abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84205863
Had ik lekker de dvd-recorder geprogrammeerd om eens naar de herhaling te gaan kijken (zou vanmiddag rond 15.00 uur uitgezonden worden), hebben ze in plaats daarvan een of andere natuurdocumentaire uitgezonden.

Ik had het gisteren niet gezien en wilde weleens zien waar iedereen het over had, en vraag me toch af wat er achter het opeens cancelen van de herhaling zit.
pi_84205877
quote:
Op zondag 18 juli 2010 18:24 schreef bloodymary het volgende:
Hoe tegenwoordig iedereen maar weet hoe het er aan toe gaat bij anderen
Ze zoeken elke week de media op, vreemd hè dat mensen er dan over praten
En pers op je bruiloft uitnodigen, enough said.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84205943
Da's ook niet wat ik bedoel. Ik bedoel dat mensen hier dan menen te kunnen oordelen hoe zij met het zoontje van Wesley om gaat en over die ex van Wesley jaloers is etc.
  zondag 18 juli 2010 @ 18:58:01 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84205984
Mensen trekken conclusies op basis van foto's, en als zij vinden dat Yolanthe niet oprecht lijkt te genieten van het gezelschap van haar stiefkind dan is een conclusie makkelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 juli 2010 @ 18:59:38 #255
163650 Greys
pi_84206023
quote:
Op zondag 18 juli 2010 18:56 schreef bloodymary het volgende:
Da's ook niet wat ik bedoel. Ik bedoel dat mensen hier dan menen te kunnen oordelen hoe zij met het zoontje van Wesley om gaat en over die ex van Wesley jaloers is etc.

Welkom in SHO!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84206027
quote:
Op zondag 18 juli 2010 18:56 schreef bloodymary het volgende:
Lees eens goed terug
Iemand haalde nog een stukje aan vandaag waarin stond dat Ramona Yo lief vond met haar zoontje , ik reageerde juist omdat ik dat ook eerder al eens gehoord heb.
En dat stukje gister van "wilde haar zoontje niet op de bruiloft van zijn vader laten verschijnen" geloofde ik ook weinig van.

En ja brulapen heb je altijd, je zit ook in SHO he, niet in NIEUWS
pi_84206098
Ik doel dan ook niet op jou maar er staan hierboven voorbeelden genoeg.

En ik weet wel dat dit SHO is en vind het zelf ook leuk om weetjes te lezen, maar dat oeverloze gezever of ze wel of niet lief is voor de kinderen
pi_84206191
Ik vind dat hier een beetje doorgedraafd word over scheidingen en voogdij terwijl ze nog maar net getrouwd zijn.
pi_84206287
Pfff en ik vind dat er bepaalde mensen het allemaal een beetje te serieus nemen wat hier geschreven wordt.
  zondag 18 juli 2010 @ 20:21:10 #260
40566 Ericr
Livewrong
pi_84208703
Had natuurlijk wel een stunt geweest, Beyonce die het voorprogramma verzorgt van wereldster Michael Oomen. Maar goed paupers blijven paupers en dan kom je niet verder dan uitgerangeerde schnabbelaars die het moeten hebben van bedrijfsfeestjes.
pi_84208783
quote:
Op zondag 18 juli 2010 19:05 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind dat hier een beetje doorgedraafd word over scheidingen en voogdij terwijl ze nog maar net getrouwd zijn.
Ben met je eens.....
pi_84208904
Meneer Badr Hari was onlangs nog op de vlucht voor de politie omdat hij (geloof ik) samen met zijn vriendjes een portier het ziekenhuis in had gemept.

Of dat nou een optimale stiefpaps is....
  † In Memoriam † zondag 18 juli 2010 @ 20:43:38 #263
43556 miss_dynastie
pi_84209625
quote:
Op zondag 18 juli 2010 18:59 schreef Pisces29 het volgende:

En dat stukje gister van "wilde haar zoontje niet op de bruiloft van zijn vader laten verschijnen" geloofde ik ook weinig van.
Maar dat was toch afkomstig van de moeder van de vriendin van de achterneef van Wesley?
pi_84209731
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dat was toch afkomstig van de moeder van de vriendin van de achterneef van Wesley?

Geen idee, ik roep net als iedereen wat ik denk
pi_84210901
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:23 schreef summer29 het volgende:

[..]

Ben met je eens.....

ja sorry maar ik geloof niet dat ze voor de rest van hun leven bijelkaar blijven, ik geef het koppel een paar jaar...eerst nog een een eigen kind en dan zal de rozegeur en manenschijn langzaam beginnen te af te brokkelen....
in principe kennen ze elkaar een 1 jaar waarvan het laatste half jaar dat ze alleen bezig zijn geweest met het WK en het regelen van de bruiloft.....hoe goed ken je mekaar dan en weet je zeker dat je met die persoon de rest van je leven wilt doorbrengen???
  zondag 18 juli 2010 @ 21:13:45 #266
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_84210936
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:26 schreef mootie het volgende:
Meneer Badr Hari was onlangs nog op de vlucht voor de politie omdat hij (geloof ik) samen met zijn vriendjes een portier het ziekenhuis in had gemept.

Of dat nou een optimale stiefpaps is....
daarom is t maar goed dat hij dat niet is
pi_84212651
quote:
Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef sherezade het volgende:I

[..]

ja sorry maar ik geloof niet dat ze voor de rest van hun leven bijelkaar blijven, ik geef het koppel een paar jaar...eerst nog een een eigen kind en dan zal de rozegeur en manenschijn langzaam beginnen te af te brokkelen....
in principe kennen ze elkaar een 1 jaar waarvan het laatste half jaar dat ze alleen bezig zijn geweest met het WK en het regelen van de bruiloft.....hoe goed ken je mekaar dan en weet je zeker dat je met die persoon de rest van je leven wilt doorbrengen???
Wat dat betreft; er bestaat nooit zekerheid in toekomst. Niemand kan in glazenbol kijken wat toekomst ons brengt. Sommige mensen die in zekerheid of glazenbol geloven vind ik gelul. Kan altijd slecht aflopen.

We lezen in roddelbladen en horen op tv of van andermans over beroemde sterren en hun leven bv dat ze getrouwd zijn of gescheiden zijn. Het maakt niet uit wat we lezen of horen. Wij oordelen heel makkelijk over hen omdat veel over hen werd geschreven en gehoord. Zoals wij nu deden over Wes en Yo! Ze zijn ook maar mensen net als wij. En de mensen verzinnen ongelooflijk onzin verhalen waar nergens op slaan. Geloof me maar die beroemde sterren hebben net als wij gewone mensen ook gevoelens. Ze worden behoorlijk verdrietig van, ze laten aan ons niet merken.

En wij als gewone mensen die niet beroemd zijn hebben ook problemen en daar worden niet over verteld of geschreven. Daarmee oordelen wij niet over elkaar omdat wij elkaar prive-leven niet eens weten. En de mensen verzinnen gewoon verhaal waar nergens op slaat.

Daarom lees ik nooit in roddelbladen, heel af en toe lees ik ff door wanneer ik in de rij staat bij de kassa in supermarkt maar zal nooit erin geloven.
pi_84213234
quote:
Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef summer29 het volgende:

[..]

Wat dat betreft; er bestaat nooit zekerheid in toekomst. Niemand kan in glazenbol kijken wat toekomst ons brengt. Sommige mensen die in zekerheid of glazenbol geloven vind ik gelul. Kan altijd slecht aflopen.

We lezen in roddelbladen en horen op tv of van andermans over beroemde sterren en hun leven bv dat ze getrouwd zijn of gescheiden zijn. Het maakt niet uit wat we lezen of horen. Wij oordelen heel makkelijk over hen omdat veel over hen werd geschreven en gehoord. Zoals wij nu deden over Wes en Yo! Ze zijn ook maar mensen net als wij. En de mensen verzinnen ongelooflijk onzin verhalen waar nergens op slaan. Geloof me maar die beroemde sterren hebben net als wij gewone mensen ook gevoelens. Ze worden behoorlijk verdrietig van, ze laten aan ons niet merken.

En wij als gewone mensen die niet beroemd zijn hebben ook problemen en daar worden niet over verteld of geschreven. Daarmee oordelen wij niet over elkaar omdat wij elkaar prive-leven niet eens weten. En de mensen verzinnen gewoon verhaal waar nergens op slaat.

Daarom lees ik nooit in roddelbladen, heel af en toe lees ik ff door wanneer ik in de rij staat bij de kassa in supermarkt maar zal nooit erin geloven.
nee zekerheid heb je idd nooit, maar een relatie die zo kort is zoals die van hun (half jaar) lijkt me geen slimme zet om dan voor een huwelijk te kiezen....
maar goed ze zullen er zelf wel achterkomen...nu gaan ze dus de fase in dat ze mekaar echt gaan leren kennen...en elkaars min en pluspunten leren kennen....
  zondag 18 juli 2010 @ 22:18:15 #269
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_84213666
quote:
Op zondag 18 juli 2010 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, da's niet helemaal waar... even van Jurofoon, geen zin om verder te zoeken op mijn vrije dag
[..]

Als er dus intensief contact is, zoals bijv. co-ouderschap, en dat wordt beeindigd, dan kan je een omgangsregeling verzoeken. Maar Yo lijkt me niet het type daarvoor, eigenlijk.
Klopt, in feite mogen zelfs opa's en oma's hierom vragen.
pi_84216103
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:08 schreef sherezade het volgende:

[..]

nee zekerheid heb je idd nooit, maar een relatie die zo kort is zoals die van hun (half jaar) lijkt me geen slimme zet om dan voor een huwelijk te kiezen....
maar goed ze zullen er zelf wel achterkomen...nu gaan ze dus de fase in dat ze mekaar echt gaan leren kennen...en elkaars min en pluspunten leren kennen....
Plus, ze zijn beiden van de ene in de andere relatie gerold, al dan niet vreemdgegaan. Lijkt me ook geen ideale start.
pi_84217256
quote:
Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef summer29 het volgende:

[..]

Nou ja, ze kunnen natuurlijk ook gewoon voor meer privacy kiezen. Er zijn zát BN-ers die zelden in de bladen staan omdat ze gewoon geen dingen doen die interesse van de roddelpers wekken. Je hóeft je bruiloft niet met de hele wereld te delen.
Don't you love her madly?
  zondag 18 juli 2010 @ 23:56:35 #272
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_84217641
yolanthe ziet er mooi uit vind ik.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  zondag 18 juli 2010 @ 23:58:16 #273
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84217700
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:18 schreef amaranta het volgende:

[..]

Klopt, in feite mogen zelfs opa's en oma's hierom vragen.
Wat leuk voor Jessey, kan ie ook nog 1 dagje per week op en neer naar Ibiza.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 19 juli 2010 @ 07:29:22 #274
225540 Pugg
Friends forever
pi_84222952
quote:
Op zondag 18 juli 2010 23:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Plus, ze zijn beiden van de ene in de andere relatie gerold, al dan niet vreemdgegaan. Lijkt me ook geen ideale start.
Helemaal goed !
pi_84223601
ik wil niet veel zeggen, maar ze zag er wel erg mooi uit
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')