes en Yo! Ze zijn ook maar mensen net als wij. En de mensen verzinnen ongelooflijk onzin verhalen waar nergens op slaan. Geloof me maar die beroemde sterren hebben net als wij gewone mensen ook gevoelens. Ze worden behoorlijk verdrietig van, ze laten aan ons niet merken.
En wij als gewone mensen die niet beroemd zijn hebben ook problemen en daar worden niet over verteld of geschreven. Daarmee oordelen wij niet over elkaar omdat wij elkaar prive-leven niet eens weten. En de mensen verzinnen gewoon verhaal waar nergens op slaat.
Daarom lees ik nooit in roddelbladen, heel af en toe lees ik ff door wanneer ik in de rij staat bij de kassa in supermarkt maar zal nooit erin geloven.
Klopt, in feite mogen zelfs opa's en oma's hierom vragen.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, da's niet helemaal waar... even van Jurofoon, geen zin om verder te zoeken op mijn vrije dag
[..]
Als er dus intensief contact is, zoals bijv. co-ouderschap, en dat wordt beeindigd, dan kan je een omgangsregeling verzoeken. Maar Yo lijkt me niet het type daarvoor, eigenlijk.
Plus, ze zijn beiden van de ene in de andere relatie gerold, al dan niet vreemdgegaan. Lijkt me ook geen ideale start.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee zekerheid heb je idd nooit, maar een relatie die zo kort is zoals die van hun (half jaar) lijkt me geen slimme zet om dan voor een huwelijk te kiezen....
maar goed ze zullen er zelf wel achterkomen...nu gaan ze dus de fase in dat ze mekaar echt gaan leren kennen...en elkaars min en pluspunten leren kennen....
Nou ja, ze kunnen natuurlijk ook gewoon voor meer privacy kiezen. Er zijn zát BN-ers die zelden in de bladen staan omdat ze gewoon geen dingen doen die interesse van de roddelpers wekken. Je hóeft je bruiloft niet met de hele wereld te delen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef summer29 het volgende:
[..]
We lezen in roddelbladen en horen op tv of van andermans over beroemde sterren en hun leven bv dat ze getrouwd zijn of gescheiden zijn. Het maakt niet uit wat we lezen of horen. Wij oordelen heel makkelijk over hen omdat veel over hen werd geschreven en gehoord. Zoals wij nu deden over Wes en Yo! Ze zijn ook maar mensen net als wij. En de mensen verzinnen ongelooflijk onzin verhalen waar nergens op slaan. Geloof me maar die beroemde sterren hebben net als wij gewone mensen ook gevoelens. Ze worden behoorlijk verdrietig van, ze laten aan ons niet merken.
Wat leuk voor Jessey, kan ie ook nog 1 dagje per week op en neer naar Ibiza.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Klopt, in feite mogen zelfs opa's en oma's hierom vragen.
Helemaal goed !quote:Op zondag 18 juli 2010 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Plus, ze zijn beiden van de ene in de andere relatie gerold, al dan niet vreemdgegaan. Lijkt me ook geen ideale start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |