Eh, lees het bovenstaande eens voor je post?quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:29 schreef casper019 het volgende:
isde nederlandse masterchef eigenlijk al begonnen??
Ah, ik vroeg me altijd al af wat er nou precies in zo'n contract staat. Waar was je het niet mee eens. En staan er sancties op het niet nakomen op?quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:54 schreef RobinOok het volgende:
Ik heb jaren geleden eens meegedaan met de voorronden van Topkok. Ik hoopte toen dat het de nederlandse versie van Masterchef zou zijn. Wat het natuurlijk niet was.
Toen wist ik 3 minuten na binnenkomst al dat het niks voor mij was. Wilde al niet eens het standaardcontract tekenen. Dat schiet natuurlijk ook niet op. Heb toen het contract volgekliederd met mitsen en maren, haha.
Ik weet het niet meer precies, maar het kwam erop neer dat als je door ging je gewoon alles moest laten welgevallen. Terwijl het dus een nieuw programma betrof en je geen idee had wat voor idioterie ze allemaal verzonnen hadden. En er zijn nogal wat dingen die ik zou weigeren te doen. Zoals rennen voor je ingredienten bijvoorbeeld. ;-) Of weet jij veel, moet je misschien met eigen vervoer om 5 uur 's ochtends op de visafslag an de andere kant van het land zijn. En alles zonder vergoeding. Halverwege opgeven kon niet, je verbond je aan een onbekend uitzendschema. Nou ja, ik snap best dat het moeilijk is om alle kanidaten op 1 lijn te krijgen, maar zulke contracten onderteken ik niet. Simpel. Niet dat dat hun wat uitmaakt, voor mij 300 anderen die wel graag tekenen en zich onderwerpen aan gekkigheden voor hun 5 minutes of fame.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me altijd al af wat er nou precies in zo'n contract staat. Waar was je het niet mee eens. En staan er sancties op het niet nakomen op?
En wie is dat dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:35 schreef seatsniffer het volgende:
Een van m'n beste maten zit in de top 25!
http://rac.nu/quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:10 schreef rubje het volgende:
vraagje: waar is dit opgenomen want het lijkt een veredelde hangar op een industrieterrein..
iemand?
Toch vond ik het wel tof om te zien, iemand die ik online al lang lees en bewonder, zomaar op tv. Via zijn blog ook een mooi kijkje aan de achterkant van dit programma gekregen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:36 schreef golfer het volgende:
Snap ook niks ervan dat die culinair journalist zich voor dit flut-programma had opgegeven.
dat was dus de oude masterchef, met loydquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Toch vond ik het wel tof om te zien, iemand die ik online al lang lees en bewonder, zomaar op tv. Via zijn blog ook een mooi kijkje aan de achterkant van dit programma gekregen!Maar als ik in zijn schoenen had gestaan had ik ook beslist nooit meegedaan.
Hoe dan ook, ik ben er wel klaar mee en ik denk niet dat ik nog kijk. Wat een slecht format, op deze manier. Zoals Robin al schreef, wat zou het verrukkelijk zijn om eens een kookwedstrijd op tv te zien waarin de deelnemers rustig de tijd kunnen nemen om écht te laten zien wat ze kunnen. Het is vast heel knap hoor, als je binnen een kwartier iets min of meer eetbaars kunt maken met een verplichte ingredientenlijst van kwarteleieren, speltkorrels, sojasaus en een banaan, maar voor wie graag koken als kunst op teevee wil zien is zoiets weinig bevredigend.
Komt dat nog de wilde keuken?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:12 schreef Spanky78 het volgende:
De amerikaanse versie met Gordon Ramsey was best goed. Met goede deelnemers ook, echt kunstwerkjes... Op youtube te vinden.
Zelf ben ik meer fan van programma als de wilde keuken, the f-word en dat soort meer. Waarbij Gordon Ramsey gaat ijsduiken om king crab enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |