TV is ook al heul oud.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zo mijn smaak, ik vind het zo oubollig klinken.
En dat is niet oubollig?quote:
I know... niemand valt op oudquote:
Jawel, maar dan weer zo dan het weer kanquote:
Oh ok... goed dat je dat er even bij zegt... had ik me bijna vergistquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar dan weer zo dan het weer kan.
Tuurlijk wel, iemand die nog ouder is, maar ja die valt dan eigenlijk op jong.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeger konden we dan zeggen "Ha! Nu staat er voor eewig en altijd een [HOMO]topic in je PoHi." Maar dat kan nu dus niet meer.
Ah, goed nieuws.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het blijft wel in je geschiedenis, maar niet in je MyAT.
En kusje.
Met wie ga je?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond naar de Tilburgse kermis... voor het eerst in mijn leven
hoe je wel een oogje in het zeil dat mieke niet om de haverklap struikelt en weer face down komt te liggen ?quote:
en als het goed bevalt kan je maandag na werkt via Tilburg ook weer naar huisquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond naar de Tilburgse kermis... voor het eerst in mijn leven
Met mijn vriendquote:
En beviel het?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben met [HOMO] voor het eerst op Roze Maandag geweest.
Ja was wel gezelligquote:
Van SJM jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Was dat met die 'ik wil jullie niet zien'- rel?
ga jij maandag weer, ik niet ik heb een doorloop sávonds.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben met [HOMO] voor het eerst op Roze Maandag geweest.
Ik ga niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga jij maandag weer, ik niet ik heb een doorloop sávonds.
Ja die keer met [homo] was legendarisch
de paparazzi en de busreis terug
Ik ben ook geen echte en ik kan niet voor de helft komen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:33 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben gewoon maandag in Tilburg. Zoals het elke echte homo betaamt!
Kost geld en omdat ik met niemand iets heb afgesprokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Stiekem is Erik heul heteroseksueel en mag ie niet van zijn vriendin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het hem inderdaad verboden. Hij moet de hele avond bij mij in bed blijven.![]()
Ik heb geen roze maandag nodig om een echte homo te zijn... het is net als de Gay Pride meer een "aapjes kijken door hetero's"-dagquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:33 schreef Vlarp het volgende:
Het is ook aapjes kijken voor homo's hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb geen roze maandag nodig om een echte homo te zijn... het is net als de Gay Pride meer een "aapjes kijken door hetero's"-dag
Maar have fun
Steve en ik zijn er, Ang3l is er geloof ik. Haak gewoon lekker aan bij een groepjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kost geld en omdat ik met niemand iets heb afgesproken.
Ik ben verleden jaar tijdens de pride nog bijna neer gegaan. Het is dat Vlarp vrienden uit de zorg mee had genomen met druivensuiker etc...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb geen roze maandag nodig om een echte homo te zijn... het is net als de Gay Pride meer een "aapjes kijken door hetero's"-dag
Maar have fun
Ja da's waar... maar ik ga me dan lopen irriteren aan die uitgesproken overdreven nichten... dus ik doe iedereen een plezier en ga gewoon werkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook aapjes kijken voor homo's hoor.
O ja, dat!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben verleden jaar tijdens de pride nog bijna neer gegaan. Het is dat Vlarp vrienden uit de zorg mee had genomen met druivensuiker etc...
"Ergeren aan"quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja da's waar... maar ik ga me dan lopen irriteren aan die uitgesproken overdreven nichten... dus ik doe iedereen een plezier en ga gewoon werken
Hoi lieverd.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het hem inderdaad verboden. Hij moet de hele avond bij mij in bed blijven.
Je kunt je toch ook ergens aan irriteren?quote:
Ik was vrij van beide.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, dat!
Nou, vanuit de zorg weten ze ook dat je bij gebruik van alcohol en drugs soms wat extra druivensuiker nodig hebt
quote:http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/431/
Irriteren / ergeren
Vraag
Is het juist om te zeggen: Ik irriteer me aan zijn slordigheid?
Antwoord
Nee. Correct is: Ik erger me aan zijn slordigheid of Zijn slordigheid irriteert me.
Toelichting
De betekenissen van irriteren en ergeren liggen dicht bij elkaar, maar deze werkwoorden verschillen gedeeltelijk in hun gebruiksmogelijkheden.
Ergeren en irriteren zijn beide overgankelijke werkwoorden (ze verlangen een lijdend voorwerp bij zich). Zijn slordigheid irriteert me en Zijn slordigheid ergert me zijn beide goed; in beide zinnen is me het lijdend voorwerp.
Het verschil tussen de twee werkwoorden is dat ergeren ook wederkerend kan worden gebruikt, zoals in Ik erger me aan zijn slordigheid. Irriteren kent die mogelijkheid niet, maar wordt - onder invloed van zich ergeren - toch vaak zo gebruikt. Een zin als Ik irriteer me aan zijn slordigheid wordt echter nog algemeen als fout beschouwd.
Dat wist ik dus nietquote:
Hm, ik ga er even over nadenkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Steve en ik zijn er, Ang3l is er geloof ik. Haak gewoon lekker aan bij een groepje
Het hele leven is een les Nederlands.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:50 schreef Vlarp het volgende:
Erik?
We zitten niet bij een les Nederlands
Nee Vlarp heeft nu behoefte aan een les Chinees.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:50 schreef Vlarp het volgende:
Erik?
We zitten niet bij een les Nederlands
Niet te verwarren met een lest Chinees.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee Vlarp heeft nu behoefte aan een les Chinees.
Ik kan me trouwens herinneren volgens mij dat ik nog een biertje heb gehaald voor jequote:
Ik weet al hoe de mesjes werken, dus nee....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee Vlarp heeft nu behoefte aan een les Chinees.
Gehad hebt Vlarp, gehad hebt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens herinneren volgens mij dat ik nog een biertje heb gehaald voor je
Waar je achteraf wel spijt van had
Ik wilde laten voorkomen dat ik nuchter was toen... ik heb gefaaldquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gehad hebt Vlarp, gehad hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het was vies, goor, lauw bier uit een plastic bekertje.
Ja, hallo, wat wil je!?! Midden in Amsterdam op een gracht, ver uit de buurt van een cafe, en o ja, buiten!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het was vies, goor, lauw bier uit een plastic bekertje.
Je had je koelbox niet bij je?!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, hallo, wat wil je!?! Midden in Amsterdam op een gracht, ver uit de buurt van een cafe, en o ja, buiten!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, hallo, wat wil je!?! Midden in Amsterdam op een gracht, ver uit de buurt van een cafe, en o ja, buiten!
Prutsers.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De boeddhistische tempel waar we bier haalden hadden geen koeling....
Ik wilde een lekker, fris, smakelijk biertje natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je zo veeleisend bent moet je er zelf maar voor zorgenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wilde een lekker, fris, smakelijk biertje natuurlijk.
Vlarp heeft ook wel de afmetingen van een kindslaafje dus ik kan me de verwarring van SAJ wel voorstellenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je zo veeleisend bent moet je er zelf maar voor zorgen. In plaats van die arme Vlarp als een negerkindslaafje op pad te sturen.
Als je zo gaat doen dan pas je helemaal in de sfeer van maandagquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vlarp heeft ook wel de afmetingen van een kindslaafje dus ik kan me de verwarring van SAJ wel voorstellen
Ik hou de spanning erin... komt TV of komt TV nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen dan pas je helemaal in de sfeer van maandag.
Dat TV komt weet iedereen welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou de spanning erin... komt TV of komt TV niet
misschien doe ik wel aan geheelonthoudingquote:
Homo's drinken toch alleen maar zoete witte wijn?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen dan pas je helemaal in de sfeer van maandag.
En Cosmo's.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Homo's drinken toch alleen maar zoete witte wijn?
Ik drink geen wijnquote:
Scratch that, ik verwacht een pakje en boven horen we de deurbel nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:45 schreef wonderer het volgende:
We blijven vandaag in bed want we hebben geen zin om de airco weer naar beneden te verhuizen, en hier is het koel
gewoon als janquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe spreek je die username nou uit, Xiance?
Als Xajens? Oh Sie-jans? Of wat?
Dat zijn mooie scenesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:33 schreef Deceit het volgende:
voor de Glee-twinks: is het erg als ik een traantje heb moeten laten toen sue sylvester bij haar mongolide zus langsging?
Neuh hoor, niet erg. Ik vond de scene waarin Kurt z'n vader vertelde dat ie gay was en de reactie van die vader daarop erg mooiquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:33 schreef Deceit het volgende:
voor de Glee-twinks: is het erg als ik een traantje heb moeten laten toen sue sylvester bij haar mongolide zus langsging?
Ja of wanneer kurt zegt dat hij meer om hem geeft dan om een ster te zijn, en dat die vader zegt dat hij net zijn moeder is/was, zo sterkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:36 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Neuh hoor, niet erg. Ik vond de scene waarin Kurt z'n vader vertelde dat ie gay was en de reactie van die vader daarop erg mooi.
Heel Glee is overigens tof.
Ik ook... ik ben er zelfs Spangas door gaan kijkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een sucker voor coming-out-verhaallijntjes in series![]()
.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:39 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja of wanneer kurt zegt dat hij meer om hem geeft dan om een ster te zijn, en dat die vader zegt dat hij net zijn moeder is/was, zo sterk
Ja ik ook toen evenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook... ik ben er zelfs Spangas door gaan kijken
Ah, dan had ik het goedquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:47 schreef Xiance het volgende:
hey Wonderer
Erik, je zegt gewoon ksie-ans
Ik download alleen muziek... geen seriesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus je gaat 1 of 2 seizoenen op ons achterlopen?
same here, alleen de madonna-aflevering heb ik online gezien.quote:
Die aziatische jongen die soms erg goede dans dingetjes doet mag ook wel wat meer credits krijgenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond eigenlijk wel dat bijvoorbeeld dat Aziatische meisje wel wat meer solo's had mogen krijgen, die zong ook supergoed.
Logisch toch? Ik vond dat ook wel mooi trouwens.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:42 schreef WheeleE het volgende:
Btw, ik weet niet of je al zover bent met Glee, maar een van de laatste afleveringen, Artie's droom...persoonlijk vond ik dat stuk ook erg mooi. Nee dus...
Ja, ik werd op het eind wel een beetje moe van de contante Rachel/Finn-leads.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die aziatische jongen die soms erg goede dans dingetjes doet mag ook wel wat meer credits krijgen
Ik las het op Wikipediaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:02 schreef Vlarp het volgende:
Ach.. ze hebben in ieder geval nog 2 seizoenen om het bij te schaven. Er komen sowieso 3 seizoenen namelijk
Justin Timberlake is al bevestigd, Adam Lambert is/was een gerucht.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik las het op Wikipedia.
Hopelijk komen er ook weer van die toffe gastrollen (Kristin Chenoweth. Idina Menzel
)
Klinkt goedquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Au.
2,5 zits bank
1,5 zits bank (loveseat)
Hokker (lounge element)
Salontafel
TV meubel met 2 opberg stroken voor op de muur
Spotjes voor in de boekenkast
But man o man it's pretty
Ooh, voor jezelf? Foto!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Au.
2,5 zits bank
1,5 zits bank (loveseat)
Hokker (lounge element)
Salontafel
Nee die zijn niet echt meer te beslapen. Nou ja, 2,5 zits zou kunnen. De slaapbank gaat er dus echt uit (Sorry TMM), maar ik heb een 1p matras onder mijn 2p bed liggenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh, voor jezelf? Foto!
En zijn de banken nog te beslapen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:33 schreef Vlarp het volgende:
OMG je hebt het over farmville!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik had al sinds de boerderij gekregen meubels (banken en kasten) van een meisje van de basisschool. En het misstaat nog steeds niet, maar het was niet echt van "mij".
Nu ik je foto heb gezien snap ik wat je bedoeld met 'opberg stroken'quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Au.
2,5 zits bank
1,5 zits bank (loveseat)
Hokker (lounge element)
Salontafel
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nu ik je foto heb gezien snap ik wat je bedoeld met 'opberg stroken'
Maar leuk!
Best sneu dat je bij boerderij meteen aan farmville denktquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
OMG je hebt het over farmville!!
ik dacht sdat je het gekocht had!
ik moet beter lezen,...
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe je wel een oogje in het zeil dat mieke niet om de haverklap struikelt en weer face down komt te liggen ?
Is dat dan zo'n happening die kermis?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:33 schreef Vlarp het volgende:
het ergste is nog.. ik ben geen lid van farmville, ik doe er niks mee.. ik heb er inmiddels gewoon een hekel aan omdat je door iedereen dood gegooit word mnet farmville mailtjes!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Best sneu dat je bij boerderij meteen aan farmville denkt
he jongenquote:
Ja, hoewel we te laat bij de kerkdienst kwamen wegens verstopping op de wegquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
alles goed gegaan met de begrafenis?
trek je helemaal de aandacht.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, hoewel we te laat bij de kerkdienst kwamen wegens verstopping op de weg
ja !quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is dat dan zo'n happening die kermis?
Yeah, gelukkig alleen het eerste gebed gemist.quote:
zei 'ie volmondig..quote:
Ja ik ken ze... BESTA BURSquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]ja kastjes, maar dan heel lang en maar DVD hoogte zegmaar. En dan 1 extra erbij gekocht.
Wat is farmville?!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
het ergste is nog.. ik ben geen lid van farmville, ik doe er niks mee.. ik heb er inmiddels gewoon een hekel aan omdat je door iedereen dood gegooit word mnet farmville mailtjes!
driekwart van mijn facebook vrienden staat inmiddels op block vanwege dat geemmer
AHHHHHHHHHHHRRRRGGGGGGGG ITS GETTING TO MEEEEEEE!!!!
Prima excuus om niet te gaan lopen, toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:40 schreef mike_hunt het volgende:
Godsklere, hoor net op het journaal dat ze het ergste vrezen voor de Vierdaagse. HIttegolf etc.
no more vacations to sell?quote:
Boerderij-simulatie op Facebook.quote:
jij kookt tenminste nog..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:43 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb de biegstuk gemarineerd in de sausmix, in plaats van de marinade mix.
Zelfs met van de kant en klare pakketten kan ik niet meer fatsoenlijk koken, ik ben het verleerd.
Ga Farmville spelen op Facebook.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:44 schreef Dosadi het volgende:
IK VERVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ME!
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:44 schreef Dosadi het volgende:
ga farmville doen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:44 schreef Dosadi het volgende:
mijn moeder speelt farmville, en frontierville, en petville...quote:
Ben je besodemieterd!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Prima excuus om niet te gaan lopen, toch?
Ik kreeg ook weer een uitnodiging van Stroekie, over een "cause"quote:
playah? ben juist heel shyquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:44 schreef Dosadi het volgende:
[..]
shut your dirty whore mouth playah playah!
ik ook van jouquote:
- één van je hobby's doen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:50 schreef Dosadi het volgende:
mike ik verveel me nog steeds, geef me eens een goed idee.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:51 schreef Dosadi het volgende:
ga jij naar roze maandag dan?
of waar was je van plan die reetloze leren broek te gaan dragen?
is dat niet voor tweens and shit?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kreeg ook weer een uitnodiging van Stroekie, over een "cause"
Ik ben G_E nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:53 schreef mike_hunt het volgende:
- één van je hobby's doen?
Ik ben Creno nietquote:- er is kermis
Ik ben Ang3l nietquote:- film kijken
Ik ben Mike Hunt nietquote:- gayromeo
Ik ben Dirk nietquote:- sauna
Eeeeeeuw, bleek jij je ster niet om de twee dagen!? bahbah bruine bedoening in jouw broek zeker!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:55 schreef mike_hunt het volgende:
Nee, ik heb mijn ster niet gebleekt, dus die broek blijft thuis.
Gayromeo moet ik me nog voor aanmelden, maar de foto's zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:56 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ik ben G_E niet
[..]
Ik ben Creno niet
[..]
Ik ben Ang3l niet
[..]
Ik ben Mike Hunt niet
[..]
Ik ben Dirk niet
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:57 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Eeeeeeuw, bleek jij je ster niet om de twee dagen!? bahbah bruine bedoening in jouw broek zeker!
Dudesnude dan, is dat niet wat voor jou?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:56 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ik ben G_E niet
[..]
Ik ben Creno niet
[..]
Ik ben Ang3l niet
[..]
Ik ben Mike Hunt niet
[..]
Ik ben Dirk niet
punnikenquote:
Origami of zo. geen idee wat ie bedoeltquote:
Dat is meer iets voor als ik moet wachten, of niet kan slapen, of op saai familie bezoek ben.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Origami of zo. geen idee wat ie bedoelt
die arme jongen krijgt er wel steeds van langs.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:20 schreef Great.Expectations het volgende:
Of, Dosadi, ga in je eentje uit, wordt vervolgens kei dronken, en verkracht Cahir in een klein donker steegje. Is dat niet wat?
Cahir? Dat is geen arme jongen. In ieder geval niet op Fok. Hier is hij meer een zilvervisje. Klein eng en glibberig. En als je denkt dat je er eentje hebt doodgemaakt met een keukenpapiertje, dan zit er de volgende dag gewoon weer een nieuwe. Onuitroeibaar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die arme jongen krijgt er wel steeds van langs.
Moet ie niet TE dronken worden, anders wordt verkrachten ietwat moeilijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:20 schreef Great.Expectations het volgende:
Of, Dosadi, ga in je eentje uit, wordt vervolgens kei dronken, en verkracht Cahir in een klein donker steegje. Is dat niet wat?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Cahir? Dat is geen arme jongen. In ieder geval niet op Fok. Hier is hij meer een zilvervisje. Klein eng en glibberig. En als je denkt dat je er eentje hebt doodgemaakt met een keukenpapiertje, dan zit er de volgende dag gewoon weer een nieuwe. Onuitroeibaar.
een blauw pilletje doet wonderernquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ie niet TE dronken worden, anders wordt verkrachten ietwat moeilijk.
wonderer doet geen blauwe pilletjesquote:
Ja, het schijnt dat Samjustme hem in het echt heeft gezien, en die beweerde dat Cahir kei cute was. Maar dat was volgens SJM.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
heeft iemand hem in levende lijve weleens gezien?
Misschien is het wel een kloon van SJM.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, het schijnt dat Samjustme hem in het echt heeft gezien, en die beweerde dat Cahir kei cute was. Maar dat was volgens SJM.
o god ja, SJM...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, het schijnt dat Samjustme hem in het echt heeft gezien, en die beweerde dat Cahir kei cute was. Maar dat was volgens SJM.
Oh joh, dat vind ie lekker...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die arme jongen krijgt er wel steeds van langs.
maar als je half in the bag bent, wil dat nog weleens helpen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
wonderer doet geen blauwe pilletjes
SJM en Deceit zouden 1 persoon kunnen zijn; beide vonden alles wat maar 2 benen had hatske leuk...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook niet echt gezond...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar als je half in the bag bent, wil dat nog weleens helpen.
Neu, Deceit is aardigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
SJM en Deceit zouden 1 persoon kunnen zijn; beide vonden alles wat maar 2 benen had hatske leuk...
Eeks.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:35 schreef mike_hunt het volgende:
http://www.looopings.nl/w(...)ilburgse-kermis.html
oh oh.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
SJM en Deceit zouden 1 persoon kunnen zijn; beide vonden alles wat maar 2 benen had hatske leuk...
Veel plezier!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:36 schreef wonderer het volgende:
Ik ga douchen en naar de film (Inception)
But now I'm in the krankenhaus?quote:
quote:
But I can't see it anymore coz my face is down and my ass is up?quote:
Nee, als Bambi dat kan, kan ik dat ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
But I can't see it anymore coz my face is down and my ass is up?
Zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dat was wel erg... apart. En misschien mooi, maar ook smerig, pijnlijk en zeer expliciet. En een beetje vreemd om met mijn ouders te kijken.
Die tattoo rond z'n navelquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Au.
2,5 zits bank
1,5 zits bank (loveseat)
Hokker (lounge element)
Salontafelr
Met je ouders?!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dat was wel erg... apart. En misschien mooi, maar ook smerig, pijnlijk en zeer expliciet. En een beetje vreemd om met mijn ouders te kijken.
Jaquote:
Want TMM is heengegaan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
We zullen het echter nooit weten.
Irritant is dat, als mensen pas steeds na vijf of tien minuten reageren. Die gooi ik uit mijn lijstje.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is ie iets anders aan het doen tegelijk. En msn is kut voor emoties.
Dat plaatje stond op een site, en ik dacht even dat er echt een beestje over mijn scherm liep.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Schaamluis gekregen van Cahir, G_E?
Sta ik nog in je lijstje? Ja toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Irritant is dat, als mensen pas steeds na vijf of tien minuten reageren. Die gooi ik uit mijn lijstje.![]()
Ik heb deze week geleerd dat normale omgangsvormen via msn niet tellen ook al ben je met een mens aan het praten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Nja, hij kletst ook met anderen. Ik wil gewoon graag de meeste aandacht als ik met iemand praat, is dat zo raar?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
En terechtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:03 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nja, hij kletst ook met anderen. Ik wil gewoon graag de meeste aandacht als ik met iemand praat, is dat zo raar?
Zo bedoel je?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:18 schreef WheeleE het volgende:
Heheh, ach ja, maandag weer een kans om hem aan de haak te slaan. Als ik tenminste helder kan nadenken.
Heb je dat net bedachtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:26 schreef WheeleE het volgende:
Ik ga stoppen met nadenken. Punt. Basta. Klaar..
Ja. Vervolgens tikte ik het in en stopte ik acuut met nadenken. Zo.quote:
en dan floep je er straks iets heel stoms uitquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja. Vervolgens tikte ik het in en stopte ik acuut met nadenken. Zo.
stoppen met de ratio, en de hartstocht het over laten nemenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja. Vervolgens tikte ik het in en stopte ik acuut met nadenken. Zo.
Ongetwijfeld. Maar zolang ik alleen ben is dat niet erg.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan floep je er straks iets heel stoms uit
Dat staat bovenaan de lijst. En met al jullie support gaat dat ook lukkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stoppen met de ratio, en de hartstocht het over laten nemen![]()
True.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar zolang ik alleen ben is dat niet erg.
Wat stommer is, is dingen niet zeggen omdat je er te veel over nadenkt.
ze hebben er zelfs het 22.00 uur journaal mee gehaaldquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
LEES:
GEWELDIG brits commentaar
http://www.dailymail.co.u(...)ootballers-wife.html
over kabouter wesly en yolanthe kabanke bonke dr trouwdag hehe
dat is wel triestquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze hebben er zelfs het 22.00 uur journaal mee gehaald
maar het is ook gewoon lelijk vaal blauwquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat is wel triest
entertainment nws prima maar het normale journaal.... stupid
maar zo zie je wel , als je die fotos kijkt...geld koopt geen smaak
Wie bepaald dan of het smaakvol is?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat is wel triest
entertainment nws prima maar het normale journaal.... stupid
maar zo zie je wel , als je die fotos kijkt...geld koopt geen smaak
ze hadden vast en zeker een kort lijstje met cadeau wensen, want Yolanthe had vast al haar eigen uitzet vorig jaar veilig gesteld.\quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie bepaald dan of het smaakvol is?
Het is hun huwelijk en als het hun zo bevalt, dan is dat toch goed?
Ik bepaal datquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie bepaald dan of het smaakvol is?
Het is hun huwelijk en als het hun zo bevalt, dan is dat toch goed?
Nee, jij vindt dat. Stroekie vindt dat en blijkbaar vindt de krant dat ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik bepaal datstroekie bepaalt dat
die krant bepaalt dat![]()
het ziet er niet uit, tis net barbies dreamwedding on crack
lelijkheid
The Daily Mail.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
LEES:
GEWELDIG brits commentaar
http://www.dailymail.co.u(...)ootballers-wife.html
over kabouter wesly en yolanthe kabanke bonke dr trouwdag hehe
Ik had gewild dat ik bepaalde rechten zou kunnen verkopen... damn wat een geldquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het niet heel stijlvol om de filmrechten aan SBS te verkopen. Hoezo ben je dan media/geldgeil.
Ze heeft die jurk zelf ontworpen ?????????quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, jij vindt dat. Stroekie vindt dat en blijkbaar vindt de krant dat ook.
Het is blijkbaar niet jouw smaak, prima. Ik vind het mooi dat 2 mensen die van elkaar houden de grenzen durven op te zoeken en een bruiloft te houden helemaal zoals zij deze graag zelf willen hebben...
Ik denk dat Yolanthe heel blij en trots is op haar one of a kind jurk, mede omdat ze hem zelf ontworpen heeft...
Heb 'm al wel eens gezienquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Nou weet ik dat iedereen hier om de haverklap youtube linkjes post, maar The Daily Mail song is erg grappig. Intelligent grappig, dus misschien niet aan iedereen besteed, maar toch. Dan & Dan is sowieso grappig.
grenzen? welke grenzen haha grenzen opzoeken is als yolanthe in het knalpaars trouwt en hij een geel pak, dat zijn grenzenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, jij vindt dat. Stroekie vindt dat en blijkbaar vindt de krant dat ook.
Het is blijkbaar niet jouw smaak, prima. Ik vind het mooi dat 2 mensen die van elkaar houden de grenzen durven op te zoeken en een bruiloft te houden helemaal zoals zij deze graag zelf willen hebben...
Ik denk dat Yolanthe heel blij en trots is op haar one of a kind jurk, mede omdat ze hem zelf ontworpen heeft...
Wat klink je homo zo.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
grenzen? welke grenzen haha grenzen opzoeken is als yolanthe in het knalpaars trouwt en hij een geel pak, dat zijn grenzen
hoe hij eruit ziet, noem je tacky, smakeloos 'als hun dat mooi vinden' zo noem je dat niet, dat noem je gewoon tacky![]()
zn stropdas is te breed, z'n pak past niet eens, de kleur past niet bij de rest van het gezelschap etcetera, haar sluier past niet bij die jurk
het is allemaal teveel van nietsals dingen niet klopen, heet dat smakeloos
de kabouter moest in de auto blijven staan om door het raampje naar buiten te kunnen kijkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
en hij heeft zn telefoon in zn broekzak whaha
sad.
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee juist niet, hij is nu gewoon bezig alsof hij aan het werk is
Ja mismo zo direct wel bij programma gemist het SBS shownieuus kijken om je nog meer te ergerenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het niet heel stijlvol om de filmrechten aan SBS te verkopen. Hoezo ben je dan media/geldgeil.
Ach werkt er ook 1tje bij de Zara hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
grenzen? welke grenzen haha grenzen opzoeken is als yolanthe in het knalpaars trouwt en hij een geel pak, dat zijn grenzen
hoe hij eruit ziet, noem je tacky, smakeloos 'als hun dat mooi vinden' zo noem je dat niet, dat noem je gewoon tacky![]()
zn stropdas is te breed, z'n pak past niet eens, de kleur past niet bij de rest van het gezelschap etcetera, haar sluier past niet bij die jurk
het is allemaal teveel van nietsals dingen niet klopen, heet dat smakeloos
en dat maakt em minder homo zo?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee juist niet, hij is nu gewoon bezig alsof hij aan het werk is
ow was het daaropquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja mismo zo direct wel bij programma gemist het SBS shownieuus kijken om je nog meer te ergeren
jij bij ikea tochquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach werkt er ook 1tje bij de Zara hoor
Maar wat jij wil... Blij dat ik zelf kan bepalen wat ik er van vindDaar heb ik dan weer geen ander voor nodig...
Ja?!quote:
Ik ook niet... maar das meer omdat ik niet zo nodig in een jurk hoef... of niet zo nodig hoef te trouwen uberhaubtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Yolanthes jurk trouwens ook lelijk, en zou er zelf nooit in willen trouwen.
Dat doe ik ook niet, allknowing op 'styling' gebiedquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja?!
Dat maakt nog niet dat ik me voordoe als allknowing op het gebied van woninginrichting...
ik zou ook niet in een jurk willen trouwenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Yolanthes jurk trouwens ook lelijk, en zou er zelf nooit in willen trouwen.
Het gaat er nog steeds om dat jij het een misser vind en het brengt alsof het een gegeven is. Daar sla je wat mij betreft compleet de plank mis...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, allknowing op 'styling' gebied
dat neemt niet weg dat ik niet kan zien dat iets overduidelijk een misser is ik en het dan ook zeg
Maar wel in Wesley's blauwe pak ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zou ook niet in een jurk willen trouwen
Whehe, plank, ikea, kennerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het gaat er nog steeds om dat jij het een misser vind en het brengt alsof het een gegeven is. Daar sla je wat mij betreft compleet de plank mis...
Ok, die was niet zo goed als dat ik eigenlijk dacht dat ie zou zijn.quote:
aanstellertje jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:38 schreef Dragonwizard het volgende:
Yolanthe en Wesley vormen een prima stelletje.
Erik heeft z'n gevatte-opmerkingen-pillen ook weer op hoorquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het gaat er nog steeds om dat jij het een misser vind en het brengt alsof het een gegeven is. Daar sla je wat mij betreft compleet de plank mis...
Ach Stroekie probeert grappig te zijn...quote:
Ow..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach Stroekie probeert grappig te zijn...
maar ik faal omdat ik niet kan beschikken over Erik zijn pillenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach Stroekie probeert grappig te zijn...
Ach je moe maar zo denken; als er een rapportcijfer voor gegeven kon worden had je een 10 gekregen...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik faal omdat ik niet kan beschikken over Erik zijn pillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |