Geen BBC hier en heb geprobeerd online te kijken, maar tot nu toe helaas niet gelukt. Even kijken hoe ik dat ga aanpakken. The professionals vind ik eigenlijk altijd de leukste editie om naar te kijken.quote:Op maandag 27 september 2010 15:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanaf vanavond Masterchef: The Professionals. 21:30 uur BBC2
Afleveringen: http://tinyurl.com/34wwozd
Misschien ook wel ergens uit een newsgroup of van The Pirate Bay te plukken? Zie bijv. http://www.myepisodes.com/frontpage.php Daar zie ik 'm tussen staan.quote:Op maandag 27 september 2010 15:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Geen BBC hier en heb geprobeerd online te kijken, maar tot nu toe helaas niet gelukt. Even kijken hoe ik dat ga aanpakken. The professionals vind ik eigenlijk altijd de leukste editie om naar te kijken.
Ik vond het ook wel vermakelijk, ben benieuwd hoe het verder ontwikkelt.quote:Op maandag 27 september 2010 18:56 schreef Tezz het volgende:
Ik heb het ook net online teruggekeken en ik vond het erg leuk! Ik heb me prima vermaakt. En aan het commerciele sausje en sbs-achtige interviews ben ik inmiddels wel gewend. Daar kijk ik wel doorheen hoor!
Jammer dat het maar eenmaal per week komt eigenlijk........
Ik vind het ook best wel leuk en schoot een beetje vol bij die man van 63 die kanker had gehad. Wat een mooi figuur is dat en hij kan nog koken ook.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:54 schreef Tezz het volgende:
Toch vind ik het leuk!![]()
Jammer van die irritante reclames weer...
En dan moet je nog rennen voor je ingrediėnten ook. Daar moet je geeneens aan mee willen doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Het is nu nog een uur lang: blablabla over kandidaat, bord opmaken, eten, ja/nee. Ik hoop toch echt dat er nog wat meer variatie in het programma komt. Want volgende keer krijg je 50 man die ietsgaan koken en er vallen er 25 af. Aan het echte Masterchef-idee komen ze helemaal niet toe.
Daar wordt je inderdaad strontziek van. Ze moeten gewoon lekker op het eten beoordelen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:14 schreef monic27 het volgende:
Passie, passie en nog eens passie
Ik heb dat woord wel 100x voorbij horen komen geloof ik....
Volgens mij was de originele in een studio met maar 3 of 4 mensen die een aantal gangen maakten en Loyd Grossman die samen met iemand anders proefde en de Masterchef uitriep.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:40 schreef CaptainCab het volgende:
Dit is toch gewoon het originele format van Masterchef? De versie die je al een aantal jaar op BBC ziet is Masterchef goes Large, een variant op het Idols-achtige origineel. Ik moet wel zeggen dat ik liever Masterchef goes Large zie, hoor
quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En dan moet je nog rennen voor je ingrediėnten ook. Daar moet je geeneens aan mee willen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |