Sinds het hier in de regio nijmegen zo gestormd waarbij de stroom kortdurend (1-2 uur oid) heeft eergisteren heb ik geen warm water meer.
We hebben een Remeha quinta 35c
Met behulp van het instalateurs boekje heb ik al even gekeken
OP gebruikers niveau geeft het blokkerings code b. 4.3. wat volgens het boekje wijst op een "verkeerde parameter instelling gedaan of het geheugen is defect"
Dit zou je vrij gemakkelijk moeten kunnen resetten na fabrieks instellingen en dat heb ik dan gedaan.... maar het veranderd niets, zelfde blokkeringscode.
Op serviceniveau kan ik iets meer informatie verkrijgen en zie ik dat ik ook storingscode 05 krijg. Code 05. (met een extra . erbij dus, alle storings codes hebben die . erbij gewoon 05 staat niet in het boekje) betekend "Eventuele externe EMC invloeden wegnemen."
Ik weet nu niet wat verder te doen, ik vrees dat het misschien wel makkelijk op te lossen is zonder dat een installateur voor hoeft te komen maar ik kom zelf niet verder. Ik kan stroomuitval, geheugen defect en EMC invloeden wel vaag correleren maar oplossingen heb ik niet.
Dus: heeft iemand met verstand van zaken een advies?
PM: waterdruk was 0.9-10 en heb ik reeds bijgevuld tot 1.6, dit veranderd niets.
I'm right and you know it