Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Verkapt naamtopic. Het is nu al pijnlijk genoeg voor jequote:
Nee, dat had m'n lens niet overleefdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Verkapt naamtopic. Het is nu al pijnlijk genoeg voor je![]()
![]()
Zijn er nog pics van 'het'?
what has been seen cannot be unseen ofzeuw..btw great memories of a nice nightquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dat had m'n lens niet overleefd
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was lekker gemeen bezig tegen "het", trouwens
Volgens mij wou hij mij slaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waren we er nou al achter wat Sander hier met Selma deed?
[ afbeelding ]
Gezellig was het zekerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
what has been seen cannot be unseen ofzeuw..btw great memories of a nice night
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gezellig was het zeker![]()
Jammer eigenlijk, dat ik een afterparty voorstelde. Volgende keer als er zo'n geval me wil, zeg ik dat ik homo ben met Justin
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk, dat ik een afterparty voorstelde. Volgende keer als er zo'n geval me wil, zeg ik dat ik homo ben met Justin
Komt goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
helaasch moest ik weer snel naar huis...volgende x op een zaterdag ofzo
Inddquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, dat homo-zijn is een afspraak tussen onsStel je er niks van voor hoor, ik zal hem alleen "schatje" noemen en wat vunzig knipogen
Ik was j schatje toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, dat homo-zijn is een afspraak tussen onsStel je er niks van voor hoor, ik zal hem alleen "schatje" noemen en wat vunzig knipogen
Trouwens: dan moet je de volgende keer maar niet tegen haar aan gaan staan enzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We weten zelf wel beter en het schrikt trollen afquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jaaaa tuurlijk David en Justin.
Ik? Man ik heb haar minstens 3x zwanger gemaaktquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik was j schatje toch?![]()
en wat de neuk heb jij met "het" gedaan?
Zij drukte zich tegen mijquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Trouwens: dan moet je de volgende keer maar niet tegen haar aan gaan staan enzo
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik? Man ik heb haar minstens 3x zwanger gemaakt
Ook halloquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:04 schreef Fems het volgende:
Ik ben te druk en ik houd dit niet meer bij. Ik schaam me
Ik geloof je jongenquote:
Genieten: http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/radio1quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NIN - Burn \m/
KEIHARD DRAAIEN \m/
Heb ik je nou niet gezien op MSN of was je er echt nietquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en ze deed ckr ook jouw hand op dr tettn en mossel
Sommige vrouwen vragen er ook om, al zou ik als ik die verhalen zo lees zelfs tegen stribbelenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:06 schreef Redbaron het volgende:
Ik weet niet waar jij ze ziet vliegen hoor?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:05 schreef Mdrop het volgende:
Heb ik je nou niet gezien op MSN of was je er echt niet?
Eigenlijk wel, jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Andere bewoording: Was je vanavond op MSNquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:10 schreef Assiej het volgende:
Ik weet niet waar jij ze ziet vliegen hoor?
Selm!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij ze ziet vliegen hoor?
Ja hoor, ik zit er de heletijd alquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Andere bewoording: Was je vanavond op MSN?
hehe bier maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, jamaar door bier voelde die tieten wel Oké
Selma schat, ik zou jou nooit kunnen slaanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Volgens mij wou hij mij slaan.En aan zn andere hand te zien werd ie daar nog opgewonden van ook.
Hmhmquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hehe bier maakt meer kapot dan je lief is
Femkequote:
Selma zo wel groetenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:23 schreef Fems het volgende:
Verkeerde quote. sorry as!
En nu ga ik slapen! trusten tukkertjes
schaam je, nu weet ik nog niet naar wie je opzoek bentquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke niet gezien en ook nu niet, maar ik ga ook maar is slapen, Trusten
!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Trusten slapersIk blijf nog wel even wakker. ' t Is weekend
en (nog twee weken) vakantie
KPD, deeltje 15, een na laatste pagina.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Selma, doe me eens pics van jouw halfnaakte lichaam
Dat weet ik nog niet maar we doen het zeker een keer.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
selma wanneer gaan wij samen ontbijten trouwens
Jupquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet maar we doen het zeker een keer.Alleen ontbijtje he.
Oja die foto'squote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
KPD, deeltje 15, een na laatste pagina.(geloof ik)
En daar doe je het maar mee.quote:
Fijne gedachte. Oh en ik eet bij het ontbijt heel veel dus hou daar rekening mee.quote:
Sanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:01 schreef Samzz het volgende:
Na drie liter energiedrank, ben je klaar wakker.
Is dat niet standaard op de zc, dat (bijna) vreemdgaan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:31 schreef Samzz het volgende:
Hee Sel
Argh, ik erger me aan een meid in onze groep. Blegh, blegh, blegh. Nee, niet kietelen (lees: geef me aandacht) en haar engelse vriend staat erbij en kijkt ernaar. Arme jongen, ze zit voor z'n neus met de mannen hier te flirten
Ah een aandachtshoertje. Niet leukquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:31 schreef Samzz het volgende:
Hee Sel
Argh, ik erger me aan een meid in onze groep. Blegh, blegh, blegh. Nee, niet kietelen (lees: geef me aandacht) en haar engelse vriend staat erbij en kijkt ernaar. Arme jongen, ze zit voor z'n neus met de mannen hier te flirten
Graatmager gedrocht dat je d'r bent.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En daar doe je het maar mee.Ik ben ondertussen van de stress een paar kilo's afgevallen dus geen pics van mij voorlopig.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Graatmager gedrocht dat je d'r bent.
quote:
Nee hoor want jij hebt geen idee wat er aan de hand is. Iets met Kim. Meer laat ik niet los.quote:
Ja, t is geweldig! Nu bier drinkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ah een aandachtshoertje. Niet leukHopelijk heeft die vriend eigenwaarde.
Verder is het wel gezellig?
WTF, die heb ik gisteren op het station tijdens het wachten nog zitten YT'enquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor want jij hebt geen idee wat er aan de hand is. Iets met Kim. Meer laat ik niet los.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor want jij hebt geen idee wat er aan de hand is. Iets met Kim. Meer laat ik niet los.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Graatmager gedrocht dat je d'r bent.
Hij bedoelt het ongetwijfeld niet zo beledigend, maar zo staat het er wel inddquote:
Mag ik hopen voor hem dat hij dat niet zo bedoelt....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij bedoelt het ongetwijfeld niet zo beledigend, maar zo staat het er wel indd
Neu, zo is hij niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mag ik hopen voor hem dat hij dat niet zo bedoelt....
Tuurlijk bedoelt hij het niet zo! Dritz ouwehoert gewoonquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mag ik hopen voor hem dat hij dat niet zo bedoelt....
Dat dusquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:15 schreef Fems het volgende:
[..]
Tuurlijk bedoelt hij het niet zo! Dritz ouwehoert gewoon
quote:
Iemand afzeiken is altijd makkelijker dan iemand een compliment te gevenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:47 schreef Fems het volgende:
Niet gelijk het slechtste van de mens denken mensen
En al helemaal niet op een forumquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:47 schreef Fems het volgende:
Niet gelijk het slechtste van de mens denken mensen:D
Inderdaad. En dritz en selma kunnen het volgens mij hartstikke goed vinden via internet (irl I don't know)quote:
Anders was Selma best voor zichzelf opgekomen, want ze reageerde erna nog he:)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Iemand afzeiken is altijd makkelijker dan iemand een compliment te geven
Maargoed, ik mag hopen dat het ouwehoeren is.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:52 schreef Fems het volgende:
Anders was Selma best voor zichzelf opgekomen, want ze reageerde erna nog he:)
Ja, maar ik ben te lui. En ik moet maar opzoek naar een leuk nieuw plaatje:)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
Moet jij trouwens uwe webicon niet 'fixxen'?
IK?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:56 schreef Redbaron het volgende:
damn waar een mens zich wel niet druk om kan maken
Oja, dat is natuurlijk ook heel veel werkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:54 schreef Fems het volgende:
Ja, maar ik ben te lui. En ik moet maar opzoek naar een leuk nieuw plaatje:)
Sssst ... Het komt wel goed schatje!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:56 schreef Redbaron het volgende:
damn waar een mens zich wel niet druk om kan maken
Jaa! En dan moet ik vast ook de grote veranderen etc. etc.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja, dat is natuurlijk ook heel veel werk.
[..]
Sssst ... Het komt wel goed schatje!
Ha skatquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen Tukkertjes.
Post dan gewoon een plaatje zal ik eens proberen er iets van te maken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:59 schreef Fems het volgende:
Jaa! En dan moet ik vast ook de grote veranderen etc. etc.
Yup, Selma en ik kunnen het goed met elkaar vinden, zowel op fok als irlquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:52 schreef Fems het volgende:
Inderdaad. En dritz en selma kunnen het volgens mij hartstikke goed vinden via internet (irl I don't know)
Zoek maar wat leuks uit voor mequote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Post dan gewoon een plaatje zal ik eens proberen er iets van te maken.
Dat is voor mij een onmogelijk opgavequote:
Haha, ik drop wel een paar toffe plaatjes. Als jij ze dan kan verkleinen en alles. Prima.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is voor mij een onmogelijk opgave, plaatje mag max 60 x 60 zijn dus zolang je niet met een 800x800 afbeelding aankomt en eist dat alles er op kan moet het wel lukken
.
Komt goed (Y)!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:09 schreef Fems het volgende:
Haha, ik drop wel een paar toffe plaatjes. Als jij ze dan kan verkleinen en alles. Prima.
Ehm... ja zo half, wat moet er dan precies in beelt, die borstel of dat hartje of allebei of heel wat andersquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:22 schreef Fems het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan u hier wat mee? Brr. het onweert hier heel hard!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
fems anders doe een plaatje van een gespierde vent zoals mij!
Lol, eigen foto ofzo?quote:
onweer? Zit je nu in grunn?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:22 schreef Fems het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan u hier wat mee? Brr. het onweert hier heel hard!
Geen dank hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:46 schreef Fems het volgende:
Held!
En ja, zelf gemaakt, was in een hutje in uganda.
op fok stond onwel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen dank hoor!
Minder: Dode bij Zwarte Cross - http://bit.ly/d6uctp
Ik ben blij dat onze Sanshine niet in die attractie zat. Wat een zwarte dag.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:09 schreef Daywalk3r het volgende:
En dus toch overleden
[Upd] 'Man overleden bij Zwarte Cross'
Daywalk3rquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeie woordspeling.
Wel kloten natuurlijk.
Als jij daar tevreden mee bent, prima tochquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:59 schreef Mdrop het volgende:
Vanavond karten en bier wat wil je nog meer.
Kartplaza?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:59 schreef Mdrop het volgende:
Vanavond karten en bier wat wil je nog meer.
Juist, dus eerst richting nijverdal en dan pilsen in de keet en hopelijk nog Hengelo ofzoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee je moet ook eerst karten en dan bieren.
Je tekent daar ook voor eigen risico. Als ze merken dat je gezopen hebt mag je niet rijden.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ AssieJe bent een schat dat je het voor me op neemt. Echt waar.
@Fems! Ik kan het zeker heel goed vinden met Justin, jij ook bedankt meisje.
@ Justin, ik ken jou zo onderhand wel met je uitspraken en ik weet echt wel dat je het niet gemeen bedoeld![]()
Dus lieve, lieve schatjes, geen ruzie maken.!
Ik word er nog sentimenteel van ook.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat onze Sanshine niet in die attractie zat. Wat een zwarte dag.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Machiel en Remco, wanneer gaan we meeten? (nog voor die FOK!meet bedoel ik)
Ik heb ergens in 2004 of 2005 eens een paar cassettebandjes () opgenomen van Zany en op een daarvan stond zo'n gruwelijk mooie set dat ik dat bandje helemaal kapot gedraaid heb.
Ik heb wel eens gezocht naar die set op internet maar kan 'm nergens vinden. Als ik jullie zie neurie (whatever) die melodie, mss dat jullie weten welke live-set dat is. Het was van Q Base, dat weet ik nog wel. Maar ik kan daar helemaal niks over vinden.
welke FOK!-meet?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ow shit, Remco en Machiel, ik dacht er even niet aan dat jullie in '04 en '05 nog kleine jongetjes waren
Glaasje ranja doen in Hengelo vanavond?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:37 schreef Redbaron het volgende:
Iedereen loopt hier tegenwoordig te zuipen![]()
en ik mag weer eens niet want moet morgen alweer weg:S
Er komt een grote meet ivm fok! 10 jaar in WIERDEN (OV).quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:39 schreef ReMcOrE het volgende:
welke FOK!-meet?en in 2004 was ik 18, toen was ik wel into hardstyle maar had ik nog nooit een (groot) feest bezocht
Zany stond, volgens Partyflock, zowel in 2004 als 2005 op Q-Base, dus ik heb even voor je gezocht en hier is de set van 2004 en hier is de set van 2005
![]()
![]()
hopelijk is het 1 van deze sets, moet je maar eens luisteren
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:37 schreef Redbaron het volgende:
Iedereen loopt hier tegenwoordig te zuipen![]()
en ik mag weer eens niet want moet morgen alweer weg:S
gaan er veel lui van ToF heen dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er komt een grote meet ivm fok! 10 jaar in WIERDEN (OV).
Hyves-emoticons gebruiken op Fokquote:
no tnx, ik haal het wel weer eens in...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Glaasje ranja doen in Hengelo vanavond?
[..]
ik vind het beangstigend dat jij weet dat die emoticon van hyves afkomstig isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hyves-emoticons gebruiken op Fok
Toen ik Asje quotte keek ik naar de link van het plaatje, lekkere vent vammequote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik vind het beangstigend dat jij weet dat die emoticon van hyves afkomstig is
Remco ! Potverdikkemie!! Die set van 2004, dat is 'm.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
welke FOK!-meet?en in 2004 was ik 18, toen was ik wel into hardstyle maar had ik nog nooit een (groot) feest bezocht
Zany stond, volgens Partyflock, zowel in 2004 als 2005 op Q-Base, dus ik heb even voor je gezocht en hier is de set van 2004 en hier is de set van 2005
![]()
![]()
hopelijk is het 1 van deze sets, moet je maar eens luisteren
geen dankquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Remco ! Potverdikkemie!! Die set van 2004, dat is 'm.![]()
Ik hoor 'm nu (kkgoeie set) en ik heb kippenvel op mn armen.
Tering zeg, jaren zoeken jij vind hem zo maar even.
Remco![]()
kut?quote:
Geloof me, ik heb overal gezocht. Zelfs op de site van Zany. Het probleem was dat er toen ook een ander feest was die live werd uitgezonden op de radio. Dus ik kon niet echt gericht zoeken. Heb gister zelfs nog op youtube gezocht zonder resultaat.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen danken op die site (lsdb.nl_ kun je bijna alles vinden qua livesets, niet alleen hardstyle
trouwens, dat zoeken is niet zo moeilijk, als je weet dat het 2004 of 2005 was en het ging om een set va Zany op Q-Base; meer variabelen heb je niet nodig lijkt me
David is (mede) organisator dus die zal er sowieso zijn, ik ga er ook vanuit dat ik er ben dus dat moet wel goed komen, en als het niet zo is zijn we ook zo weer thuisquote:
Geen idee, is volgens mij helemaal niets van bekend.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:52 schreef Redbaron het volgende:
no tnx, ik haal het wel weer eens in...
Volgende tof-meet was toch ook een zuipmeet?
geen dankquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb overal gezocht. Zelfs op de site van Zany. Het probleem was dat er toen ook een ander feest was die live werd uitgezonden op de radio. Dus ik kon niet echt gericht zoeken. Heb gister zelfs nog op youtube gezocht zonder resultaat.![]()
Normaal ben ik een kei in zoeken op internet maar deze set..vergeet het maar.
Ik ben je zeer dankbaar.![]()
Het geluid is trouwens wel kut maar dat kan de pret niet bederven
en wanneer is het ook alweer? zet ik het ff in de agendaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
David is (mede) organisator dus die zal er sowieso zijn, ik ga er ook vanuit dat ik er ben dus dat moet wel goed komen, en als het niet zo is zijn we ook zo weer thuis.
[..]
Geen idee, is volgens mij helemaal niets van bekend.
* Martijn Bedankt remco ook even voor die Zany set, nog niet eerder gehoord en een welkome afwisseling tussen mn SHM liveset verslaving van de afgelopen dagen.
11 september 2010 >> FOK! 10jaar meet @ 11/09 @ Wierden II , LSDB ken ik al heel lang (Dik 130 livesets geüpload daarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:02 schreef ReMcOrE het volgende:
en wanneer is het ook alweer? zet ik het ff in de agendaSHM = Swedish House Mafia?
voor jou geldt ook wat voor Selma geldt: www.lsdb.nl is een goudmijn qua livesets!!
heet je daar ook Mdrop?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
11 september 2010 >> FOK! 10jaar meet @ 11/09 @ Wierden II , LSDB ken ik al heel lang (Dik 130 livesets geüpload daar), en ja Swedish House Mafia die lui zijn masterlijk
![]()
.
Swedish-House-Mafia-Live-at-Electric-Daisy-Carnival-2010-SAT-06-25-2010-TALiON![]()
Nee gewoon een bult cijfers achter elkaarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
heet je daar ook Mdrop?en 11 september kan ik niet, dan is Q-Base (hoe toepasselijk, gezien de laatste paar posts)
volgens mij heb ik 2 jaar geleden bij Cinestar (toen ik al met iets van 10 keer ben geweest, vanwege die zomer aanbiedingquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:07 schreef Mdrop het volgende:
Vraag: Met karten is een lange broek verplicht of kan ik met een korte broek (Op de knie ong.) ook daar terecht (Nijverdal)?
doordeweeks niet zoveel drinken, maar toch 11 per dag gemiddeld halen, dan moet je in het weekend flink aan het compenseren kerelquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:16 schreef haakon het volgende:
Ik doe het niet elke dag, maar compenseer het wel in het weekend
Mwa heb al een lange broek aanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:11 schreef ReMcOrE het volgende:
Volgens mij heb ik 2 jaar geleden bij Cinestar (toen ik al met iets van 10 keer ben geweest, vanwege die zomer aanbieding) ook een keer met korte(re) broek gekart
maar bel andere gewoon even, dan weet je het 100% zeker
ga je bij Cinestar karten?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa heb al een lange broek aan, heb ik er sowieso geen gezeik mee mochten we nog uit gaan
.
valt mee.. per dag ongeveer 4 of 5 pijpjes ? das ongeveer 2 glazen per pijpje..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doordeweeks niet zoveel drinken, maar toch 11 per dag gemiddeld halen, dan moet je in het weekend flink aan het compenseren kerel
Gaat om de betekenis erachter "quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hyves-emoticons gebruiken op Fok
Mn moeder heeft parkinson, is depressief en wil zelfmoord plegen..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kut?hoezo dat?
met mij gaat het goed, ff kijken wat ik vanavond ga doen en het vervoer nog regelen voor morgen; ZC
ik las te snel, met glazen wordt het inderdaad iets makkelijkerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:25 schreef haakon het volgende:
[..]
valt mee.. per dag ongeveer 4 of 5 pijpjes ? das ongeveer 2 glazen per pijpje..
gaat om glazen he !
Nijverdal is mooie baan, alleen geen hoogteverschillen zoals in Enschedequote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee Nijverdal, baan is leuker ofzo, daarbij wel een pokke eind rijden.
..............................quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mn moeder heeft parkinson, is depressief en wil zelfmoord plegen..
Preciesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
..............................![]()
![]()
(wat kun je daar nou op zeggen?!)
Och jeetjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wist ook niets te zeggenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wens je er natuurlijk veel sterkte mee!
Kan maar zo laatste jaren alleen maar in Duitsland gekart (Nordhorn tot faillissement en nu in zo'n dorpje ofzo, binnen en buitenbaanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
Nijverdal is mooie baan, alleen geen hoogteverschillen zoals in Enschede
BIER. was ook genoeg om je leven aan te duidenquote:
omg Nathquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
bazen ondertitelquote:
heb alleen nog in Enschede en Nijverdal gekart, welk dorpje in Duitsland heb jij het over?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan maar zo laatste jaren alleen maar in Duitsland gekart (Nordhorn tot faillissement en nu in zo'n dorpje ofzo, binnen en buitenbaan.
Ja echt geen idee, als ik er aan denk zal ik mn pa morgen is vragen, is wel verder rijden als nordhorn, 3 kwartier vanaf albergen ofzo.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
heb alleen nog in Enschede en Nijverdal gekart, welk dorpje in Duitsland heb jij het over?
keej, ben benieuwd...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja echt geen idee, als ik er aan denk zal ik mn pa morgen is vragen, is wel verder rijden als nordhorn, 3 kwartier vanaf albergen ofzo.
ciao!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, nja even tanken voor morgen, geld halen en dan pleite, dus JOODELS!!
GHTTG is wel leuk....heb ik gezien in enschede..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ciao!
vanavond naar Get Him To The Greek of naar Knight & Day, nog ff zien
Neehoorquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze heeft je nu heel hard nodig Nath. Sterkte meissiequote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och wat vervelend.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:03 schreef haakon het volgende:
kut, krijg ik net sms dat ik moet zuipen bij kameraad
wanneer is de meet/bbq bij jou?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Och wat vervelend.verplicht zuipen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen idee Bas. Hoezo? Jij komt als clown?
dat je dat nog moet vragenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen idee Bas. Hoezo? Jij komt als clown?
Ja bij mij op het dakterras. Ooit.quote:
Trek je wel een leuk pak aan? Ik hou van kleurtjes. Het liefst zo bont mogelijk.quote:
zodra jij met een datum van een bbq komt zal ik zorgen voor een bonte verschijningquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja bij mij op het dakterras. Ooit.![]()
![]()
[..]
Trek je wel een leuk pak aan? Ik hou van kleurtjes. Het liefst zo bont mogelijk.
Kom gewoon als Bas.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zodra jij met een datum van een bbq komt zal ik zorgen voor een bonte verschijning
Weet je wat? print die piposmiley uit, plak 'm op je kop en als je hier komt sodemieter ik je van het terras af naar beneden.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat is toch synoniem voor een bonte verschijning?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet je wat? print die piposmiley uit, plak 'm op je kop en als je hier komt sodemieter ik je van het terras af naar beneden.
beetje vreemde reactie om te laten merken dat je dequote:
Wat is er vreemd aan?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
beetje vreemde reactie om te laten merken dat je deniet leuk vind...
decaf is zonder caffeine
Een heel stuk beterquote:
Kalm an johquote:
Idd.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zo agressiefnet alsof je me dood wil hebben met het balkon afsmijten
quote:
Oh, ik dacht dat er een meettopic was voor Tofquote:Op zondag 18 juli 2010 12:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat bedoel je ? link als je dat bedoeld : FOK! 10jaar meet @ 11/09 @ Wierden II
Nee, daar zijn (nog) geen plannen voor zover ik weet tenminste, geen datums enz.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik dacht dat er een meettopic was voor Tof
Kanquote:Op zondag 18 juli 2010 12:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee, daar zijn (nog) geen plannen voor zover ik weet tenminste, geen datums enz.
Maat natuurlijk kunnen we wel proberen om daar met een zo groot mogelijke TOF! groep te zijn.
Ja buitenbad van Nordhorn.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Buiten? Omdat je rooie kuiten hebt?
Of verkeerde bommetjes?
Nordhornquote:Op zondag 18 juli 2010 20:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja buitenbad van Nordhorn.
[ afbeelding ]
![]()
Toernooi?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nordhorn
Jarenlang elk jaar een wedstrijd gehad
Heerlijk zwembad, golfslagbad buitenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nordhorn
Jarenlang elk jaar een wedstrijd gehad
Denekamp ofniet? Maar dan moeten we om 6 uur al weg..laatste mogelijkheid met ovquote:Op maandag 19 juli 2010 00:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
over 'n paar weken vier ik alles, jullie komt maar langs!
Thanks!quote:
Thanks!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd
Dacht altijd dat je ouder was joh.
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Denekamp ofniet? Maar dan moeten we om 6 uur al weg..laatste mogelijkheid met ov
Hier is zat slaapplekquote:Op maandag 19 juli 2010 00:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Denekamp ofniet? Maar dan moeten we om 6 uur al weg..laatste mogelijkheid met ov
Auto mag ook na 6'nquote:Op maandag 19 juli 2010 00:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
quote:In de organisatie zitten:
Oksel
Armageddon
-_Guitarist_-
Snuitebolletje
Sally
je mag anders zo bij mij in bedquote:
Dan wordt Justin boos denk ikquote:Op maandag 19 juli 2010 00:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
je mag anders zo bij mij in bed
Neeneequote:Op maandag 19 juli 2010 00:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dus bij Jou moeten we zijn voor de vrijkaarten.
Nog gefeliciteerd Sanderquote:Op maandag 19 juli 2010 00:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
over 'n paar weken vier ik alles, jullie komt maar langs!
Okquote:Op maandag 19 juli 2010 00:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ow shit ik zit in het verkeerde topic. Homo's op FOK! ipv Tukkers op FOK!
Neehoor, je bent een doorgeefsletje.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neehoor, je bent een doorgeefsletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |