Sommige kandidaten zijn net zo arrogant.quote:Op zondag 26 september 2010 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij de Engelse versie zie je die voorrondes niet.
De jury is al net zo arrogant als die Kranenborg bij Topchef. En erg gemaakte opmerkingen die nergens op slaan.
Inderdaad, na deze BS ben ik ook afgehaaktquote:Op zondag 26 september 2010 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat nou "ik hoef niet te proeven. De kreeft is kut"?
En dat gezeik met moeders en kinderen...
Heeft iemand begrepen waarom, misschien heb ik even niet opgelet, maar wat was er mis mee?quote:Op zondag 26 september 2010 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat nou "ik hoef niet te proeven. De kreeft is kut"?
Tis alleen jammer dat die gast het in z'n tweede kans volledig verknald (althans gezien de preview).quote:Op zondag 26 september 2010 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Tonijn ram naar de kloten."
Alsjeblieft zelf.
Kunnen ze eens ophouden met zo'n belachelijke rol te spelen?
Ja, dat is wel erg stom inderdaad. Dan zorg je toch dat je iets maakt dat je goed beheerst?quote:Op maandag 27 september 2010 09:41 schreef Charmian het volgende:
Tis alleen jammer dat die gast het in z'n tweede kans volledig verknald (althans gezien de preview).
Je kunt 'm op internet zien (net5).quote:Op maandag 27 september 2010 11:00 schreef kletsbets het volgende:
Ik heb het dus gemist....en ik kan niet vinden of het herhaald word? Weet iemand dat? Alvast bedankt!
Ik ga meteen terug kijken, had hem ook gemist en leuk me op zich wel leuk.quote:Op maandag 27 september 2010 11:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je kunt 'm op internet zien (net5).
http://www.net5.nl/web/show/id=1107787
alleen die ene fransman Alain die heb ik weleens eerder gezien maar verder heb ik het gevoel dat dit weer zo een flut programma wat niks toevoegd dan alleen het zoveelste kijk mij een amateurkok de beste zien worden showprogramma dat werkelijk niks van doen heeft met het presenteren van een echt toptalent.quote:Op maandag 27 september 2010 10:08 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Het lijkt niks op masterchef... Masterchef is juist leuk omdat er niet 500 kandidaten tegelijk auditie komen doen maar omdat ze in kleine groepjes aan de slag gaan. Dit is kookprogramma nummer zoveel wat we al tig keer gezien hebben. Echt jammer dat ze het format niet overnemen maar alleen de naam.
Precies mijn ideequote:Op maandag 27 september 2010 12:56 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik vond masterchef verrassend leuk, had er niks van verwacht maar het viel me mee. Wel vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |