Heyyyyyyyyquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:33 schreef ellehciM het volgende:
Ik was mijn wachtwoord kwijt en ik kreeg geen email van de passmailer dus een nieuw account. Voorheen Nune.
je kunt ff met de FA's mailenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:33 schreef ellehciM het volgende:
Ik was mijn wachtwoord kwijt en ik kreeg geen email van de passmailer dus een nieuw account. Voorheen Nune.
dat nune, ff doen!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt ff met de FA's mailenvalt veelte regelen
Ben een film aan het kijken.quote:
Hij zit officieel aan het koningsplein, maar vanaf de piusstraat kun je hem zienquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:44 schreef Mirjam het volgende:
lindy?
heb jij nog even de straatnaam voor me van dat nagelwinkeltje?
koningsplein, check, thanksquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hij zit officieel aan het koningsplein, maar vanaf de piusstraat kun je hem zien
dan kun je lang wachtenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:07 schreef AmyGrace het volgende:
Tja, we zitten toch stiekem vol spanning op je foto te wachten Mir
ok *probeert te onthouden*quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:07 schreef Lindytje het volgende:
Oh, Mirjam: als je KV en de AH naast elkaar ziet zitten: daar schuin schuin tegenover
Kun je beter vanaf de kermis even lopen. Da's echt een minuutje!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
koningsplein, check, thanks
eens kijken of ikzo gek krijgen er evenm langs te rijden voor we gaan parkeren morgen
![]()
Is goed joh! No stress..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:31 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg 'm niet netjes op de foto, sorry
ik zal morgen pics maken ja
Ik heb me er al bij neergelegdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan kun je lang wachten
morgen bij (hopelijk) zon
is het echt zo kort ja? vanaf de kerk?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je beter vanaf de kermis even lopen. Da's echt een minuutje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |