quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Somehow vind ik het zo niet jij om biologie leuk te vinden.
Alles na biologie kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]biologie, tekenen, literatuur en frans en grieks vond ik leuk op de middelbare school
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:13 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker ik ging om half 2 eventjes in de tuin liggen, wordt ik om half 5 wakker.
Ze vonden jou ook niet leuk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:14 schreef L0t.. het volgende:
Ik had eigenlijk niet echt iets wat ik leuk vond op school
Wut?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat kan kloppen jaIk heb met heel wat leraren ruzie gehad, je zou het niet denken van me
En het is nog niet eens weekend, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
Wow iedereen is zo druk met neuken dat deze nog steeds niet vol is.
Kom terug in bed jij.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
Wow iedereen is zo druk met neuken dat deze nog steeds niet vol is.
Blijf van Chai af, ze is van Moos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:24 schreef Maisnon het volgende:
Dit was dus een deel van de koop schade in BarcelonaLeuk leuk leuk, allemaal leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:24 schreef Maisnon het volgende:
Dit was dus een deel van de koop schade in Barcelonadat valt wel mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoelang was je daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |