niet?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, ik ben geen subje![]()
[..]
wat is dat? adres?
Nah, ik moest uren (en slaap) inhalen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:07 schreef mirannie het volgende:
Inderdaad wat rustig hier vanavond. Niemand die wat leuks gedaan heeft?
Ik ben in ieder geval blij dat ik thuis ben!! En nog beter: morgen weer een dagje vrij, dan nog 2 dagen werken en dan weekend!!!
kijk! volgens mij ben jij gewoon de dom, whehequote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat adres staat al opgeslagen in telefoon
Ah, kermis!! Altijd gezellig! Is hier altijd rond Koninginnedag, dus al lang weer voorbij.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niks leuks gedaan, morgen tilburgse kermis, da's wel weer leuk
beetje fotograferen bij kermisfm
Hahahaha nee heur, maar ik heb navigatie op telefoonquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kijk! volgens mij ben jij gewoon de dom, whehe
nee, nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet?
op de wallen, toffe shop met fetishkledij.
je ziet het snel genoeg, of anders ff vragen.
tenzij het jullie niets boeit natuurlijk
en ik een nokia 3310quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahahaha nee heur, maar ik heb navigatie op telefoon
Ergens is dat heel tofquote:
I haz reactedquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, nietiig noggeen sub ervaring. ben een onervaren D
![]()
linkje btw
[..]
en ik een nokia 3310
Ja shit is dat! Hoelang nog?quote:
Ga slapenquote:
mijn hele ritme is naar de klote, ik slaap max 6 uur per nacht en dat is niet eens achter elkaar doorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, ga dan slapen joh!! Of ben je nog niet moe?
Oh, da's shit....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
mijn hele ritme is naar de klote, ik slaap max 6 uur per nacht en dat is niet eens achter elkaar doorIs nu al ruim twee weken zo en het wordt niet beter.. *zucht*
Ik snap geen hol van het tweede deel van je postquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja shit is dat! Hoelang nog?
[..]
Ga slapenOf op stap
![]()
Ik heb me net de hele avond bescheurd (ja, bier) om nieuws dat ik eerder deze avond kreeg (dankjewel, bier!) en Alicia Keys spookt door mn hoofd (it's called Karma baby, and it goooeees arouuuuuund!) zo toepasselijk
Oh Noes
Mwa lig vaak in bed een uur of anderhalf uur naar het plafond te starenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, da's shit....
Kun je niet vast op bed gaan liggen, in de hoop dat je in slaap valt? Of wil je een slaappilleke van me?
Ik ga zo wel mijn mandje in duiken... *moe is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |