Woeehoeeeeequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:56 schreef mirannie het volgende:
Ah, nog 5 minutos en dan tent dicht, kas opmaken, heeeel ver lopen, auto halen en naar HUIUIUIUIUISSSS
Dan ga je een untried lakkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:56 schreef Mirjam het volgende:
omg, seriously gals, ik heb echt té veel untrieds gewoon![]()
foto's komen, yay voor de spiegelreflex met opzetflitser
Dan roep ik nu een kleur waar je dan maar een untried bij moet zoeken: BLAUWquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:56 schreef Mirjam het volgende:
omg, seriously gals, ik heb echt té veel untrieds gewoon![]()
foto's komen, yay voor de spiegelreflex met opzetflitser
maar ik heb maar 1 blauwe, en die heb ik al gedaan, ik heb een hekel aan blauwquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan roep ik nu een kleur waar je dan maar een untried bij moet zoeken: BLAUW
pics pics picsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind mn nagels echt helemaal tof[/kneus]
Nou dan doe je maar lekker groen opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar ik heb maar 1 blauwe, en die heb ik al gedaan, ik heb een hekel aan blauw![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar ik heb maar 1 blauwe, en die heb ik al gedaan, ik heb een hekel aan blauw![]()
![]()
![]()
daar geldt hetzelfde voorquote:
Oeh die koffer !quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:00 schreef Mirjam het volgende:
m'n acryl, waar niks aan te zien valt:
[ afbeelding ]
en bonuspic, m'n gevulde nagelkoffer
[ afbeelding ]
Dan heb je gewoon geen smaakquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar geldt hetzelfde voor
ik ga wel even neuzen
morgen naar tilburg, dus wil wel wat leuks op den nagels
miss moana is op vakantie deze weekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
iemand van jullie hier wat gehoord van miss moana? ze had mee besteld met iets en ik hoor vervolgens niets meer van derze had nog niet betaald (ja stom weet ik
)
ik eet zo mijn foon op, ik had t nummer van een leuke jongen gevraagd en ik dacht ik sms hem, belt ie me neem ik niet op omdat ik moest scooterrijden, ben bang dat ie me gaat vragen wie ben jij
kofferquote:
ziet er goed uit. Gebruik jij nog tips?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:00 schreef Mirjam het volgende:
m'n acryl, waar niks aan te zien valt:
[ afbeelding ]
en bonuspic, m'n gevulde nagelkoffer
[ afbeelding ]
hmm dan wacht ik nog ff af, maar pm was vorige week al verstuurd en is ook gelezen, maar ik wacht nog maar ff dan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
miss moana is op vakantie deze week
Ze is wel betrouwbaar hoor, nooit problemen met haar gehad iigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
hmm dan wacht ik nog ff af, maar pm was vorige week al verstuurd en is ook gelezen, maar ik wacht nog maar ff dan.
Haha ik kan me daar ook echt over opvreten dat soort dingen..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
iemand van jullie hier wat gehoord van miss moana? ze had mee besteld met iets en ik hoor vervolgens niets meer van derze had nog niet betaald (ja stom weet ik
)
ik eet zo mijn foon op, ik had t nummer van een leuke jongen gevraagd en ik dacht ik sms hem, belt ie me neem ik niet op omdat ik moest scooterrijden, ben bang dat ie me gaat vragen wie ben jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |