Vanaf de kerk is het 4 minuten denk ik...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is het echt zo kort ja? vanaf de kerk?
op het kaartje ziet het er vrij ver uit namelijk
En de stapt dan OP de kermis uitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:09 schreef Lindytje het volgende:
Oh, of in parkeergarage Koningsplein parkeren als die niet vol is.... dan ben je er al! Dan zie je m als je naar binnen rijdt
ok, dat moet wel lukken danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vanaf de kerk is het 4 minuten denk ik...
Punt is dat daar bij die blauwe streep waar de kermis loopt op de paint, in die bocht, je even van de kermis af moet lopen en dan is het echt een minuutje
Ze is nu op vakantie en daarvoor was er iets met haar pas, wat inmiddels wel opgelost is trouwens. Ze heeft al meerdere keren iets mee besteld of van mij gekocht en betaalt altijd, geen zorgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
iemand van jullie hier wat gehoord van miss moana? ze had mee besteld met iets en ik hoor vervolgens niets meer van derze had nog niet betaald (ja stom weet ik
)
Volgens mij kun je je kwastje gewoon schoonmaken met remover. Dat doe ik ook met mn cleanupkwast als er lak aan zit (opgedroogd of niet)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:30 schreef Mirjam het volgende:
zeg, ik heb net een leeg potje seche vite 'schoongeschud' met nagellakremover, en daarna laten uitlekken/drogen, maar nu is het kwastje helemaal hard geworden.
hoe krijg ik dat weer ok?
hmm, zal dat ff proberen morgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij kun je je kwastje gewoon schoonmaken met remover. Dat doe ik ook met mn cleanupkwast als er lak aan zit (opgedroogd of niet)
Geen idee, ik heb namelijk een tijd geleden al lakjes naar dr gestuurd en nog geen geld gehad.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
iemand van jullie hier wat gehoord van miss moana? ze had mee besteld met iets en ik hoor vervolgens niets meer van derze had nog niet betaald (ja stom weet ik
)
ik eet zo mijn foon op, ik had t nummer van een leuke jongen gevraagd en ik dacht ik sms hem, belt ie me neem ik niet op omdat ik moest scooterrijden, ben bang dat ie me gaat vragen wie ben jij
Het gaat wel een stuk trager vanavond ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:54 schreef Mirjam het volgende:
valt wel op dat als stormqueen er niet is, deze SC gelijk dood is
verveling, ik verveel me kapot jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat wel een stuk trager vanavond ja.
En goffer, verveling.
ach welnee, gewoon je handboeien meenemen, en je leren string aan.quote:
Het rotte is dat ik niet ga kunnen slapen voor een uur of twee.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
verveling, ik verveel me kapot ja
ik denk da'k zo maar naar bed ga, heb ook al t eveel wijn op enzoot
oh, da's bagger.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het rotte is dat ik niet ga kunnen slapen voor een uur of twee.Iets teveel nachten gewerkt, ritme is meteen verkloot.
Gelukkig heb ik m'n concertdvd's om me gezelschap te houden
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach welnee, gewoon je handboeien meenemen, en je leren string aan.
een riem aan z'n collar, en je bent ready to go
Nah, dan blijf ik bezig. Het duurt een week of drie voor ik in een normaal ritme zit, maar er is maar één nacht voor nodig om het te ontregelen. Nachtmens ftw.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, da's bagger.
heb je geen slapppillen om je dan die eerste nacht ff in je ritme te duwen?
whehe, ik ben geen subjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach welnee, gewoon je handboeien meenemen, en je leren string aan.
een riem aan z'n collar, en je bent ready to go
wat is dat? adres?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weet je waar je ff heen moet?
absolute danny's
toffe shit
niks leuks gedaan, morgen tilburgse kermis, da's wel weer leukquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:07 schreef mirannie het volgende:
Inderdaad wat rustig hier vanavond. Niemand die wat leuks gedaan heeft?
Ik ben in ieder geval blij dat ik thuis ben!! En nog beter: morgen weer een dagje vrij, dan nog 2 dagen werken en dan weekend!!!
Dat adres staat al opgeslagen in telefoonquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weet je waar je ff heen moet?
absolute danny's
toffe shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |