quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:10 schreef Jeetjejom het volgende:Heb een heel klein beetje bijgelezen, en ik weet ook wel dat ik Jorja gewoon ooit wel vanzelf rond zie lopen, maar het is zoooo vermoeiend voor mijn rug (en voor die van mijn man en voor iedereen eigenlijk) en van de andere kant, nu is het nog lekker overzichtelijk, strax kan ik haar overal gaan zoeken.
Miss, klinkt als een hele leuke dag met jullie meisje!
Hier praat ze nog niet, maar wijzen en zich uit je armen laten vallen als ze iets wil, doet ze als de beste. Ze brabbelt wel de hele dag door, inclusief de verschillende toonhoogtes,dus ik ben bang voor een kletsmajoor in wording.

Ik ben hier niet zo heel vaak meer te vinden maar wil wel graag even reageren op jou posts omdat ik er een en ander in herken

Onze dochter word over 5 dagen 18 maanden en loopt sinds afgelopen week pas (een beetje) los.
Ze kan het wel maar ziet er de noodzaak nog niet heel erg van in denk ik en het is ook niet erg, ze gaat het echt wel een keer helemaal zelf doen. Het is ook een stukje angst om te vallen bij haar, op de bank of een andere zachte ondergrond waar ze kan vallen zonder dat het pijn doet loopt ze namelijk wel goed!
Elk kindje leert het vanzelf en de een is gewoon wat sneller dan de ander.
Later lees ik weer even bij want zit nu stiekem op werk te fokken.