abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:55:46 #26
271246 hc-sjonny
sometimes... U don't know
pi_84116130
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:52 schreef goofy_goober het volgende:
Is hoog sensitief net zoiets als labiel?
nee, dat ben jij al!
U will have a job, my Dear!
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:56:31 #27
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84116166
Het was een normale vraag hoor?

Je doet je username iig eer aan. Of ben je soms hoog sensitief?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:58:48 #28
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84116256
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:23 schreef Strani het volgende:
Nou, FOK! is sowieso een prima plek om een dikkere huid te kweken want de beledigingen vliegen je hier af en toe om de oren. Dus blijf vooral posten zou ik zeggen.

En dat bedoel ik serieus, Re.
zeer goed voor je assertiviteit inderdaad!
Snollebolt
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:59:15 #29
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_84116272
Heet dat hoog sensitief tegenwoordig? Vroeger was je gewoon een jankerd die zich niet zo aan moest stellen/moest leren relativeren.

The times they are a-changin'
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:03:28 #30
271246 hc-sjonny
pi_84116447
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:56 schreef goofy_goober het volgende:
Het was een normale vraag hoor?

Je doet je username iig eer aan. Of ben je soms hoog sensitief?
Sorry? heb je het tegen mij?
ja, wss wel! in elk geval ben nog niet naar de dokter geweest oid. daar heb ik totaal geen zin in. maar na het lezen van alles verleden jaar al. en nu alle nieuwe dingen. kloppen veel dingen redelijk en dat is niet ietwat meer dan de helft, nee. het is gewoon 5 dingen ofzo niet. en 5 dingen wijken af. van de 40 dingen.
als je me nog snapt. mijn Username, dat kwam gewoon gelijk in me op omdat ik dat al jaaren gebruik.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:04:14 #31
271246 hc-sjonny
pi_84116476
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:59 schreef AgLarrr het volgende:
Heet dat hoog sensitief tegenwoordig? Vroeger was je gewoon een jankerd die zich niet zo aan moest stellen/moest leren relativeren.

Dat is nog zo. alleen nu heb je er ook andere symptomen tussen. dus als je die hebt heet het zo.
pi_84116701
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:52 schreef goofy_goober het volgende:
Is hoog sensitief net zoiets als labiel?
Labiel = emotioneel instabiel
Hoogsensitief = slecht tegen prikkels kunnen

Tja...het heeft wel overeenkomsten.
pi_84116736
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef hc-sjonny het volgende:

ik kan wel over enge boeken of horror/geweld films etc.
het probleem bij mij is. ik kan niet over onrecht, en als ik beschuldigd word van iets waar ik niks mee te maken heb oid.
Maar zoiets gebeurt toch niet heel vaak? Althans ik zou zo snel niet weten wanneer ik voor het laatst vals beschuldigd ben van iets.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:13:41 #34
271246 hc-sjonny
pi_84116777
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar zoiets gebeurt toch niet heel vaak? Althans ik zou zo snel niet weten wanneer ik voor het laatst vals beschuldigd ben van iets.
Nou, als je middelbaar onderwijs Tl doet wel. dan word je overal van beschuldigd. mwa. sommigen niet maar daar hebben we het niet over. alleen als je een beetje grote mond hebt, en beetje luide stem. ja. dan ben je zoals mij de lul! en vooral met vrienden, die ineens heel raar doen. die beschuldigen je dan ook overal van wat je niet eens weet dat het bestaat enzo.
pi_84116780
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:59 schreef AgLarrr het volgende:

Maar nu weten we beter.
pi_84116790
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:13 schreef hc-sjonny het volgende:

[..]

Nou, als je middelbaar onderwijs Tl doet wel. dan word je overal van beschuldigd. mwa. sommigen niet maar daar hebben we het niet over. alleen als je een beetje grote mond hebt, en beetje luide stem. ja. dan ben je zoals mij de lul!
Noem eens een voorbeeld, waar wordt je dan van beschuldigd?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:15:12 #37
271246 hc-sjonny
pi_84116826
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Noem eens een voorbeeld, waar wordt je dan van beschuldigd?
Gestolen / ruzie veroorzaakt en allemaal zulk soort onzin. ik zal echt mijn leven lang niet stelen. daar heb ik zo'n hekel aan. btw! ik heb mijn post ge-edit
pi_84116972
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:15 schreef hc-sjonny het volgende:

[..]

Gestolen / ruzie veroorzaakt en allemaal zulk soort onzin. ik zal echt mijn leven lang niet stelen. daar heb ik zo'n hekel aan. btw! ik heb mijn post ge-edit
Waarom zal iemand in de IT zonder aanleiding jou ervan beschuldigen dat je iets hebt gestolen?
Ik zou daar ook boos om worden, lijkt me ee normale reactie. En misschien als jij, zoals je zelf zegt, nogal een grote mond hebt, misschien dat je dan toch onbewust ruzies uitlokt. Sommige mensen kunnen niet tegen andere mensen met een grote mond. Als je met grote mond ten minste bedoelt dat je niet op je mondje bent gevallen en ook brutaal bent soms.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:22:13 #39
271246 hc-sjonny
pi_84117071
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom zal iemand in de IT zonder aanleiding jou ervan beschuldigen dat je iets hebt gestolen?
Ik zou daar ook boos om worden, lijkt me ee normale reactie. En misschien als jij, zoals je zelf zegt, nogal een grote mond hebt, misschien dat je dan toch onbewust ruzies uitlokt. Sommige mensen kunnen niet tegen andere mensen met een grote mond. Als je met grote mond ten minste bedoelt dat je niet op je mondje bent gevallen en ook brutaal bent soms.
ik bedoelde TL hoor haha.
ik ben te vaak brutaal. maar ook heel zacht persoon. dus heel raar bij mij.
wil dat het eens een keer ophoud, en dat eigenlijk mensen liefhebben ipv. haten!
pi_84117143
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:22 schreef hc-sjonny het volgende:

[..]

ik bedoelde TL hoor haha.
ik ben te vaak brutaal. maar ook heel zacht persoon. dus heel raar bij mij.
wil dat het eens een keer ophoud, en dat eigenlijk mensen liefhebben ipv. haten!
Probeer minder brutaal te zijn, dan zal je ook minder mensen voor het hoofd stoten.
En ik snap nog altijd niet dat mensen je zomaar van diefstal beschuldigen.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:30:15 #41
271246 hc-sjonny
pi_84117302
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Probeer minder brutaal te zijn, dan zal je ook minder mensen voor het hoofd stoten.
En ik snap nog altijd niet dat mensen je zomaar van diefstal beschuldigen.
naja, dat probeer ik ook btw, om minder brutaal te zijn. maar het wil gewoonweg niet. hoe aardig ik ook doe. bij veel mensen die ik niet ken doe ik alles verkeerd .
ik heb ook nooit gesnapt hoe mensen mij van diefstal kunnen beschuldigen. achja, ik leef mijn eigen leven. zie wel hoe ik er kom. en anders kom ik er maar niet.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:42:10 #42
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84117645
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:30 schreef hc-sjonny het volgende:

[..]

naja, dat probeer ik ook btw, om minder brutaal te zijn. maar het wil gewoonweg niet. hoe aardig ik ook doe. bij veel mensen die ik niet ken doe ik alles verkeerd .
ik heb ook nooit gesnapt hoe mensen mij van diefstal kunnen beschuldigen. achja, ik leef mijn eigen leven. zie wel hoe ik er kom. en anders kom ik er maar niet.
Niet om een eikel te zijn, maar deze topic gaat niet over jou, he? Je mag wel je eigen topic maken en dan geven we zeker goede advies, maar ik las net dat Copacoda heel veel last heeft van depressie en zich eenzaam voelt en hij wilt help. Dus we moeten op hem focussen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:43:03 #43
271246 hc-sjonny
pi_84117677
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niet om een eikel te zijn, maar deze topic gaat niet over jou, he? Je mag wel je eigen topic maken en dan geven we zeker goede advies, maar ik las net dat Copacoda heel veel last heeft van depressie en zich eenzaam voelt en hij wilt help. Dus we moeten op hem focussen.
Jaja, dat had ik door maar hoor hem ook niet tussendoor komen.. waar is TS eigenlijk? miss dat ie zich herkent ofzo!
en om eerlijk te zijn denk ik dat het een nepprofiel was ofzo, had maar 1 topic in zijn lijst staan. en de aanmeldingding van gister!
pi_84117786
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar hij is ook hoogsensitief, dus misschien dat hij ook wel brutaal is en zich om dergelijke zaken druk maakt.
pi_84117816
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:43 schreef hc-sjonny het volgende:

[..]

Jaja, dat had ik door maar hoor hem ook niet tussendoor komen.. waar is TS eigenlijk? miss dat ie zich herkent ofzo!
en om eerlijk te zijn denk ik dat het een nepprofiel was ofzo, had maar 1 topic in zijn lijst staan. en de aanmeldingding van gister!
Ik denk niet dat dit een nepprofiel is. Lijkt me niet een doorsnee trolltopic. Bovendien moet iedereen zijn eerste post een keer maken en als je met een probleem zit lijkt me dat een logisch begin.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:50:48 #46
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84117882
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef copacoda het volgende:
Hallo iedereen,

Mijn verhaal:

Doordat ik hoog sensitief ben ik zo lichtgeraakt dat mijn sociaal leven zo goed als nihil is. Hier heb ik al heel mijn leven last van gehad, mede doordat ik jarenlang gepest ben op school was deze "plaag" heel de tijd in mijn geest blijven hangen.

Nu is het tijd om ervan af te komen, vandaar mijn oproep naar jullie.

1) Hierbij vroeg ik me af of er hoog sensitieve jongeren op Fok! zijn en zo ja, hebben jullie tips?

2) aan de Belgen onder ons, zijn er soms zelfhulpgroepen voor jongeren in de buurt van Brussel?

Bedankt.
Waarvoor werd jij gepest?

Wat zijn de redenen dat mensen zo tegen jou reageren? En wat zijn je goede kwaliteiten? Wat denk jij dat je aan mensen aan te bieden hebt dat ze je lief zullen hebben? We moeten een betere idee hebben van wie je bent, wat je hebt meegemaakt en wat je kan voordat we advies kunnen geven.

Als je bijvoorbeeld gepest werd omdat je een erge nerd (in de negatieve zin) bent, dan kunnen we je advies geven over hoe je je kleren kan aanpassen en waar/hoe je mensen kan vinden die bij je passen. Als je sociaal gezien onhandig bent, kunnen we je tips daarover geven. Als je een fysieke eigenschap hebt waardoor mensen jou minder snel een kans geven, kunnen we een manier bedenken over hoe je met dit om kan gaan of zelfs een voordeel van maken. Als je heel introvert bent, geven we tips een beetje uit je vel te komen. En als je een bepaalde persoonlijkheid stoornis hebt (zoals Aspergers) kunnen we daar ook een andere soort advies geven.

En er zijn sociale vaardigheden cursussen, daar kan je mensen ontmoeten en kan je dingen leren die je kunnen helpen bij vrienden maken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:53:57 #47
271246 hc-sjonny
pi_84117964
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit een nepprofiel is. Lijkt me niet een doorsnee trolltopic. Bovendien moet iedereen zijn eerste post een keer maken en als je met een probleem zit lijkt me dat een logisch begin.
Klopt, maar kan wel een neppe zijn. omdat ie zijn fok!-id niet bekend wil maken oid. maar het hoeft niet nee, een begin moet je maken. heb jij gedaan, ik en iedereen die fok!t!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:54:06 #48
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84117969
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:43 schreef hc-sjonny het volgende:

[..]

Het was niet om gemeen te zijn, hoor. Je lijkt me wel een aardige kerel en ik kan wel voorstellen dat ik een babbeltje met jouw zou maken in de kroeg ofzo (van wat ik van je persoonlijkheid kan schatten ).

Alleen, als TS hoogsensitief is, dan is hij misschien bang om zijn mening te geven of zichzelf zichbaar(der) te maken. Maar als TS niet komt kan je lekker doorgaan.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:58:22 #49
271246 hc-sjonny
pi_84118072
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het was niet om gemeen te zijn, hoor. Je lijkt me wel een aardige kerel en ik kan wel voorstellen dat ik een babbeltje met jouw zou maken in de kroeg ofzo (van wat ik van je persoonlijkheid kan schatten ).

Alleen, als TS hoogsensitief is, dan is hij misschien bang om zijn mening te geven of zichzelf zichbaar(der) te maken. Maar als TS niet komt kan je lekker doorgaan.
Haha oké, mooi (weer wat zelfvertrouwen erbij, wat ik eigenlijk niet zoveel heb!).
klopt. TS kan bang zijn. maar dat hoeft niet. ik hoop dat TS wel een beetje aan ons allen heeft!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 01:02:15 #50
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84118150
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:58 schreef hc-sjonny het volgende:

[..]

Haha oké, mooi (weer wat zelfvertrouwen erbij, wat ik eigenlijk niet zoveel heb!).
klopt. TS kan bang zijn. maar dat hoeft niet. ik hoop dat TS wel een beetje aan ons allen heeft!
Zelf-vertrouwen is overrated. Als je het maar kan faken kom je heel ver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')