Hahahaha nee heur, maar ik heb navigatie op telefoonquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kijk! volgens mij ben jij gewoon de dom, whehe
nee, nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet?
op de wallen, toffe shop met fetishkledij.
je ziet het snel genoeg, of anders ff vragen.
tenzij het jullie niets boeit natuurlijk
en ik een nokia 3310quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahahaha nee heur, maar ik heb navigatie op telefoon
Ergens is dat heel tofquote:
I haz reactedquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, nietiig noggeen sub ervaring. ben een onervaren D
![]()
linkje btw
[..]
en ik een nokia 3310
Ja shit is dat! Hoelang nog?quote:
Ga slapenquote:
mijn hele ritme is naar de klote, ik slaap max 6 uur per nacht en dat is niet eens achter elkaar doorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, ga dan slapen joh!! Of ben je nog niet moe?
Oh, da's shit....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
mijn hele ritme is naar de klote, ik slaap max 6 uur per nacht en dat is niet eens achter elkaar doorIs nu al ruim twee weken zo en het wordt niet beter.. *zucht*
Ik snap geen hol van het tweede deel van je postquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja shit is dat! Hoelang nog?
[..]
Ga slapenOf op stap
![]()
Ik heb me net de hele avond bescheurd (ja, bier) om nieuws dat ik eerder deze avond kreeg (dankjewel, bier!) en Alicia Keys spookt door mn hoofd (it's called Karma baby, and it goooeees arouuuuuund!) zo toepasselijk
Oh Noes
Mwa lig vaak in bed een uur of anderhalf uur naar het plafond te starenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, da's shit....
Kun je niet vast op bed gaan liggen, in de hoop dat je in slaap valt? Of wil je een slaappilleke van me?
Ik ga zo wel mijn mandje in duiken... *moe is*
Hahah.. zal het kort samenvatten. Toen mijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van het tweede deel van je post
Ach, als je maar zat&gelukkig bent
Dat zou best kunnen ja, dat je door het afmatten wel moe, maar ook super alert bent, waardoor je niet goed kan slapen...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mwa lig vaak in bed een uur of anderhalf uur naar het plafond te starenIk hoop mezelf iedere keer af te matten zodat ik moe ben als ik naar bed ga, maar volgens mij werkt het alleen maar averechts
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah.. zal het kort samenvatten. Toen mijnen ik een half jaar geleden pauze hadden van elkaar, ging ik een tijdje met iemand anders. Die iemand was vergeten mij te vertellen dat hij ging trouwen! over één maand vanaf nu. Meneer bleek wel erg vaak buiten de pot te pissen en was best trots dat zn verloofde niks wist. De schoonmaakster van mijn moeder is de vrouw van zijn beste vriend, mijn moeder vertelde haar met wat een sukkel ik was gegaan en toen wist die schoonmaakster dus dat het om hem ging. Nu weet zijn verloofde wat hij gedaan heeft en die heeft de hele trouwerij afgeblazen.
Vandaar het karma liedjeen dat ik er om blijf lachen komt door alle bier achter mijn kiezen
[..]
Hahah.. zal het kort samenvatten. Toen mijnen ik een half jaar geleden pauze hadden van elkaar, ging ik een tijdje met iemand anders. Die iemand was vergeten mij te vertellen dat hij ging trouwen! over één maand vanaf nu. Meneer bleek wel erg vaak buiten de pot te pissen en was best trots dat zn verloofde niks wist. De schoonmaakster van mijn moeder is de vrouw van zijn beste vriend, mijn moeder vertelde haar met wat een sukkel ik was gegaan en toen wist die schoonmaakster dus dat het om hem ging. Nu weet zijn verloofde wat hij gedaan heeft en die heeft de hele trouwerij afgeblazen.
Vandaar het karma liedjeen dat ik er om blijf lachen komt door alle bier achter mijn kiezen
briljanter is nog dat hij ooit geemigreerd is naar het buitenland. Dat het dan via de schoonmaakster van mijn moeder, duizenden kilometers verderop belandt, vind ik geweldigquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
Stel de deurbel gaat op zaterdag om kwart voor negen. Je doet open in je badjas terwijl je nog half slaapt. Je krijgt een prachtige bos bloemen in je handen geduwd en de bezorger zegt: sorry, maar het moest zo vroeg. Geen kaartje, niks. Iemand die me dus tegelijk wil pleasen en pesten. Ik heb geen idee
Apartquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
Stel de deurbel gaat op zaterdag om kwart voor negen. Je doet open in je badjas terwijl je nog half slaapt. Je krijgt een prachtige bos bloemen in je handen geduwd en de bezorger zegt: sorry, maar het moest zo vroeg. Geen kaartje, niks. Iemand die me dus tegelijk wil pleasen en pesten. Ik heb geen idee
6 uur... dat klinkt hemels!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
mijn hele ritme is naar de klote, ik slaap max 6 uur per nacht en dat is niet eens achter elkaar doorIs nu al ruim twee weken zo en het wordt niet beter.. *zucht*
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:54 schreef Mirjam het volgende:
valt wel op dat als stormqueen er niet is, deze SC gelijk dood is
wat een faalhaasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
briljanter is nog dat hij ooit geemigreerd is naar het buitenland. Dat het dan via de schoonmaakster van mijn moeder, duizenden kilometers verderop belandt, vind ik geweldigAl zn vrienden en familie hadden al tickets geboekt enzo, leg dan maar uit dat ze niet hoeven te komen omdat je een vreemdganger bent
Daph, Lindy, Sharaan; Lekker slapen jullie
Hoe tof is dat!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
Dat probeer ik wel, ik doe ook weer meer op een dag, maar het helpt niet. Ik lig maar te draaien en te woelen en te piekeren (want; ik kan neit slapen. Ik moet slapen want ik ben moequote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
@daph_ zou toch weer zoveel mogelijk te proberen weer je ritme op te pakken, maar wel vet balen zeg![]()
Weltrusten allemaal, ik ga ook tukken
Wat een figuur...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
briljanter is nog dat hij ooit geemigreerd is naar het buitenland. Dat het dan via de schoonmaakster van mijn moeder, duizenden kilometers verderop belandt, vind ik geweldigAl zn vrienden en familie hadden al tickets geboekt enzo, leg dan maar uit dat ze niet hoeven te komen omdat je een vreemdganger bent
Daph, Lindy, Sharaan; Lekker slapen jullie
Tof, maar ook eng... Stalker?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |