Sluit die topics dan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft, in 80% van de gevallen zet de TS gewoon expres "zusje" in de TT of OP om aandacht te trekken, dan verdien je die voorspelbare reacties ook gewoon.
Of een topic bullshit is valt meteen wel te zien, ik ga een topic niet sluiten als ik een beetje denk dat het bullshit is terwijl het misschien waar kan zijn. Snap je me?quote:
Laat hem dan een nieuw topic openen, maar dan wel serieus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Of een topic bullshit is valt meteen wel te zien, ik ga een topic niet sluiten als ik een beetje denk dat het bullshit is terwijl het misschien waar kan zijn. Snap je me?
Ben met vakantie en modereer ik een weekje niet dus ik denk dat je de topicsluiter moet PMen met een linkje naar hier toe.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat hem dan een nieuw topic openen, maar dan wel serieus.
Ja dat snap ik, maar sowieso wordt het een bullshit-topic met 300 keer 'pics!!' toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Of een topic bullshit is valt meteen wel te zien, ik ga een topic niet sluiten als ik een beetje denk dat het bullshit is terwijl het misschien waar kan zijn. Snap je me?
Kutmods.quote:
Paul is een speciale jongen, daar moeten de mods wat anders mee omgaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mag ik even iets kwijt:
Het valt me op dat sommige dingen niet kloppen, kijk er werd eergisteren een Topic geopend met alleen een plaatje en werd direct dichtgegooid, Paul doet dat 2x en die blijft gewoon vrolijk open.![]()
jij leert het ook nooit hequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:04 schreef postmortum het volgende:
kan ik van 4 september t/m 24 spetember 2010 een ban krijgen?
Nee, mailen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
jij leert het ook nooit hedat moet je in het feedback subforum aanvragen
quote:

Dit dus, ik zat mij al te verheugen op nieuwe foto's van nicolesoufi met etenswaren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:59 schreef Trollface. het volgende:
Maradona
Wat doe je nou man? Dit topic had potentie voor foto's van nicolesoufi. [ afbeelding ]
Klacht: Adelantes die topics met potentie dichtgooien.
Waarom zet je me nu aan om dit te doen? Ik snap dit niet! Eens even kijken....hmmm, misschien in het OUD forum met van die kidstopicsquote:
frietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:03 schreef Pharkus het volgende:
Kan er niet een apart subforum komen voor troll discussies. Goedlopende reeksen zouden kunnen zijn:
Patat - friet
Hoe de wc rol op te hangen.
Poepen mooie vrouwen.
Apple - de rest
windows - de rest
Iedereen is autist behalve ik.
WoW
9-11 was inside job (oh wacht dat is bnw/tru)
Heineken is beter dan Hertog jan
Bij voorbaat dank.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
friet
velletje van de muur af
mooie vrouwen poepen ook
apple zuigt
windows ook
iedereen is autist behalve ik
wow9-11
hertog jan
opgelost, geen subforum
Je mag quoten uit US hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:39 schreef Bozboy het volgende:
Bij deze even hulp van modje met een bezem gevraagd, zie Yoga TV
Wat ze zeggen interesseert me niet, maar de quotes zijn volgens mij niet toegestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |