Oh ik dacht al: Waarom ben ik nu weer de laatste die dat weet?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, joh, dan hadden we wel feest gehad.
Het is natuurlijk wel zo dat jij vaak niet kunt...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ik dacht al: Waarom ben ik nu weer de laatste die dat weet?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat jij vaak niet kunt...
Dat heb ik ook wel, maar toch kan ik dat wel goed combineren.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar.Sorry dat ik ook nog een leven naast Fok heb....
Omdat je partner ook een fokaccount heeft. De meisjes weten allemaal niet dat ik ook een digitaal leven heb. Die denken allemaal dat ik elke minuut van de dag aan het sporten ben.....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, maar toch kan ik dat wel goed combineren.
quote:
Morgen toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, joh, dan hadden we wel feest gehad.
Drat toch een receptie. En ik kan niet.....quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat je partner ook een fokaccount heeft. De meisjes weten allemaal niet dat ik ook een digitaal leven heb. Die denken allemaal dat ik elke minuut van de dag aan het sporten ben.....
Etcie is een beetje mensen schuw. Ik kom dus alleen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar Etcie zou helemaal niet komen. Is die alvast op huwelijksreis?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie is een beetje mensen schuw. Ik kom dus alleen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Etcie logt in op Fok en jullie hebben een laptop daar staan zodat ze er ook bij is?
De trouwfoto's?quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meer zo iets:
Etcie: Was het gezellig in A'veen? Hebben jullie over mij gesproken? Hoe waren de andere SCers? Was het eten lekker? Heeft Red een leuk huis? Had Jojo een jojo bij zich? Hebben de kinderen elkaar de kop ingeslagen? Is MM in het echt ook zo donker als zwarte piet? Was Andy er weer niet? Hoe groot was de BBQ? Heeft er iemand in het badje gelegen?
C4: Had je maar mee moeten gaan. Dan wist je het.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meer zo iets:
Etcie: Was het gezellig in A'veen? Hebben jullie over mij gesproken? Hoe waren de andere SCers? Was het eten lekker? Heeft Red een leuk huis? Had Jojo een jojo bij zich? Hebben de kinderen elkaar de kop ingeslagen? Is MM in het echt ook zo donker als zwarte piet? Was Andy er weer niet? Hoe groot was de BBQ? Heeft er iemand in het badje gelegen?
C4: Had je maar mee moeten gaan. Dan wist je het.
Als iemand een camera bij zich heeft wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
Etcie ziet de foto's ook achteraf, toch?
Ik zie een hoop foute pakken...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand al de foto's gezien van het droomhuwelijk van dit jaar??
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zie een hoop foute pakken...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest dat nou!? Ik had gehoopt dit te kunnen ontlopen!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die schoenen van die kerels! Van die pooierschoenen!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]inderdaad veel foute pakken en het pak van Wesley voorop. De glimstof is al verschrikkelijk, maar de broek is ook nog een vreselijk model.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En die schoenen van die kerels! Van die pooierschoenen!![]()
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moest dat nou!? Ik had gehoopt dit te kunnen ontlopen!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moest dat nou!? Ik had gehoopt dit te kunnen ontlopen!
Nu kunnen jullie er wel over meepraten..quote:
Ik ben ook heel goed in dingen afzeiken zonder goede info te hebbenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Nu kunnen jullie er wel over meepraten..
En ze had platte schoenen aan moeten doen. Nu is ze groter dan Cabauter Wesley!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En het lijfje van de Yo's jurk zit te strak. Dr tieten ploppen er bijna uit. Maar ik geloof dat (sommige) mannen dat mooi vinden... ik niet.. ik vind het ordinair.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben ook heel goed in dingen afzeiken zonder goede info te hebben
Wesley heeft wel erg mooie tanden...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ze had platte schoenen aan moeten doen. Nu is ze groter dan Cabauter Wesley!![]()
Ik hoef de tieten van een lelijke vrouw niet te zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En het lijfje van de Yo's jurk zit te strak. Dr tieten ploppen er bijna uit. Maar ik geloof dat (sommige) mannen dat mooi vinden... ik niet.. ik vind het ordinair.
Ik wil altijd eerst zien of een vrouw lelijke tieten heeft.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoef de tieten van een lelijke vrouw niet te zien.
Je vindt Yo ook geen mooie vrouw? Ik vind haar niet lelijk, maar ze moet niet haar mond opendoen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is wel een lastige...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil altijd eerst zien of een vrouw lelijke tieten heeft.
Je kunt veel van haar zeggen, maar lelijk wil ik haar niet noemenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je vindt Yo ook geen mooie vrouw? Ik vind haar niet lelijk, maar ze moet niet haar mond opendoen.
Je mag haar hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je kunt veel van haar zeggen, maar lelijk wil ik haar niet noemen
Ja idd de kans op een klap is groter dan die op succes.....quote:
Ze heeft tegenwoordig wel meer een air over zich dan vroeger... dat ben ik het wel met je eens.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik vind haar zeker niet mooi. Al denkt ze zelf wel dat ze dat is.
Kijk, dat zijn de leuke dingen in het leven.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben vandaag een nieuwe bierexpiditie op touw gezet en het resultaat mag er weer zijn. Uiteindelijk onderweg naar huis stond er nog een klein bordje met "beeshop/proeftuin". Hebben we een uurtje bij een man in de voortuin gezeten met allerlei proefjes
Hij had eigenlijk morgen proeverij maar hij heeft voor ons gewoon een tafel+stoelen in zijn tuin gezet. Vervolgens hebben we een hele lading bier gekocht
Ze haalt het zeker niet bij het kassameisje.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik vind haar zeker niet mooi. Al denkt ze zelf wel dat ze dat is.
QFTquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je vindt Yo ook geen mooie vrouw? Ik vind haar niet lelijk, maar ze moet niet haar mond opendoen.
Misschien ben je daarom ook singlequote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil altijd eerst zien of een vrouw lelijke tieten heeft.
Klinkt als een leuke en gezellige dag!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben vandaag een nieuwe bierexpiditie op touw gezet en het resultaat mag er weer zijn. Uiteindelijk onderweg naar huis stond er nog een klein bordje met "beeshop/proeftuin". Hebben we een uurtje bij een man in de voortuin gezeten met allerlei proefjes
Hij had eigenlijk morgen proeverij maar hij heeft voor ons gewoon een tafel+stoelen in zijn tuin gezet. Vervolgens hebben we een hele lading bier gekocht
Eens!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze haalt het zeker niet bij het kassameisje.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien ben je daarom ook single
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |