klopt, meer magie enzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh, die zitten meer in de stijl van Donkere Toren en Ogen van de DraakOok heel pakkend trouwens.
Heb eigenlijk maar weinig boeken van hem gelezen die ik minder vond. Dat lag dan meestal aan een matige vertaling, mijn moeder had vruuger al die NL versies. Koop nu alleen nog de Engelse
Meeslepende boekenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh daph, die is echt heel goed hoor!
het sleept je zo mee
Aanraders?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godsamme meid, doe eens snel doen dan!Je mist echt iets
Ik heb nu driekwart van zijn romans wel gehad denk ik, en de verhalenbundels
Tip: Tad Williams. Zijn series zijn ook echt geweeeeldigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Meeslepende boeken
Ik ben erachter dat ik fantasy heel gaaf vind dus ik heb weer een serie uitgezocht om in te beginnenmaar volgens mij is dit uit als ik terugkom van vakantie *rolt ogen*
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik had namelijk een keer een boek waarin een man in een ziekenhuis zich een cavia voelde. Dat het "guinea pig" in die context heel anders moest worden geinterpreteerd had de vertaler niet bedacht. Toch jammer, dat kan het echt verpesten voor mij
Ik heb wel wat favorieten jaquote:
*google't tad williams*quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tip: Tad Williams. Zijn series zijn ook echt geweeeeldig
Wat is niet te dik? Niet dat ik er in een middag doorheen ben toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb wel wat favorieten ja
Sowieso is een boek als The Girl Who Loved Tom Gordon een goeie om mee te beginnen, niet te dik en goed leesbaar. Verder vond ik Rosie, Duma, IT, the Tommyknockers en de Bachmanboeken erg vet
Men dat had ik met Feist... ik had de magician serie tien jaar terug al eens gelezen, maar toen geleend van iemand. Ik ze laatst zo bestellen, heb ik uiteindelijk alleen deel drie gekregen. Like, stuur dan niksquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*google't tad williams*
Heb net twee boeken van The Vampire Diaries binnen gekregen, als het goed is komen er de komende dagen nog twee binnen (lang leve het apart verzenden van ieder boek als je het allemaal tegelijk bestelt *rolt nogmaals met ogen* )
Ik denk wel dat je daar in een middag doorheen bent. Ik zeg ook, om mee te beginnenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat is niet te dik? Niet dat ik er in een middag doorheen ben toch?
Haha aww heb je ze nooit gehad? Oh hier komen ze wel hoor, ze versturen alleen alle bestelde items apart en dat is nu nogal frustrerend, want ik heb 5 boeken besteld en iedere dag staat dus de pakketmeneer aan de deur met een boekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Men dat had ik met Feist... ik had de magician serie tien jaar terug al eens gelezen, maar toen geleend van iemand. Ik ze laatst zo bestellen, heb ik uiteindelijk alleen deel drie gekregen. Like, stuur dan niks
Nwah 1000 pagina's is misschien een beetje teveel van het goede in één keer, maar ik heb de Twilight Saga (2200 pagina's) in 5 dagen uitgelezen ongeveerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je daar in een middag doorheen bent. Ik zeg ook, om mee te beginnenHou je van 1000paginapillen, neem dan gewoon the Stand meteen
En let er wel op dat je de complete en uncut editie krijgt, er zijn namelijk twee versies van
wel eens wat gelezen van clive barker?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Meeslepende boeken
Ik ben erachter dat ik fantasy heel gaaf vind dus ik heb weer een serie uitgezocht om in te beginnenmaar volgens mij is dit uit als ik terugkom van vakantie *rolt ogen*
Clive is lekker goorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wel eens wat gelezen van clive barker?
daar ben ik echt hélemaal weg van, ook fantasy
Uiteindelijk heb ik ze via een andere vage webshop nog weten te bestellen gelukkigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha aww heb je ze nooit gehad? Oh hier komen ze wel hoor, ze versturen alleen alle bestelde items apart en dat is nu nogal frustrerend, want ik heb 5 boeken besteld en iedere dag staat dus de pakketmeneer aan de deur met een boekAls ik een boek niet krijg, mail ik gewoon en dan krijg ik het alsnog
prima service daar!
Nee?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wel eens wat gelezen van clive barker?
daar ben ik echt hélemaal weg van, ook fantasy
Ja, hij heeft heel veel verhalenbundels geschreven met verhalen van 4 tot 200 pagina's. Die zijn erg tof voor als je weinig tijd hebt om te lezenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:04 schreef mirannie het volgende:
Heeft meneer King ook boeken van onder de 300 pagina's?? Ik lees graag, alleen heb ik er eigenlijk gewoon te weinig tijd voor. Boeken van meer dan 300 pagina's kosten mij bijna een jaar om uit te krijgen...
ah cool!! zal er eens naar kijken als ik binnenkort weer wat boeken bestelquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, hij heeft heel veel verhalenbundels geschreven met verhalen van 4 tot 200 pagina's. Die zijn erg tof voor als je weinig tijd hebt om te lezen
Klopt, de scheidslijn tussen horror en fantasy is ook maar heel dunquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:14 schreef Daph_ het volgende:
Volgens the interwebz is clive een horroschrijver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |