Waarom zou je fappen als je kan neuken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:20 schreef Frishe het volgende:
Dronken fappen is trouwens nog veel erger.....
Goed puntquote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je fappen als je kan neuken?
ach dat merk je pas over een uurtje dan is SWJ ook wel wakkerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:25 schreef remlof het volgende:
Volgens mij ga ik spijt krijgen van dit topic
Waarom?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:25 schreef remlof het volgende:
Kijk. Er zijn momenten in mijn leven geweest dat het vrouwmens mijn goddelijke lichaam nog links liet liggen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je fappen als je kan neuken?
Er zijn momenten dat je ego groter was dan je echte verstand, dat is niet geheel abnormaal... Dit is eigenlijk een van die momenten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:27 schreef Frishe het volgende:
[..]
Kijk. Er zijn momenten in mijn leven geweest dat het vrouwmens mijn goddelijke lichaam nog links liet liggen.
En nu nog zelfs zijn er nachten waarop ik in bed lig, en mijn vriendin aan het werk is....
Bedoel je nu heeeeeel verkapt te zeggen, dat zelfs als je stomdronken bent en 4308 stoten verder bent, het geen kut boeit en terwijl je haar tieten wil onderspuiten maar dit niet.... natuurlijk... lukt...dude?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:27 schreef Frishe het volgende:
[..]
Kijk. Er zijn momenten in mijn leven geweest dat het vrouwmens mijn goddelijke lichaam nog links liet liggen.
En nu nog zelfs zijn er nachten waarop ik in bed lig, en mijn vriendin aan het werk is....
Moehahaa! Ik denk dat ik ongeveer de enige nuchtere in dit topic ben.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat je ego groter was dan je echte verstand, dat is niet geheel abnormaal... Dit is eigenlijk een van die momenten.![]()
Het zal wel door je bier komen...
Als je dan niet dronken bent als ze thuiskomt is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:27 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dat kan best, dan ben je niet de enigequote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:30 schreef Frishe het volgende:
[..]
Moehahaa! Ik denk dat ik ongeveer de enige nuchtere in dit topic ben.
Nee, ik bedoel te zeggen dat ik ook ooit vrijgezel was en niet aan het (dronken) fappen kon ontkomen. En dat als mijn vriendin nachtdienst heeft en ik niet ik me heeeeeeeeeelemaal vol laat lopen en dan mezelf in slaap fap.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bedoel je nu heeeeeel verkapt te zeggen, dat zelfs als je stomdronken bent en 4308 stoten verder bent, het geen kut boeit en je niet haar tieten wil onderspuiten maar dit niet.... Natuurlijk... Lukt...dude?
Maar tegen die tijd hangen de vellen er al vanaf....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je dan niet dronken bent als ze thuiskomt is er niks aan de hand.
Alhoewel, misschien kan je dat dan beter wel zijn
Dan hoop ik dat ze héél goed kan pijpenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:32 schreef Frishe het volgende:
[..]
Maar tegen die tijd hangen de vellen er al vanaf....
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:14 schreef remlof het volgende:
Dat gaat niet echt geweldig.
Ben blij dat ik er vannacht niet op hoef en gewoon lekker dronken kan zijn
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:25 schreef remlof het volgende:
Ik kan het altijd nog deletenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:33 schreef iamredleader het volgende:
Maar om het toch even vast te leggen voor het nageslacht:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |