En dan kom je met deze gast aan? Elke gitarist van elke andere Bay Are band speelt hem er finaal uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gitaristen moeten lange krullen en een dun snorretje om het te laten werken
[ afbeelding ]
We hadden het ook niet over skillsquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan kom je met deze gast aan? Elke gitarist van elke andere Bay Are band speelt hem er finaal uit.
Herkenbaarquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:17 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zat net even lekker te jammen, kwam iets perfects uit, iets dat ik echt goed kon gebruiken... ga ik even iets anders doen, ben ik het kwijt.![]()
Ik had het direct op moeten nemen.
Dan is het blijkbaar niet perfect genoegquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:17 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zat net even lekker te jammen, kwam iets perfects uit, iets dat ik echt goed kon gebruiken... ga ik even iets anders doen, ben ik het kwijt.![]()
Ik had het direct op moeten nemen.
Ik heb een erg slecht kortetermijngeheugen helaas.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan is het blijkbaar niet perfect genoeg
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Grappig, meestal zie je deze post alleen in SEX. Uh, nevermind....
.
Ik denk toch ook hele dagen aan jou, en jij bent ook zeker niet perfectquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan is het blijkbaar niet perfect genoeg
Ja dat is puur omdat onze seks gewoon heel goed isquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:24 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik denk toch ook hele dagen aan jou, en jij bent ook zeker niet perfect
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is puur omdat onze seks gewoon heel goed is
Waar koop je zo'n berg rotzooi?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net ff kadootjes gekocht voor huisgenootje die jarig is
[ afbeelding ]
Prachtig papier ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Euroland
14 euro voor alles inc papier![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er zit 6 meter omheen gerold
tenminste
eerst 3 meter
dan helemaal vol geduct-taped
en dan weer
| Forum Opties | |