Je hebt na elke kwartslag toch wel minstens een half uur gewacht hoop ik.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:52 schreef blckbb het volgende:
En ik heb de nek afgesteld
Ik heb gewoon net zo lang de nek ''rechter'' gemaakt totdat er fretbuzzes optraden... Nu is het een stuk beter vooral boven de 12e fret
Nah dt is opzich redelijk overdreven het hoeft niet perse, is wel wat veiliger maar heel veel risico loop je nietquote:Op maandag 19 juli 2010 22:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt na elke kwartslag toch wel minstens een half uur gewacht hoop ik.
Dat niet, wel een minuutje of 5 tot 10. Ik zal het anders morgen wel wat preciezer doen jaquote:Op maandag 19 juli 2010 22:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt na elke kwartslag toch wel minstens een half uur gewacht hoop ik.
Het hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoeveel rechter je je nek zet maar je kunt beter langer wachten dan gelijk 3 volle slagen aan je trussrod draaien.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nah dt is opzich redelijk overdreven het hoeft niet perse, is wel wat veiliger maar heel veel risico loop je niet
Ja ik ga het morgen of van de week wat preciezer doenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoeveel rechter je je nek zet maar je kunt beter langer wachten dan gelijk 3 volle slagen aan je trussrod draaien.
Dan hoop ik dat morgen je nek er nog goed op zitquote:Op maandag 19 juli 2010 23:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat niet, wel een minuutje of 5 tot 10. Ik zal het anders morgen wel wat preciezer doen jaMaar de dikke snaar zit nu heel dicht op de 1e fret maar weer niet zo dat hij (op welke fret dan ook) buzzt, dus het lijkt me in orde.
Ja.quote:
in de jaren 80 waren de Japanse fenders ook veel beter dan de usa fendersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja.
Op mijn werk hebben we een paar echte USA strats, en ik merk tussen mijn Crafter Cruiser en de 97`er Fender Stratocaster niet heel veel verschil.
Omdat?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat morgen je nek er nog goed op zit
idd maar vanaaf weer heerschen op de gitaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
yes! weer lekker werken vandaag!!
Nais!quote:Op maandag 19 juli 2010 19:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga deze van iemand over kopen
Deze week ophalen
[ afbeelding ]
Heb 'm een paar weken geleden al verkocht.quote:
Metallicaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |