abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 juli 2010 @ 18:47:24 #1
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_84141571
Badjuf doet aangifte tegen raadslid BERGEN OP ZOOM - Een badjuf van zwembad De Schelp in Bergen op Zoom heeft aangifte gedaan van bedreiging door een raadslid van de Bergse Sociaal Democraten.

Ze voelt zich bedreigd door het BSD-raadslid Farid El-Khassim, zo zegt ze tegen BN/De Stem.

Het Marokkaanse raadslid bezocht samen met zijn dochtertje het zwembad. De badjuf wees de man erop dat het kind, omdat ze geen zwemdiploma had, alleen onder begeleiding mocht zwemmen. Ook werd hem verteld dat het meisje een zwembroek aan moest. Er ontstond een felle discussie waarop El-Khassim tegen de badjuffrouw zou hebben gezegd dat "een collega die zo reageerde tegenover de Marokkaanse gemeenschap is voor mijn deur in elkaar is geslagen. Als u zo doorgaat bent u de volgende", aldus de krant.

El-Khassim ontkent dat hij deze uitspraken heeft gedaan.

http://www.telegraaf.nl/b(...)adslid__.html?p=31,3

Hmmm goed om te vernemen dat niet alleen de marokkaanse jongeren onze zwembaden terroriseren
pi_84141672
Ook het tuig heeft dus een stem in de gemeenteraad van Bergen op Zoom, en zijn naam is Farid El-Khassim.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 16 juli 2010 @ 18:51:01 #3
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_84141699
Heb je dit wel ter toetsing voorgelegd aan het politbureau? Nee he, zo maar stigmatiserende topics openen.
  Donald Duck held vrijdag 16 juli 2010 @ 18:52:21 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_84141731
Ik ben werkelijk wederom geschokt door de afkomst
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 16 juli 2010 @ 18:54:03 #5
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_84141791
Lijkt een welles-nietes verhaal.
Het stigma kleeft aan de marokkaan, ben geneigd om de badjuf te geloven.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_84142660
quote:
omdat ze geen zwemdiploma had, alleen onder begeleiding mocht zwemmen
quote:
Ook werd hem verteld dat het meisje een zwembroek aan moest
Das normaal, zijn gewoon regels.
quote:
Er ontstond een felle discussie
Wtf , waar wil ie over discussiëren dan.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 19:18:11 #7
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_84142718
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 19:16 schreef Skazminko het volgende:


[..]

Wtf , waar wil ie over discussiëren dan.
"Discussie" is een veelgebruikt eufemisme voor protesteren en beledigen.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 19:20:13 #8
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_84142799
Ies draadje los.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 19:52:13 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_84144247
Dit moet dan zogenaamd de allochtone 'elite' zijn? Die het goede voorbeeld geeft? Net zoals dat raadslid uit Amsterdam dat dronken rondtoerde en een valse naam bij aanhouding opgaf. Maar de PVDA wilde haar toch niet dumpen!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_84144966
quote:
Een medewerkster van zwembad De Schelp in Bergen op Zoom heeft aangifte gedaan van bedreiging door raadslid Farid El-Khassim van de Bergse Sociaal Democraten. Dat meldt krant BN/De Stem vandaag.

Er ontstond een conflict toen El-Khassim zijn dochtertje wilde laten zwemmen. Omdat ze geen zwemdiploma heeft, mag dat alleen onder begeleiding én in zwemkleding. El-Khassim weigerde aanvankelijk een zwembroek aan te trekken, maar koos later woedend eieren voor zijn geld. ''Een collega die zo reageerde tegenover de Marokkaanse gemeenschap is voor mijn deur in elkaar geslagen. Als u zo doorgaat bent u de volgende'', zou hij de badjuf hebben toegebeten.
quote:
El-Khassim zegt dat de vrouw bij hem ''het bloed onder de nagels vandaan haalde'' maar ontkent elke bedreiging. "Ik heb gezegd dat het me niet zou verbazen als mensen met minder incasseringsvermogen wel eens zo agressief op haar zouden kunnen reageren dat ze er misschien minder prettig vanaf zou komen", aldus het raadslid in een reactie.
http://www.spitsnieuws.nl(...)d_door_raadslid.html
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_84145107
Ik was er niet bij, maar er waren vast wel getuigen? Ik zou als ramptoerist er toch echt wel bij gaan staan hoor
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:16:20 #12
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_84145173
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zaterdag 17 juli 2010 @ 01:11:49 #13
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84158764
Het zal wel een kenau zijn geweest.
Hij heeft gezegd: Als jij zo tegen mijn buurman praat, kunnen ze je van de straatstenen schrapen. Het is voor jou maar goed dat ik een hoogopgeleide fatsoensrakker ben.
De rest is geschiedenis.

Komkommertijd!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  † In Memoriam † zaterdag 17 juli 2010 @ 01:24:20 #14
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_84158996
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 01:11 schreef Ringo het volgende:
Het zal wel een kenau zijn geweest.
Hij heeft gezegd: Als jij zo tegen mijn buurman praat, kunnen ze je van de straatstenen schrapen. Het is voor jou maar goed dat ik een hoogopgeleide fatsoensrakker ben.
De rest is geschiedenis.

Komkommertijd!
Zoiets denk ik ook, sommige badjuffen zijn vreselijk
pi_84159552
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 01:11 schreef Ringo het volgende:
Het zal wel een kenau zijn geweest.
Hij heeft gezegd: Als jij zo tegen mijn buurman praat, kunnen ze je van de straatstenen schrapen. Het is voor jou maar goed dat ik een hoogopgeleide fatsoensrakker ben.
De rest is geschiedenis.

Komkommertijd!
Nu lees ik al drie versies van wat hij gezegd zou kunnen hebben
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  † In Memoriam † zaterdag 17 juli 2010 @ 03:33:54 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_84160305
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 02:01 schreef paddy het volgende:

[..]

Nu lees ik al drie versies van wat hij gezegd zou kunnen hebben
Hoezo ?
quote:
El-Khassim zegt dat de vrouw bij hem ''het bloed onder de nagels vandaan haalde'' maar ontkent elke bedreiging. "Ik heb gezegd dat het me niet zou verbazen als mensen met minder incasseringsvermogen wel eens zo agressief op haar zouden kunnen reageren dat ze er misschien minder prettig vanaf zou komen", aldus het raadslid in een reactie
De strekking is toch hetzelfde:?
Hij was van mening dat die badjuf een vervelende manier van spreken had en gaf daar zijn mening over.
pi_84160396
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 03:33 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hoezo ?
[..]

De strekking is toch hetzelfde:?
Hij was van mening dat die badjuf een vervelende manier van spreken had en gaf daar zijn mening over.
Dan kan je de strekking doortrekken en zijn alle drie de strekkingen hetzelfde. Ik was er niet bij, dus kan ook niet zeggen of die badjuffrouw vervelend was. Het had al helemaal geen discussie moeten zijn.

De strekking was dus. Ik ben een geduldig persoon, maar wanneer je hetzelfde zegt tegen een minder geduldig persoon vraag je erom wanneer die agressief tegen je gaat worden.

Ik weet dus niet wat er voorviel, dus kan niet zeggen of zij hem wel of niet het bloed onder de nagels weghaalde of hij haar het bloed onder de nagels weghaalde.

Ik vind het niet meer dan een grappig incidentje en zou best wel bij zo'n zogenaamde discussie willen zijn over de regels van het zwembad.
quote:
De badjuf wees de man erop dat het kind, omdat ze geen zwemdiploma had, alleen onder begeleiding mocht zwemmen. Ook werd hem verteld dat het meisje een zwembroek aan moest.
Hoe kun je nu over zoiets een discussie krijgen. Die eerste is een regel die iedereen hoort te weten. Die tweede zou misschien nog onbekend kunnen zijn. Hoe oud is het kind eigenlijk? Die vraag stel ik i.v.m peuters en luiers etc
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 17 juli 2010 @ 04:03:01 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_84160397
is die dreigmarokkaan/moslim toevallig lid van de pvda?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_84160432
Ach, geef het nog een jaar of 10 en onze Marokkaanse medelanders doen gewoon braaf mee aan onze samenleving. De geschiedenis heeft dat denk ik al wel bewezen.

  zaterdag 17 juli 2010 @ 05:07:56 #20
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_84160599
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 04:12 schreef Nuchterheid het volgende:
Ach, geef het nog een jaar of 10 en onze Marokkaanse medelanders doen gewoon braaf mee aan onze samenleving. De geschiedenis heeft dat denk ik al wel bewezen.


Precies. Ik kom op de vrijdag en donderdag vroeg in de ochtend al dronken Marokkaanse jongeren tegen op het Centraal Station.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 09:06:32 #21
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84161189
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 04:03 schreef zoalshetis het volgende:
is die dreigmarokkaan/moslim toevallig lid van de pvda?
Zie OP, Sherlock.

http://www.bsdboz.nl/wie%20zijn%20wij.htm

Veel zal het niet schelen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')