Waar werk jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:00 schreef mirannie het volgende:
Oh haizijn we hier al weer.
Ben aan het werk, maar nauwelijks klanten, dus kan het redelijk gaan volgen hier vanavond. Heb mijn koffie klaar staan, dus lullen maar
Oh dat is naarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
*slik* Een meisje waar ik een tijd best intensief mee om ben gegaan, waar ik gisteren nog een foto van op de computer hier zag staan, zij samen met mijn hond, ze is dood... overdosis pillen genomen....
Oh ja leeftijden... ben 2 weken geleden 30 gewordenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:16 schreef Sharana_LV het volgende:
zooo ik ben er ook weer
ik ben trouwens 25
en puckzzz leuke foto
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
*slik* Een meisje waar ik een tijd best intensief mee om ben gegaan, waar ik gisteren nog een foto van op de computer hier zag staan, zij samen met mijn hond, ze is dood... overdosis pillen genomen....
wowquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
Sterkte meidquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
he bah, sterkte meisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
Ah nee hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
Ik ook niet, wil toch wel weer eens een paginaatje of 100 verder komen in mijn nieuwste Kingquote:
ik zit m'n sperziebonen nog weg te knagenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:42 schreef mirannie het volgende:
Ja lekker, net als ik niks te doen heb, besluiten jullie andere dingen te gaan doen
eet smakelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zit m'n sperziebonen nog weg te knagen
Dat is ook tofquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook niet, wil toch wel weer eens een paginaatje of 100 verder komen in mijn nieuwste King
[ afbeelding ]
He getsie, dat is even slikken inderdaad, sterkte meisjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
Heh... gets... die dingen kunnen soms inslaan als een bom....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
Hoef je niet tegen te vechten met zoiets meisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:03 schreef Lindytje het volgende:
Ja... zit hier echt tegen mijn tranen te vechten.... kutzooi.
goeie shitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook niet, wil toch wel weer eens een paginaatje of 100 verder komen in mijn nieuwste King
[ afbeelding ]
Lieffie... Jank ff de ogen uit je kop... scheelt echtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:03 schreef Lindytje het volgende:
Ja... zit hier echt tegen mijn tranen te vechten.... kutzooi.
Hoeft niet hoor, gooi alles eruit!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:13 schreef Lindytje het volgende:
Zit intussen al lang en breed te janken....
Ik zal me hier verder rustig houden, blijft het een beetje gezellig
Is dat wat?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eej.... schijt aan gezelligheid... we jangken gewoon met je mee heurquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:13 schreef Lindytje het volgende:
Zit intussen al lang en breed te janken....
Ik zal me hier verder rustig houden, blijft het een beetje gezellig
oh daph, die is echt heel goed hoor!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat wat?
Ik heb nog nooit een boek van King gelezen
Godsamme meid, doe eens snel doen dan!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat wat?
Ik heb nog nooit een boek van King gelezen
ik ben nu in de kingperiodequote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godsamme meid, doe eens snel doen dan!Je mist echt iets
Ik heb nu driekwart van zijn romans wel gehad denk ik, en de verhalenbundels
Oeh, die zitten meer in de stijl van Donkere Toren en Ogen van de Draakquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben nu in de kingperiode
'de talisman' heb ik bijna uit, 'het zwarte huis (ofzo)' ligt al klaar
klopt, meer magie enzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh, die zitten meer in de stijl van Donkere Toren en Ogen van de DraakOok heel pakkend trouwens.
Heb eigenlijk maar weinig boeken van hem gelezen die ik minder vond. Dat lag dan meestal aan een matige vertaling, mijn moeder had vruuger al die NL versies. Koop nu alleen nog de Engelse
Meeslepende boekenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh daph, die is echt heel goed hoor!
het sleept je zo mee
Aanraders?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godsamme meid, doe eens snel doen dan!Je mist echt iets
Ik heb nu driekwart van zijn romans wel gehad denk ik, en de verhalenbundels
Tip: Tad Williams. Zijn series zijn ook echt geweeeeldigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Meeslepende boeken
Ik ben erachter dat ik fantasy heel gaaf vind dus ik heb weer een serie uitgezocht om in te beginnenmaar volgens mij is dit uit als ik terugkom van vakantie *rolt ogen*
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik had namelijk een keer een boek waarin een man in een ziekenhuis zich een cavia voelde. Dat het "guinea pig" in die context heel anders moest worden geinterpreteerd had de vertaler niet bedacht. Toch jammer, dat kan het echt verpesten voor mij
Ik heb wel wat favorieten jaquote:
*google't tad williams*quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tip: Tad Williams. Zijn series zijn ook echt geweeeeldig
Wat is niet te dik? Niet dat ik er in een middag doorheen ben toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb wel wat favorieten ja
Sowieso is een boek als The Girl Who Loved Tom Gordon een goeie om mee te beginnen, niet te dik en goed leesbaar. Verder vond ik Rosie, Duma, IT, the Tommyknockers en de Bachmanboeken erg vet
Men dat had ik met Feist... ik had de magician serie tien jaar terug al eens gelezen, maar toen geleend van iemand. Ik ze laatst zo bestellen, heb ik uiteindelijk alleen deel drie gekregen. Like, stuur dan niksquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*google't tad williams*
Heb net twee boeken van The Vampire Diaries binnen gekregen, als het goed is komen er de komende dagen nog twee binnen (lang leve het apart verzenden van ieder boek als je het allemaal tegelijk bestelt *rolt nogmaals met ogen* )
Ik denk wel dat je daar in een middag doorheen bent. Ik zeg ook, om mee te beginnenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat is niet te dik? Niet dat ik er in een middag doorheen ben toch?
Haha aww heb je ze nooit gehad? Oh hier komen ze wel hoor, ze versturen alleen alle bestelde items apart en dat is nu nogal frustrerend, want ik heb 5 boeken besteld en iedere dag staat dus de pakketmeneer aan de deur met een boekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Men dat had ik met Feist... ik had de magician serie tien jaar terug al eens gelezen, maar toen geleend van iemand. Ik ze laatst zo bestellen, heb ik uiteindelijk alleen deel drie gekregen. Like, stuur dan niks
Nwah 1000 pagina's is misschien een beetje teveel van het goede in één keer, maar ik heb de Twilight Saga (2200 pagina's) in 5 dagen uitgelezen ongeveerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je daar in een middag doorheen bent. Ik zeg ook, om mee te beginnenHou je van 1000paginapillen, neem dan gewoon the Stand meteen
En let er wel op dat je de complete en uncut editie krijgt, er zijn namelijk twee versies van
wel eens wat gelezen van clive barker?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Meeslepende boeken
Ik ben erachter dat ik fantasy heel gaaf vind dus ik heb weer een serie uitgezocht om in te beginnenmaar volgens mij is dit uit als ik terugkom van vakantie *rolt ogen*
Clive is lekker goorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wel eens wat gelezen van clive barker?
daar ben ik echt hélemaal weg van, ook fantasy
Uiteindelijk heb ik ze via een andere vage webshop nog weten te bestellen gelukkigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha aww heb je ze nooit gehad? Oh hier komen ze wel hoor, ze versturen alleen alle bestelde items apart en dat is nu nogal frustrerend, want ik heb 5 boeken besteld en iedere dag staat dus de pakketmeneer aan de deur met een boekAls ik een boek niet krijg, mail ik gewoon en dan krijg ik het alsnog
prima service daar!
Nee?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wel eens wat gelezen van clive barker?
daar ben ik echt hélemaal weg van, ook fantasy
Ja, hij heeft heel veel verhalenbundels geschreven met verhalen van 4 tot 200 pagina's. Die zijn erg tof voor als je weinig tijd hebt om te lezenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:04 schreef mirannie het volgende:
Heeft meneer King ook boeken van onder de 300 pagina's?? Ik lees graag, alleen heb ik er eigenlijk gewoon te weinig tijd voor. Boeken van meer dan 300 pagina's kosten mij bijna een jaar om uit te krijgen...
ah cool!! zal er eens naar kijken als ik binnenkort weer wat boeken bestelquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, hij heeft heel veel verhalenbundels geschreven met verhalen van 4 tot 200 pagina's. Die zijn erg tof voor als je weinig tijd hebt om te lezen
Klopt, de scheidslijn tussen horror en fantasy is ook maar heel dunquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:14 schreef Daph_ het volgende:
Volgens the interwebz is clive een horroschrijver
Lost. Symbolquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben nu bezig met Millenium 1En heb laatst The Last Symbol gelezen van Dan Brown
Omdat appelquote:
Pics or it didnt happen!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
zo, acryllen klaar, nu nog bedenken wtf ik op m'n nagels wil smeren
ze hebben daar veel leerwinkels he?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omdat appel![]()
Iets met amsterdam met iemand enzo.
Omdat ze zomaar gaat meeten met iemand dat helemaaaaaal niet relatie-gerelateerd is.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze hebben daar veel leerwinkels he?
hihihi
MET acryl! ik wil je kunsten zienquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar nu is nog geen fuck te zien
enkelt nagels met een basecoat
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ze zomaar gaat meeten met iemand dat helemaaaaaal niet relatie-gerelateerd is.
Alexxx, kom er maar in
Ok, dan met lak maarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
\oh
hmm, dat wordt tricky met dit licht..
Foto's?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
zo, acryllen klaar, nu nog bedenken wtf ik op m'n nagels wil smeren
Woeehoeeeeequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:56 schreef mirannie het volgende:
Ah, nog 5 minutos en dan tent dicht, kas opmaken, heeeel ver lopen, auto halen en naar HUIUIUIUIUISSSS
Dan ga je een untried lakkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:56 schreef Mirjam het volgende:
omg, seriously gals, ik heb echt té veel untrieds gewoon![]()
foto's komen, yay voor de spiegelreflex met opzetflitser
Dan roep ik nu een kleur waar je dan maar een untried bij moet zoeken: BLAUWquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:56 schreef Mirjam het volgende:
omg, seriously gals, ik heb echt té veel untrieds gewoon![]()
foto's komen, yay voor de spiegelreflex met opzetflitser
maar ik heb maar 1 blauwe, en die heb ik al gedaan, ik heb een hekel aan blauwquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan roep ik nu een kleur waar je dan maar een untried bij moet zoeken: BLAUW
pics pics picsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind mn nagels echt helemaal tof[/kneus]
Nou dan doe je maar lekker groen opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar ik heb maar 1 blauwe, en die heb ik al gedaan, ik heb een hekel aan blauw![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar ik heb maar 1 blauwe, en die heb ik al gedaan, ik heb een hekel aan blauw![]()
![]()
![]()
daar geldt hetzelfde voorquote:
Oeh die koffer !quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:00 schreef Mirjam het volgende:
m'n acryl, waar niks aan te zien valt:
[ afbeelding ]
en bonuspic, m'n gevulde nagelkoffer
[ afbeelding ]
Dan heb je gewoon geen smaakquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar geldt hetzelfde voor
ik ga wel even neuzen
morgen naar tilburg, dus wil wel wat leuks op den nagels
miss moana is op vakantie deze weekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
iemand van jullie hier wat gehoord van miss moana? ze had mee besteld met iets en ik hoor vervolgens niets meer van derze had nog niet betaald (ja stom weet ik
)
ik eet zo mijn foon op, ik had t nummer van een leuke jongen gevraagd en ik dacht ik sms hem, belt ie me neem ik niet op omdat ik moest scooterrijden, ben bang dat ie me gaat vragen wie ben jij
kofferquote:
ziet er goed uit. Gebruik jij nog tips?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:00 schreef Mirjam het volgende:
m'n acryl, waar niks aan te zien valt:
[ afbeelding ]
en bonuspic, m'n gevulde nagelkoffer
[ afbeelding ]
hmm dan wacht ik nog ff af, maar pm was vorige week al verstuurd en is ook gelezen, maar ik wacht nog maar ff dan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
miss moana is op vakantie deze week
Ze is wel betrouwbaar hoor, nooit problemen met haar gehad iigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
hmm dan wacht ik nog ff af, maar pm was vorige week al verstuurd en is ook gelezen, maar ik wacht nog maar ff dan.
Haha ik kan me daar ook echt over opvreten dat soort dingen..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
iemand van jullie hier wat gehoord van miss moana? ze had mee besteld met iets en ik hoor vervolgens niets meer van derze had nog niet betaald (ja stom weet ik
)
ik eet zo mijn foon op, ik had t nummer van een leuke jongen gevraagd en ik dacht ik sms hem, belt ie me neem ik niet op omdat ik moest scooterrijden, ben bang dat ie me gaat vragen wie ben jij
nopequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ziet er goed uit. Gebruik jij nog tips?
paars!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Mirjam het volgende:
ok, de lijst is ingekort naar 3
dus tell me.
brons, fuchsiaroze of paars?
roze!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Mirjam het volgende:
ok, de lijst is ingekort naar 3
dus tell me.
brons, fuchsiaroze of paars?
ja ik heb ook altijd goede dingen (swaps) met er gehad daarom is t zo vreemd, maar dan zal ik volgende week wel iets van der horen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze is wel betrouwbaar hoor, nooit problemen met haar gehad iig
Paarsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet, hier zegt gewoon iedereen altijd paars
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
ik ben nu bezig met paars.
helaas vrij sheer, maar volgens mij wel zéér pretty.
uit slovenie, swappakketje
alleen zijn al die lakjes een beetje aangelakt aan de bovenkant (bij de dop als je 'm opendraait, weet je wel?), volgens mij heeft ze ze eerst allemaal zelf even geswatched
mja, beetje vaagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:17 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Da's niet zo netjes...
En had dan ook brons gedaan
Ach ja, die paar druppies. En de flesjes krijg je toch nooit leegquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, beetje vaag
maar het stoort me niet, ga er wel ff met een wattenschijfje langs straks.
ja, ik dacht al, wtf, zitten ze allemaal op mij te wachtenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:24 schreef Daph_ het volgende:
Pffft dat duurt allemaal wel lang hoor Mirjam
Heyyyyyyyyquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:33 schreef ellehciM het volgende:
Ik was mijn wachtwoord kwijt en ik kreeg geen email van de passmailer dus een nieuw account. Voorheen Nune.
je kunt ff met de FA's mailenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:33 schreef ellehciM het volgende:
Ik was mijn wachtwoord kwijt en ik kreeg geen email van de passmailer dus een nieuw account. Voorheen Nune.
dat nune, ff doen!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt ff met de FA's mailenvalt veelte regelen
Ben een film aan het kijken.quote:
Hij zit officieel aan het koningsplein, maar vanaf de piusstraat kun je hem zienquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:44 schreef Mirjam het volgende:
lindy?
heb jij nog even de straatnaam voor me van dat nagelwinkeltje?
koningsplein, check, thanksquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hij zit officieel aan het koningsplein, maar vanaf de piusstraat kun je hem zien
dan kun je lang wachtenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:07 schreef AmyGrace het volgende:
Tja, we zitten toch stiekem vol spanning op je foto te wachten Mir
ok *probeert te onthouden*quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:07 schreef Lindytje het volgende:
Oh, Mirjam: als je KV en de AH naast elkaar ziet zitten: daar schuin schuin tegenover
Kun je beter vanaf de kermis even lopen. Da's echt een minuutje!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
koningsplein, check, thanks
eens kijken of ikzo gek krijgen er evenm langs te rijden voor we gaan parkeren morgen
![]()
Is goed joh! No stress..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:31 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg 'm niet netjes op de foto, sorry
ik zal morgen pics maken ja
Ik heb me er al bij neergelegdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan kun je lang wachten
morgen bij (hopelijk) zon
is het echt zo kort ja? vanaf de kerk?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je beter vanaf de kermis even lopen. Da's echt een minuutje!
Vanaf de kerk is het 4 minuten denk ik...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is het echt zo kort ja? vanaf de kerk?
op het kaartje ziet het er vrij ver uit namelijk
En de stapt dan OP de kermis uitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:09 schreef Lindytje het volgende:
Oh, of in parkeergarage Koningsplein parkeren als die niet vol is.... dan ben je er al! Dan zie je m als je naar binnen rijdt
ok, dat moet wel lukken danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vanaf de kerk is het 4 minuten denk ik...
Punt is dat daar bij die blauwe streep waar de kermis loopt op de paint, in die bocht, je even van de kermis af moet lopen en dan is het echt een minuutje
Ze is nu op vakantie en daarvoor was er iets met haar pas, wat inmiddels wel opgelost is trouwens. Ze heeft al meerdere keren iets mee besteld of van mij gekocht en betaalt altijd, geen zorgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
)
Volgens mij kun je je kwastje gewoon schoonmaken met remover. Dat doe ik ook met mn cleanupkwast als er lak aan zit (opgedroogd of niet)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:30 schreef Mirjam het volgende:
zeg, ik heb net een leeg potje seche vite 'schoongeschud' met nagellakremover, en daarna laten uitlekken/drogen, maar nu is het kwastje helemaal hard geworden.
hoe krijg ik dat weer ok?
hmm, zal dat ff proberen morgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij kun je je kwastje gewoon schoonmaken met remover. Dat doe ik ook met mn cleanupkwast als er lak aan zit (opgedroogd of niet)
Geen idee, ik heb namelijk een tijd geleden al lakjes naar dr gestuurd en nog geen geld gehad.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
)
Het gaat wel een stuk trager vanavond ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:54 schreef Mirjam het volgende:
valt wel op dat als stormqueen er niet is, deze SC gelijk dood is
verveling, ik verveel me kapot jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat wel een stuk trager vanavond ja.
En goffer, verveling.
ach welnee, gewoon je handboeien meenemen, en je leren string aan.quote:
Het rotte is dat ik niet ga kunnen slapen voor een uur of twee.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
verveling, ik verveel me kapot ja
ik denk da'k zo maar naar bed ga, heb ook al t eveel wijn op enzoot
oh, da's bagger.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het rotte is dat ik niet ga kunnen slapen voor een uur of twee.Iets teveel nachten gewerkt, ritme is meteen verkloot.
Gelukkig heb ik m'n concertdvd's om me gezelschap te houden
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach welnee, gewoon je handboeien meenemen, en je leren string aan.
een riem aan z'n collar, en je bent ready to go
Nah, dan blijf ik bezig. Het duurt een week of drie voor ik in een normaal ritme zit, maar er is maar één nacht voor nodig om het te ontregelen. Nachtmens ftw.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, da's bagger.
heb je geen slapppillen om je dan die eerste nacht ff in je ritme te duwen?
whehe, ik ben geen subjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach welnee, gewoon je handboeien meenemen, en je leren string aan.
een riem aan z'n collar, en je bent ready to go
wat is dat? adres?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weet je waar je ff heen moet?
absolute danny's
toffe shit
niks leuks gedaan, morgen tilburgse kermis, da's wel weer leukquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:07 schreef mirannie het volgende:
Inderdaad wat rustig hier vanavond. Niemand die wat leuks gedaan heeft?
Ik ben in ieder geval blij dat ik thuis ben!! En nog beter: morgen weer een dagje vrij, dan nog 2 dagen werken en dan weekend!!!
Dat adres staat al opgeslagen in telefoonquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weet je waar je ff heen moet?
absolute danny's
toffe shit
niet?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, ik ben geen subje![]()
[..]
wat is dat? adres?
Nah, ik moest uren (en slaap) inhalen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:07 schreef mirannie het volgende:
Inderdaad wat rustig hier vanavond. Niemand die wat leuks gedaan heeft?
Ik ben in ieder geval blij dat ik thuis ben!! En nog beter: morgen weer een dagje vrij, dan nog 2 dagen werken en dan weekend!!!
kijk! volgens mij ben jij gewoon de dom, whehequote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat adres staat al opgeslagen in telefoon
Ah, kermis!! Altijd gezellig! Is hier altijd rond Koninginnedag, dus al lang weer voorbij.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niks leuks gedaan, morgen tilburgse kermis, da's wel weer leuk
beetje fotograferen bij kermisfm
Hahahaha nee heur, maar ik heb navigatie op telefoonquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kijk! volgens mij ben jij gewoon de dom, whehe
nee, nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet?
op de wallen, toffe shop met fetishkledij.
je ziet het snel genoeg, of anders ff vragen.
tenzij het jullie niets boeit natuurlijk
en ik een nokia 3310quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahahaha nee heur, maar ik heb navigatie op telefoon
Ergens is dat heel tofquote:
I haz reactedquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, nietiig noggeen sub ervaring. ben een onervaren D
![]()
linkje btw
[..]
en ik een nokia 3310
Ja shit is dat! Hoelang nog?quote:
Ga slapenquote:
mijn hele ritme is naar de klote, ik slaap max 6 uur per nacht en dat is niet eens achter elkaar doorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, ga dan slapen joh!! Of ben je nog niet moe?
Oh, da's shit....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
mijn hele ritme is naar de klote, ik slaap max 6 uur per nacht en dat is niet eens achter elkaar doorIs nu al ruim twee weken zo en het wordt niet beter.. *zucht*
Ik snap geen hol van het tweede deel van je postquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja shit is dat! Hoelang nog?
[..]
Ga slapenOf op stap
![]()
Ik heb me net de hele avond bescheurd (ja, bier) om nieuws dat ik eerder deze avond kreeg (dankjewel, bier!) en Alicia Keys spookt door mn hoofd (it's called Karma baby, and it goooeees arouuuuuund!) zo toepasselijk
Oh Noes
Mwa lig vaak in bed een uur of anderhalf uur naar het plafond te starenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, da's shit....
Kun je niet vast op bed gaan liggen, in de hoop dat je in slaap valt? Of wil je een slaappilleke van me?
Ik ga zo wel mijn mandje in duiken... *moe is*
Hahah.. zal het kort samenvatten. Toen mijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van het tweede deel van je post
Ach, als je maar zat&gelukkig bent
Dat zou best kunnen ja, dat je door het afmatten wel moe, maar ook super alert bent, waardoor je niet goed kan slapen...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mwa lig vaak in bed een uur of anderhalf uur naar het plafond te starenIk hoop mezelf iedere keer af te matten zodat ik moe ben als ik naar bed ga, maar volgens mij werkt het alleen maar averechts
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah.. zal het kort samenvatten. Toen mijnen ik een half jaar geleden pauze hadden van elkaar, ging ik een tijdje met iemand anders. Die iemand was vergeten mij te vertellen dat hij ging trouwen! over één maand vanaf nu. Meneer bleek wel erg vaak buiten de pot te pissen en was best trots dat zn verloofde niks wist. De schoonmaakster van mijn moeder is de vrouw van zijn beste vriend, mijn moeder vertelde haar met wat een sukkel ik was gegaan en toen wist die schoonmaakster dus dat het om hem ging. Nu weet zijn verloofde wat hij gedaan heeft en die heeft de hele trouwerij afgeblazen.
Vandaar het karma liedjeen dat ik er om blijf lachen komt door alle bier achter mijn kiezen
[..]
Hahah.. zal het kort samenvatten. Toen mijnen ik een half jaar geleden pauze hadden van elkaar, ging ik een tijdje met iemand anders. Die iemand was vergeten mij te vertellen dat hij ging trouwen! over één maand vanaf nu. Meneer bleek wel erg vaak buiten de pot te pissen en was best trots dat zn verloofde niks wist. De schoonmaakster van mijn moeder is de vrouw van zijn beste vriend, mijn moeder vertelde haar met wat een sukkel ik was gegaan en toen wist die schoonmaakster dus dat het om hem ging. Nu weet zijn verloofde wat hij gedaan heeft en die heeft de hele trouwerij afgeblazen.
Vandaar het karma liedjeen dat ik er om blijf lachen komt door alle bier achter mijn kiezen
briljanter is nog dat hij ooit geemigreerd is naar het buitenland. Dat het dan via de schoonmaakster van mijn moeder, duizenden kilometers verderop belandt, vind ik geweldigquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
Stel de deurbel gaat op zaterdag om kwart voor negen. Je doet open in je badjas terwijl je nog half slaapt. Je krijgt een prachtige bos bloemen in je handen geduwd en de bezorger zegt: sorry, maar het moest zo vroeg. Geen kaartje, niks. Iemand die me dus tegelijk wil pleasen en pesten. Ik heb geen idee
Apartquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
Stel de deurbel gaat op zaterdag om kwart voor negen. Je doet open in je badjas terwijl je nog half slaapt. Je krijgt een prachtige bos bloemen in je handen geduwd en de bezorger zegt: sorry, maar het moest zo vroeg. Geen kaartje, niks. Iemand die me dus tegelijk wil pleasen en pesten. Ik heb geen idee
6 uur... dat klinkt hemels!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
mijn hele ritme is naar de klote, ik slaap max 6 uur per nacht en dat is niet eens achter elkaar doorIs nu al ruim twee weken zo en het wordt niet beter.. *zucht*
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:54 schreef Mirjam het volgende:
valt wel op dat als stormqueen er niet is, deze SC gelijk dood is
wat een faalhaasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
briljanter is nog dat hij ooit geemigreerd is naar het buitenland. Dat het dan via de schoonmaakster van mijn moeder, duizenden kilometers verderop belandt, vind ik geweldigAl zn vrienden en familie hadden al tickets geboekt enzo, leg dan maar uit dat ze niet hoeven te komen omdat je een vreemdganger bent
Daph, Lindy, Sharaan; Lekker slapen jullie
Hoe tof is dat!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
Dat probeer ik wel, ik doe ook weer meer op een dag, maar het helpt niet. Ik lig maar te draaien en te woelen en te piekeren (want; ik kan neit slapen. Ik moet slapen want ik ben moequote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
@daph_ zou toch weer zoveel mogelijk te proberen weer je ritme op te pakken, maar wel vet balen zeg![]()
Weltrusten allemaal, ik ga ook tukken
Wat een figuur...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
briljanter is nog dat hij ooit geemigreerd is naar het buitenland. Dat het dan via de schoonmaakster van mijn moeder, duizenden kilometers verderop belandt, vind ik geweldigAl zn vrienden en familie hadden al tickets geboekt enzo, leg dan maar uit dat ze niet hoeven te komen omdat je een vreemdganger bent
Daph, Lindy, Sharaan; Lekker slapen jullie
Tof, maar ook eng... Stalker?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik woon in 1 huis met m'n lief, en waarom zou hij of mijn baas een anoniem boeket sturen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:28 schreef Diconnected het volgende:
Princess-a: Wat een vent zeg. Jezus.
SQ: Misschien van je baas?Of van
?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:28 schreef Diconnected het volgende:
En yaayz! M'n Sapph bh's en bikinibroekje zijn binnen en ze zitten alle 3 goed
hello kitty is alleen leuk als je 6 bent en zelfs dan nog nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:18 schreef Mirjam het volgende:
potverdrie, ik dacht een leuke hello kitty op m'n lak te stempelen, maar ik heb geen roze geschikte stempellak![]()
Ik vind dat ook verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hello kitty is alleen leuk als je 6 bent en zelfs dan nog niet
het lijkt de Overtoom welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Wat ik dinsdag bestelde op eBay wordt net bezorgdSchnell!
kleuterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:06 schreef Mirjam het volgende:
ik vind hello kitty op den nagels lekker wel leuk
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:28 schreef Diconnected het volgende:
En yaayz! M'n Sapph bh's en bikinibroekje zijn binnen en ze zitten alle 3 goed
Niks mis met Hello Kitty jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hello kitty is alleen leuk als je 6 bent en zelfs dan nog niet
Das vlug iddquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Da's heel snelquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:04 schreef DeltaCephei het volgende:
m'n kont door de helft, daar teken ik voorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf met je kont door de helft
mja, ik ook wel eikquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
m'n kont door de helft, daar teken ik voor
Ik wil zelf ook zoooo graag naar Amerika! Ga in september proberen om er 2 weken heen te gaan om alvast rond te kijken, ik wil misschien ook wel verkassenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit met een best wel moeilijke beslissing. Ik ben half Amerikaans, ben daar geboren, heb daar gewoond en blabla. Lang verhaal waarom ik nu hier in NL zit. Maargoed, aangezien het hele gedoe met m'n zakken van m'n examens, het gezeur van het MBO en dergelijke dingen, ik toch maar eens ben gaan nadenken. Ik wil al jaren terug naar Amerika voor een bepaalde tijd. Ik zit er nu heel erg aan te twijfelen om een jaar naar Amerika te verkassen en daar dingen voor mezelf op een rijtje zet, enz. Ik wil daar werk zoeken en gewoon daar m'n ding doen. Amerika is als het ware een 2e thuis voor me
Alleen had ik het er gister met een goede vriend over. En die zegt dat een jaar misschien te lang is. Maar aan de andere kant, ik wil het zo graag!
Keuzes. Wat moet ik nou doen
heeft hij ook gezegd waarom hij een jaar te lang vindt? Je kan altijd tussendoor een paar weken "Vakantie" nemen in Nederland toch? En als het niet bevalt ben je zo weer terugquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit met een best wel moeilijke beslissing. Ik ben half Amerikaans, ben daar geboren, heb daar gewoond en blabla. Lang verhaal waarom ik nu hier in NL zit. Maargoed, aangezien het hele gedoe met m'n zakken van m'n examens, het gezeur van het MBO en dergelijke dingen, ik toch maar eens ben gaan nadenken. Ik wil al jaren terug naar Amerika voor een bepaalde tijd. Ik zit er nu heel erg aan te twijfelen om een jaar naar Amerika te verkassen en daar dingen voor mezelf op een rijtje zet, enz. Ik wil daar werk zoeken en gewoon daar m'n ding doen. Amerika is als het ware een 2e thuis voor me
Alleen had ik het er gister met een goede vriend over. En die zegt dat een jaar misschien te lang is. Maar aan de andere kant, ik wil het zo graag!
Als je het kan doen, zou ik het doen!! Maar ja, ik heb makkelijk praten, ik heb het altijd gewild, maar het is er niet van gekomen. Mij lijkt het heerlijk!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:19 schreef Diconnected het volgende:
Wat jij nu zegt, heb ik ook tegen hem gezegd. Maar wat hem meer zorgen baarde is dat ik dan misschien teveel m'n familie en vrienden zou gaan missen. Begrijpelijk. Maar als ik naar California ga, dan ga ik ook bij familie wonen enzo. Is wel anders tho. Maar m'n ma en ik zijn heel erg close, dus vandaar dat hij dat zei denk ik... Hij zei ook van of het misschien een beter idee was als ik voor een kortere tijd er heen zou gaan. Maar dat is weer niet handig met evt werk straks.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft hij ook gezegd waarom hij een jaar te lang vindt? Je kan altijd tussendoor een paar weken "Vakantie" nemen in Nederland toch? En als het niet bevalt ben je zo weer terug
ik denk gewoon dat hij bedoelt dat hij jou teveel gaat missen maar het niet durft te zeggen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wat jij nu zegt, heb ik ook tegen hem gezegd. Maar wat hem meer zorgen baarde is dat ik dan misschien teveel m'n familie en vrienden zou gaan missen. Begrijpelijk. Maar als ik naar California ga, dan ga ik ook bij familie wonen enzo. Is wel anders tho. Maar m'n ma en ik zijn heel erg close, dus vandaar dat hij dat zei denk ik... Hij zei ook van of het misschien een beter idee was als ik voor een kortere tijd er heen zou gaan. Maar dat is weer niet handig met evt werk straks.
Daarom... Ik zit er echt al dagen over te malen. Maarja. Ik ga het er maar eerst met m'n ma over hebben asap.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk gewoon dat hij bedoelt dat hij jou teveel gaat missen maar het niet durft te zeggen.Maar je kan altijd terug hč, dus wat maakt het dan uit?
Dit.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk gewoon dat hij bedoelt dat hij jou teveel gaat missen maar het niet durft te zeggen.Maar je kan altijd terug hč, dus wat maakt het dan uit?
Nwa, zes uur met tussenpozen. Best aardigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:44 schreef princess-a het volgende:
@Daph; heb je nog een beetje kunnen slapen?
@SQ; misschien komen de bloemen wel van bleiblei, wil ie je wat vragen?
@Diconnected; ik ben heeel erg van het "beter spijt hebben van wat je hebt gedaan, dan spijt hebben van iets wat je niet hebt gedaan". Stel je mist je familie dan kun je zo terug toch?
Nee, echt niet. Dan bezorg je rode rozen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:44 schreef princess-a het volgende:
@SQ; misschien komen de bloemen wel van bleiblei, wil ie je wat vragen?
Verklaart wel waarom 'ie net gaar deed.quote:
Mja, van mij mag het weg blijven, ik raak er helemaal van mijn apropos vanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom 'ie net gaar deed.
woehoee!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Halpz, I can haz?
[ afbeelding ]
Toch lijken het er geen 210 als je het zo ziet staan
Wat betreft randaccesoires val ik nog wel mee geloof ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bromvliegen zijn stom.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, van mij mag het weg blijven, ik raak er helemaal van mijn apropos van
bromvlieg rond je kop
Stashquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Halpz, I can haz?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah dat is toch al twee weken zo?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bromvliegen zijn stom.
En an sich heb ik niets tegen die nieuwe layout, maar gooi 'm er dan helemaal in en niet dat wel-niet-wel-niet-heel eventjes-toch maar niet-gedoe.
Kloptquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah dat is toch al twee weken zo?Ik zat opeens met die nieuwe layout en had echt zoiets van "WTF?"
De lettertjes zijn zo klein en het oogt zo klinisch..
Ik wist heul niet dat jij zoveel Orly's hadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Halpz, I can haz?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |