Heb je ervaring in RoM?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:39 schreef supergamenerd het volgende:
silkroad, runes of magic.
maar free mmorpgs zijn kut. kan beter aan wow beginnen.
maar ach, je weet dat alles wat je nu speelt qua mmorpg nooit zal toppen aan WoW?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:05 schreef Cluijt het volgende:
WoW vroeger al gespeeld. Ben er ook niet toe bereid om 12euro per maand te betalen
Waarom vond je Allods en BOI niet dan, ze zien er opzich goed uit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:02 schreef leeell het volgende:
1: RoM is gewoon WoW aftreksel, desondanks niet slecht,
2: Allods is niet veel
3: BOI ook niet
dus ik zou zeggen:
1: Lotro
2: RoM
3: CoS
maar waarom wil je geen WoW spelen dan?
ja, als ik jou was zou ik Diablo 2 + expansion maar eens gaan proberen, 10 euro in de budgetbakken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:09 schreef Cluijt het volgende:
Neen Diablo niet....
Alhoewel ik wel naar Diablo 3 uitkeek.
Dus het klopt dat BOI een Hack n slash is?
Anarchy is zeker een aanrader. Ik weet zelf nieteens meer waarom ik gestopt ben.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:08 schreef Bloodhound het volgende:
Ga Anarchy Online spelen!
free to play als "froob" dan kan je tot lvl 200 gaan en daar heb je je armen al aan vol, als je payed gaat kan je tot lvl 220/alien lvl 30/ lost eden level 70.
Ik speel het zelf al 6 jaar en daarvan speel ik onwijs veel froob, betaald is leuk maar froob is ook geniaal. Is echt een aanrader imo. Graphics zijn ietsje outdated maar ze zijn hard aan het weg om een graphic engine te gebruiken waarmee het echt 10x zo mooi als WoW wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |