ADHD en autisme zijn het resultaat van dezelfde "hersenafwijking". Komen ook veel meer naast elkaar voor dan vroeger werd gedacht. Mijn jongens hebben beiden, waarvan de een meer ADHD-er is en de ander meer autist.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef lily het volgende:
Ik praat hier af en toe mee, omdat vooral de gevoelens van ons als ouders herkenbaar zijn maar onze situatie is minder "moeilijk" als die van anderen in dit topic.
Hoewel ik toch ook vaak gedrag wel herken.
nee inderdaadquote:Op maandag 19 juli 2010 21:45 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Eigenlijk houd ik niet zo van raadspelletjes als het antwoord niet heel snel gegeven wordt
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:51 schreef Lois het volgende:
"mijn autistje" zou alleen op blote voeten naar school moeten want dat staat er immers.
Eva is nog steeds heel erg blij tuurlijk ook nog angstig en onrustig maar is daar veel makkelijker in te sturen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:51 schreef Lois het volgende:
"mijn autistje" zou alleen op blote voeten naar school moeten want dat staat er immers.
Eva is nog steeds heel erg blij tuurlijk ook nog angstig en onrustig maar is daar veel makkelijker in te sturen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Van geduld hebben staat er anders geen plaatje bij. dusch....
Ja, dat kan natuurlijk ook. Ik ging er vanuit dat ze deze pictogrammen juist gedownload hadden aangezien we de fout moesten zoeken, en dat er dan door zo'n pictogrammenmaker standaard vanuit werd gegaan dat mama het ochtendritueel doet. Dat stoorde me. Natuurlijk ging het me totaal niet om de rolverdeling van Noli of van wie dan ook. Maar ik word zo langzamerhand steeds minder pictogramminded moet ik zeggenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef Jojogirl het volgende:
Ik neem eigenlijk aan dat ze dit zelf hebben gemaakt en dat ze dus die rolverdeling zelf zo hebben afgesproken. En qua duidelijkheid kan ik me heel goed voorstellen dat je dat dan aan één specifieke ouder koppelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |