ik woon in 1 huis met m'n lief, en waarom zou hij of mijn baas een anoniem boeket sturen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:28 schreef Diconnected het volgende:
Princess-a: Wat een vent zeg. Jezus.
SQ: Misschien van je baas?Of van
?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:28 schreef Diconnected het volgende:
En yaayz! M'n Sapph bh's en bikinibroekje zijn binnen en ze zitten alle 3 goed
hello kitty is alleen leuk als je 6 bent en zelfs dan nog nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:18 schreef Mirjam het volgende:
potverdrie, ik dacht een leuke hello kitty op m'n lak te stempelen, maar ik heb geen roze geschikte stempellak![]()
Ik vind dat ook verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hello kitty is alleen leuk als je 6 bent en zelfs dan nog niet
het lijkt de Overtoom welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Wat ik dinsdag bestelde op eBay wordt net bezorgdSchnell!
kleuterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:06 schreef Mirjam het volgende:
ik vind hello kitty op den nagels lekker wel leuk
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:28 schreef Diconnected het volgende:
En yaayz! M'n Sapph bh's en bikinibroekje zijn binnen en ze zitten alle 3 goed
Niks mis met Hello Kitty jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hello kitty is alleen leuk als je 6 bent en zelfs dan nog niet
Das vlug iddquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Da's heel snelquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:04 schreef DeltaCephei het volgende:
m'n kont door de helft, daar teken ik voorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf met je kont door de helft
mja, ik ook wel eikquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
m'n kont door de helft, daar teken ik voor
Ik wil zelf ook zoooo graag naar Amerika! Ga in september proberen om er 2 weken heen te gaan om alvast rond te kijken, ik wil misschien ook wel verkassenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit met een best wel moeilijke beslissing. Ik ben half Amerikaans, ben daar geboren, heb daar gewoond en blabla. Lang verhaal waarom ik nu hier in NL zit. Maargoed, aangezien het hele gedoe met m'n zakken van m'n examens, het gezeur van het MBO en dergelijke dingen, ik toch maar eens ben gaan nadenken. Ik wil al jaren terug naar Amerika voor een bepaalde tijd. Ik zit er nu heel erg aan te twijfelen om een jaar naar Amerika te verkassen en daar dingen voor mezelf op een rijtje zet, enz. Ik wil daar werk zoeken en gewoon daar m'n ding doen. Amerika is als het ware een 2e thuis voor me
Alleen had ik het er gister met een goede vriend over. En die zegt dat een jaar misschien te lang is. Maar aan de andere kant, ik wil het zo graag!
Keuzes. Wat moet ik nou doen
heeft hij ook gezegd waarom hij een jaar te lang vindt? Je kan altijd tussendoor een paar weken "Vakantie" nemen in Nederland toch? En als het niet bevalt ben je zo weer terugquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit met een best wel moeilijke beslissing. Ik ben half Amerikaans, ben daar geboren, heb daar gewoond en blabla. Lang verhaal waarom ik nu hier in NL zit. Maargoed, aangezien het hele gedoe met m'n zakken van m'n examens, het gezeur van het MBO en dergelijke dingen, ik toch maar eens ben gaan nadenken. Ik wil al jaren terug naar Amerika voor een bepaalde tijd. Ik zit er nu heel erg aan te twijfelen om een jaar naar Amerika te verkassen en daar dingen voor mezelf op een rijtje zet, enz. Ik wil daar werk zoeken en gewoon daar m'n ding doen. Amerika is als het ware een 2e thuis voor me
Alleen had ik het er gister met een goede vriend over. En die zegt dat een jaar misschien te lang is. Maar aan de andere kant, ik wil het zo graag!
Als je het kan doen, zou ik het doen!! Maar ja, ik heb makkelijk praten, ik heb het altijd gewild, maar het is er niet van gekomen. Mij lijkt het heerlijk!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:19 schreef Diconnected het volgende:
Wat jij nu zegt, heb ik ook tegen hem gezegd. Maar wat hem meer zorgen baarde is dat ik dan misschien teveel m'n familie en vrienden zou gaan missen. Begrijpelijk. Maar als ik naar California ga, dan ga ik ook bij familie wonen enzo. Is wel anders tho. Maar m'n ma en ik zijn heel erg close, dus vandaar dat hij dat zei denk ik... Hij zei ook van of het misschien een beter idee was als ik voor een kortere tijd er heen zou gaan. Maar dat is weer niet handig met evt werk straks.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft hij ook gezegd waarom hij een jaar te lang vindt? Je kan altijd tussendoor een paar weken "Vakantie" nemen in Nederland toch? En als het niet bevalt ben je zo weer terug
ik denk gewoon dat hij bedoelt dat hij jou teveel gaat missen maar het niet durft te zeggen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wat jij nu zegt, heb ik ook tegen hem gezegd. Maar wat hem meer zorgen baarde is dat ik dan misschien teveel m'n familie en vrienden zou gaan missen. Begrijpelijk. Maar als ik naar California ga, dan ga ik ook bij familie wonen enzo. Is wel anders tho. Maar m'n ma en ik zijn heel erg close, dus vandaar dat hij dat zei denk ik... Hij zei ook van of het misschien een beter idee was als ik voor een kortere tijd er heen zou gaan. Maar dat is weer niet handig met evt werk straks.
Daarom... Ik zit er echt al dagen over te malen. Maarja. Ik ga het er maar eerst met m'n ma over hebben asap.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk gewoon dat hij bedoelt dat hij jou teveel gaat missen maar het niet durft te zeggen.Maar je kan altijd terug hč, dus wat maakt het dan uit?
Dit.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk gewoon dat hij bedoelt dat hij jou teveel gaat missen maar het niet durft te zeggen.Maar je kan altijd terug hč, dus wat maakt het dan uit?
Nwa, zes uur met tussenpozen. Best aardigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:44 schreef princess-a het volgende:
@Daph; heb je nog een beetje kunnen slapen?
@SQ; misschien komen de bloemen wel van bleiblei, wil ie je wat vragen?
@Diconnected; ik ben heeel erg van het "beter spijt hebben van wat je hebt gedaan, dan spijt hebben van iets wat je niet hebt gedaan". Stel je mist je familie dan kun je zo terug toch?
Nee, echt niet. Dan bezorg je rode rozen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:44 schreef princess-a het volgende:
@SQ; misschien komen de bloemen wel van bleiblei, wil ie je wat vragen?
Verklaart wel waarom 'ie net gaar deed.quote:
Mja, van mij mag het weg blijven, ik raak er helemaal van mijn apropos vanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom 'ie net gaar deed.
woehoee!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Halpz, I can haz?
[ afbeelding ]
Toch lijken het er geen 210 als je het zo ziet staan
Wat betreft randaccesoires val ik nog wel mee geloof ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bromvliegen zijn stom.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, van mij mag het weg blijven, ik raak er helemaal van mijn apropos van
bromvlieg rond je kop
Stashquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Halpz, I can haz?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah dat is toch al twee weken zo?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bromvliegen zijn stom.
En an sich heb ik niets tegen die nieuwe layout, maar gooi 'm er dan helemaal in en niet dat wel-niet-wel-niet-heel eventjes-toch maar niet-gedoe.
Kloptquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah dat is toch al twee weken zo?Ik zat opeens met die nieuwe layout en had echt zoiets van "WTF?"
De lettertjes zijn zo klein en het oogt zo klinisch..
Ik wist heul niet dat jij zoveel Orly's hadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Halpz, I can haz?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |