Ik ook niet, wil toch wel weer eens een paginaatje of 100 verder komen in mijn nieuwste Kingquote:
ik zit m'n sperziebonen nog weg te knagenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:42 schreef mirannie het volgende:
Ja lekker, net als ik niks te doen heb, besluiten jullie andere dingen te gaan doen
eet smakelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zit m'n sperziebonen nog weg te knagen
Dat is ook tofquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook niet, wil toch wel weer eens een paginaatje of 100 verder komen in mijn nieuwste King
[ afbeelding ]
He getsie, dat is even slikken inderdaad, sterkte meisjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
*slik* Een meisje waar ik een tijd best intensief mee om ben gegaan, waar ik gisteren nog een foto van op de computer hier zag staan, zij samen met mijn hond, ze is dood... overdosis pillen genomen....
Heh... gets... die dingen kunnen soms inslaan als een bom....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
*slik* Een meisje waar ik een tijd best intensief mee om ben gegaan, waar ik gisteren nog een foto van op de computer hier zag staan, zij samen met mijn hond, ze is dood... overdosis pillen genomen....
Hoef je niet tegen te vechten met zoiets meisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:03 schreef Lindytje het volgende:
Ja... zit hier echt tegen mijn tranen te vechten.... kutzooi.
goeie shitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook niet, wil toch wel weer eens een paginaatje of 100 verder komen in mijn nieuwste King
[ afbeelding ]
Lieffie... Jank ff de ogen uit je kop... scheelt echtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:03 schreef Lindytje het volgende:
Ja... zit hier echt tegen mijn tranen te vechten.... kutzooi.
Hoeft niet hoor, gooi alles eruit!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:13 schreef Lindytje het volgende:
Zit intussen al lang en breed te janken....
Ik zal me hier verder rustig houden, blijft het een beetje gezellig
Is dat wat?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eej.... schijt aan gezelligheid... we jangken gewoon met je mee heurquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:13 schreef Lindytje het volgende:
Zit intussen al lang en breed te janken....
Ik zal me hier verder rustig houden, blijft het een beetje gezellig
oh daph, die is echt heel goed hoor!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat wat?
Ik heb nog nooit een boek van King gelezen
Godsamme meid, doe eens snel doen dan!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat wat?
Ik heb nog nooit een boek van King gelezen
ik ben nu in de kingperiodequote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godsamme meid, doe eens snel doen dan!Je mist echt iets
Ik heb nu driekwart van zijn romans wel gehad denk ik, en de verhalenbundels
Oeh, die zitten meer in de stijl van Donkere Toren en Ogen van de Draakquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben nu in de kingperiode
'de talisman' heb ik bijna uit, 'het zwarte huis (ofzo)' ligt al klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |