Rare machines zijn dat toch, vaatwassers. Prima in staat je vaat er glanzend en hygienisch schoon in te laten worden, maar owee als ze zichzelf schoon moeten maken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:16 schreef Mirjam het volgende:
zojuist was ik in de supermarkt, en mijn oog viel op finish vaatwasmachine reiniger.
claimt je hele vaatwasser glanzend en hygienisch schoon te krijgen.
[ afbeelding ]
is dat echt nodig?
of is het echt eigenlijk dikke onzin, en houdt dat ding zichzelf wel schoon?
mja, lijkt mij ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:21 schreef Casos het volgende:
[..]
Rare machines zijn dat toch, vaatwassers. Prima in staat je vaat er glanzend en hygienisch schoon in te laten worden, maar owee als ze zichzelf schoon moeten maken.
Onzin idd, als je glaasjes en schaaltjes schoon kunnen worden, worden de wanden van dat apparaat het ook wel.
Geen dank! Ik dacht, dat vaatwasser spul is onzin, dus het past wel bij ONZ.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bedankt voor je fantastisch nuttige bijdrage
Dit dus. En of het helpt. Die prutsers die hier zitten met hun onzin. Zal wel lekker ruiken bij die dude met z'n vaatwasser van 8 jaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik gebruikte het regelmatig, eens per 2 maanden zo'n beetje. Hielp zeker wel, vooral tegen de vettige waas en af en toe wat minder fijne geurtjes. Maar je kan ze gerust van Lidl of Aldi huismerk halen, die doen het net zo goed
Het is een ontwerpfout als je vaatwasser zichzelf niet schoon kan houden. Als je de etensresten uit potten en pannen weet los te weken in de machine, moet je de spuiten zo afstellen dat je aan het eind van het programma ook de wanden even meeneemt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit dus. En of het helpt. Die prutsers die hier zitten met hun onzin. Zal wel lekker ruiken bij die dude met z'n vaatwasser van 8 jaar.
Dan is het doel dus bereikt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:54 schreef z80 het volgende:
ja de vaatwasser ruikt weer fris, maar verder niets.
ik merk ook wel dat hij schoner wordt, minder aanslag. Niet dat hij er anders ranzig uitziet hoorquote:
waar zit in godesnaam het verwarmingselement?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef ron1970 het volgende:
kijk eens naar je verwarmingselement voordat je het gebruikt hebt en daarna. Bij mij scheelt het best wel kalkaanslag
Dat ligt geheel aan het merk, type en bouwjaar van de vaatwasmachine.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waar zit in godesnaam het verwarmingselement?
Dit geldt voor vaatwasser en wasmachine heb van dreft vaatwas machinereiniger en na zo'n tablet ruikt hij echt heel schoon.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:18 schreef Jordy-B het volgende:
Nou ja, je moet je vaatwasser regelmatig een heet programma laten draaien, zodat de vetresten goed worden weggespoeld. Doe je dat niet, dan heb je kans dat het vet zich ophoopt en zo de boel om zeep helpt.
Hoe ruikt schoon?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit geldt voor vaatwasser en wasmachine heb van dreft vaatwas machinereiniger en na zo'n tablet ruikt hij echt heel schoon.
het laatste dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe ruikt schoon?
Als het echt schoon zou zijn zou je niets meer moeten ruiken ipv die chemische zooi die je ruikt en schoon noemt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:10 schreef Oblivion het volgende:
Nou, ik heb dus wel die lange sproeiers uit elkaar gehad en ik kan je vertellen, dat was gewoon smerig...![]()
Maar of dit spul het dan wel schoon kan maken zonder het uit elkaar te halen, dat weet ik dan weer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |