abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juli 2010 @ 19:43:26 #201
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84368164
Wat een heerlijke dag miss_sly

Maarten gaat zaterdag voor het eerst naar Artis, ik ga met 3 vriendinnen heen. Ik heb er zin in, ben wel benieuwd hoe Maarten het gaat vinden en hoe lang hij het volhoudt. Het is toch 50 minuten enkele reis met de trein en dan nog de tram... We zullen het wel zien.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_84370972
klinkt als een heel leuk feestje Miss!

Tess heeft vandaag een dagje bij mijn ouders doorgebracht wij waren met Amber naar een pretparkje. Ze heeft zich voorbeeldig gedragen. Is heel lief geweest, heeft 2x netjes geslapen, heeft schoentjes gekregen maar heeft mijn moeder flink laten schrikken. Ik had een fruitreepje meegegeven en dat gaat altijd goed. Dit keer dus niet. Er bleef een stukje hangen en Tess begon te kokhalzen en spuugde ineens wat bloed... Mijn vader bleef gelukkig heel kalm, mijn moeder was helemaal gestressed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84386864
Vicky Dat zijn van die dingen die thuis ook mis kunnen gaan, maar die véél lulliger voelen als je het kind van een ander bij je hebt
Wel fijn dat ze het leuk heeft gehad!

[ Bericht 41% gewijzigd door freecell op 23-07-2010 09:30:36 ]
pi_84388175
Oeh eng vicky, dat deed elin ook toen mijn moeder voor de 2e keer ;') op bezoek kwam en meloen kreeg..ze bleef er bijna in, beide trouwens

en gisteren hadden we onze eerste heuse WOEDEBOOSGILaanval..normaal is ze wel eens boos, maar dit hing samen met schoppen, slaan, knijpen en beserk gaan

aan de kassa van de Hema in de draagdoek

T duurde waarschijnlijk te lang..

maar toen had ik wel even zoiets van DOE NORMAAAAAAAAAAL KIND
pi_84388267
selene is steeds naar kim aan het vragen. zo lief! ik hoop toch zo dat ze vlot naar de peuterspeelzaal mag, want ze is er echt aan toe.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84389551
KD wat een plek om beserk te gaan O_o

Simmu, dat herken ik Na de vakantie is hier plek gelukkig
  Moderator vrijdag 23 juli 2010 @ 10:30:10 #207
5428 crew  miss_sly
pi_84389583
Ik zat vanmorgen even in het Groeiboekje van het CB te lezen, bij de volgende leeftijdscategorie: 1-2,5 jaar. Natuurlijk wist ik wel hoe en wat, maar als je dan zo leest hoeveel ze gaan leren en doen enzo, geweldig! Ik kijk helemaal uit naar de nu weer komende tijd en heb geen spijt dat ik afscheid moest nemen van mijn baby. Mijn dreumes is namelijk zooo leuk

Maar als ik dan jouw post lees, KD dan vraag ik me af of het wel zo leuk wordt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84389676
miss_sly, mag ik je even attenderen op mijn dansende dreumes die's al een half uur als een maniak rondjes aan het draaien onder het genot van een leuk hysterisch muziekje. doet ze minstens een keer of 4 per dag (zie ook het filmpjestopic). hoe hard ik ook mijn best doe om die lawaaitroep te weren uit huis, ze zijn me steeds te snel af. maar vanmiddag als selene slaapt komt het batterijenmonster die batterijen wel weer opeten
  Moderator vrijdag 23 juli 2010 @ 10:39:52 #209
5428 crew  miss_sly
pi_84389846
We kunnen ze geen goede muzieksmaak aanleren he? ahet klinkt wel gezellig, voor een keertje, maar 4 keer per dag ik kijk vanavond het filmpje, kan niet op kantoor, maar ik ben benieuwd.

Jullie gaan het me niet tegen maken, he, mijn fijne verwachtingen?
pi_84390258
selene is ook al dol op de radiooranje illegale piratentroep van de buurman vergeleken daarmee is frans bauer echt kwaliteit
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:07:36 #211
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_84390660
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:10 schreef Jeetjejom het volgende:
Heb een heel klein beetje bijgelezen, en ik weet ook wel dat ik Jorja gewoon ooit wel vanzelf rond zie lopen, maar het is zoooo vermoeiend voor mijn rug (en voor die van mijn man en voor iedereen eigenlijk) en van de andere kant, nu is het nog lekker overzichtelijk, strax kan ik haar overal gaan zoeken.
Miss, klinkt als een hele leuke dag met jullie meisje!
Hier praat ze nog niet, maar wijzen en zich uit je armen laten vallen als ze iets wil, doet ze als de beste. Ze brabbelt wel de hele dag door, inclusief de verschillende toonhoogtes,dus ik ben bang voor een kletsmajoor in wording.
Ik ben hier niet zo heel vaak meer te vinden maar wil wel graag even reageren op jou posts omdat ik er een en ander in herken

Onze dochter word over 5 dagen 18 maanden en loopt sinds afgelopen week pas (een beetje) los.
Ze kan het wel maar ziet er de noodzaak nog niet heel erg van in denk ik en het is ook niet erg, ze gaat het echt wel een keer helemaal zelf doen. Het is ook een stukje angst om te vallen bij haar, op de bank of een andere zachte ondergrond waar ze kan vallen zonder dat het pijn doet loopt ze namelijk wel goed!

Elk kindje leert het vanzelf en de een is gewoon wat sneller dan de ander.

Later lees ik weer even bij want zit nu stiekem op werk te fokken.
pi_84391098
Wat eng Vicky. Kan me voorstellen dat je moeder schrok. Was het de eerste keer dat er iets met Tess gebeurde in de tijd dat je moeder oppaste?

KD kan me voorstellen dat het moeilijk is als je kind niet aangeeft pijn te hebben en je weet niet hoe ver het gaat.

Waar moeten jullie op wachten Simmu wat betreft de psz voor Selene?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84392519
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:20 schreef Tinuviel het volgende:
Wat eng Vicky. Kan me voorstellen dat je moeder schrok. Was het de eerste keer dat er iets met Tess gebeurde in de tijd dat je moeder oppaste?

KD kan me voorstellen dat het moeilijk is als je kind niet aangeeft pijn te hebben en je weet niet hoe ver het gaat.

Waar moeten jullie op wachten Simmu wat betreft de psz voor Selene?
yep..

mijn moeder is wel wat gewend maar ze schrok nu echt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84419731
*O* 2e kies is door *O* Zonder al te veel problemen eigenlijk. Ik voelde ook 2 dikke bobbels onderin..

O+ O+ Tess speelt verstoppertje mee O+ O+
Nou ja, op haar maniertje dan. Wij spelen regelmatig verstoppertje met Amber en als we dan vragen aan Tess waar Amber/papa/mama is loopt ze naar de verstopplek en gaat ze staan wijzen :D O+
En ze heeft zo'n ontzettende lol erin. Gilt van het lachen :D

Ze wil niet meer kruipen.. Mevrouw wil alleen maar lopen O+ O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 24 juli 2010 @ 08:08:10 #215
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84427888
Even *O* voor een lopende, verstoppende Tess met een 2e kies *O*

Maarten en ik staan bijna klaar om voor het eerst samen naar Artis te gaan! Voor mij is het ook al 15 jaar terug (ofzo), we (althans, ik) hebben er zin in!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_84428062
Verstoppertje, dat kennen we nog niet hier :D Keertje testen :D
KLinkt superleuk zo :Y

HIer is het al 2 dagen jengelen en dreinen. Echt de hele dag zo'n kort gemaakt huiltje *èh-èh-èh-èh*
RHAAAH.
EN vanmorgen kwam hij weer zo uit bed. En het is écht geen huiltje dat ik denk: er is iets aan de hand.
Maar gelukkig is het weekend en is TARA nu met hem aan het torens bouwen :P
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 09:01:37 #217
5428 crew  miss_sly
pi_84428237
Tess *O* voor je kies! en wat leuk dat ze verstoppertje speelt :D

Marie, veel plezier!

freecell, fijn, weekend *O* even iemand anders die de entertainment kan verzorgen :)

Wij gaan denk ik zodadelijk fietsen. Even naar het Vondelpark ofzo. Ik zou graag naar een leuke speeltuin voor kleine, lopende en klauterende mensjes gaan, maar ik vrees dat alles toch meer voor de iets grotere kindjes is en dat ze dan nog niet kan klauteren en klimmen.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:04:39 #218
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_84429925
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:07 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Ik ben hier niet zo heel vaak meer te vinden maar wil wel graag even reageren op jou posts omdat ik er een en ander in herken ;)

Onze dochter word over 5 dagen 18 maanden en loopt sinds afgelopen week pas (een beetje) los.
Ze kan het wel maar ziet er de noodzaak nog niet heel erg van in denk ik en het is ook niet erg, ze gaat het echt wel een keer helemaal zelf doen. Het is ook een stukje angst om te vallen bij haar, op de bank of een andere zachte ondergrond waar ze kan vallen zonder dat het pijn doet loopt ze namelijk wel goed!

Elk kindje leert het vanzelf en de een is gewoon wat sneller dan de ander.

Later lees ik weer even bij want zit nu stiekem op werk te fokken.

Fruppel, hier loopt ze op de bank inderdaad ook goed, maar langs de bank niet, ze hebben dus dezelfde angst :D rare wezentjes!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:32:24 #219
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_84430488
Morris loopt!! Een beetje onzeker nog, maar hij heeft al zeker twee meter losgelopen!!! En stiekem vind ik het heel leuk dat ie dat nu gedaan heeft en niet komende week wanneer j. En ik er niet zijn...
En hij is net alleen de trap opgekropen...dat
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_84431643
Morris! *O*

En de trap oplopen is dan weer minder :X
pi_84434714
*O* go Morris!!

Tess heeft d'r eerste echte schoenen gekregen van mijn moeder:

Ze loopt er zo trots op. Daarstraks heeft ze een heel stuk buiten gelopen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_84434734
O+
Die schoentjes... O+

Nou wil ik ook nog een keer een meisje O+
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:45:32 #223
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84441637
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:04 schreef freecell het volgende:
O+
Die schoentjes... O+

Nou wil ik ook nog een keer een meisje O+

Zet maar op je verlanglijstje voor Sinterklaas...

Hier deed vannacht/gisteren/vandaag de airco het niet, het was 's ochtends om 7 uur nog steeds 26 C. Kind sliep pas om half 1, vanalles geprobeerd, maar het was echt huilen en schreeuwen in het bedje. Was ook zo warm, heb nauwelijks geslapen, maar kind werd vrolijk wakker en zei overtuigend: Oh Wooowwww, toen ze het mickey mouse shirtje zag dat ze aan mocht vandaag. Roze, met glittertjes, niet mijn stijl, maar oma heeft het voor de dreumes gekocht en kind vindt het fantastisch. Shirtje ging aan en ze wreef heel tevreden met haar handen over haar shirt... IJdeltuit. Ze heeft ook nagellakjes gekregen van nichtlief, en daar is ze ook al zo mee in haar nopjes. :o Dit is niet mijn kind! :o
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:08:59 #224
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_84446321
Basboussa, jij bent geen meisjemeisje ?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_84446707