nee, dat ben jij al!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:52 schreef goofy_goober het volgende:
Is hoog sensitief net zoiets als labiel?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:23 schreef Strani het volgende:
Nou, FOK! is sowieso een prima plek om een dikkere huid te kweken want de beledigingen vliegen je hier af en toe om de oren. Dus blijf vooral posten zou ik zeggen.
En dat bedoel ik serieus, Re.
Sorry? heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:56 schreef goofy_goober het volgende:
Het was een normale vraag hoor?
Je doet je username iig eer aan. Of ben je soms hoog sensitief?
Dat is nog zo. alleen nu heb je er ook andere symptomen tussen. dus als je die hebt heet het zo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:59 schreef AgLarrr het volgende:
Heet dat hoog sensitief tegenwoordig? Vroeger was je gewoon een jankerd die zich niet zo aan moest stellen/moest leren relativeren.
The times they are a-changin'
Labiel = emotioneel instabielquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:52 schreef goofy_goober het volgende:
Is hoog sensitief net zoiets als labiel?
Maar zoiets gebeurt toch niet heel vaak? Althans ik zou zo snel niet weten wanneer ik voor het laatst vals beschuldigd ben van iets.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef hc-sjonny het volgende:
ik kan wel over enge boeken of horror/geweld films etc.
het probleem bij mij is. ik kan niet over onrecht, en als ik beschuldigd word van iets waar ik niks mee te maken heb oid.
Nou, als je middelbaar onderwijs Tl doet wel. dan word je overal van beschuldigd. mwa. sommigen niet maar daar hebben we het niet over. alleen als je een beetje grote mond hebt, en beetje luide stem. ja. dan ben je zoals mij de lul! en vooral met vrienden, die ineens heel raar doen. die beschuldigen je dan ook overal van wat je niet eens weet dat het bestaat enzo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar zoiets gebeurt toch niet heel vaak? Althans ik zou zo snel niet weten wanneer ik voor het laatst vals beschuldigd ben van iets.
Maar nu weten we beter.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:59 schreef AgLarrr het volgende:
Heet dat hoog sensitief tegenwoordig? Vroeger was je gewoon een jankerd die zich niet zo aan moest stellen/moest leren relativeren.
The times they are a-changin'
Noem eens een voorbeeld, waar wordt je dan van beschuldigd?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:13 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Nou, als je middelbaar onderwijs Tl doet wel. dan word je overal van beschuldigd. mwa. sommigen niet maar daar hebben we het niet over. alleen als je een beetje grote mond hebt, en beetje luide stem. ja. dan ben je zoals mij de lul!
Gestolen / ruzie veroorzaakt en allemaal zulk soort onzin. ik zal echt mijn leven lang niet stelen. daar heb ik zo'n hekel aan. btw! ik heb mijn post ge-editquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld, waar wordt je dan van beschuldigd?
Waarom zal iemand in de IT zonder aanleiding jou ervan beschuldigen dat je iets hebt gestolen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:15 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Gestolen / ruzie veroorzaakt en allemaal zulk soort onzin. ik zal echt mijn leven lang niet stelen. daar heb ik zo'n hekel aan. btw! ik heb mijn post ge-edit
ik bedoelde TL hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zal iemand in de IT zonder aanleiding jou ervan beschuldigen dat je iets hebt gestolen?
Ik zou daar ook boos om worden, lijkt me ee normale reactie. En misschien als jij, zoals je zelf zegt, nogal een grote mond hebt, misschien dat je dan toch onbewust ruzies uitlokt.Sommige mensen kunnen niet tegen andere mensen met een grote mond. Als je met grote mond ten minste bedoelt dat je niet op je mondje bent gevallen en ook brutaal bent soms.
Probeer minder brutaal te zijn, dan zal je ook minder mensen voor het hoofd stoten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:22 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ik bedoelde TL hoorhaha.
ik ben te vaak brutaal. maar ook heel zacht persoon. dus heel raar bij mij.
wil dat het eens een keer ophoud, en dat eigenlijk mensen liefhebben ipv. haten!
naja, dat probeer ik ook btw, om minder brutaal te zijn. maar het wil gewoonweg niet. hoe aardig ik ook doe. bij veel mensen die ik niet ken doe ik alles verkeerdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Probeer minder brutaal te zijn, dan zal je ook minder mensen voor het hoofd stoten.
En ik snap nog altijd niet dat mensen je zomaar van diefstal beschuldigen.
Niet om een eikel te zijn, maar deze topic gaat niet over jou, he? Je mag wel je eigen topic maken en dan geven we zeker goede advies, maar ik las net dat Copacoda heel veel last heeft van depressie en zich eenzaam voelt en hij wilt help. Dus we moeten op hem focussen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:30 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
naja, dat probeer ik ook btw, om minder brutaal te zijn. maar het wil gewoonweg niet. hoe aardig ik ook doe. bij veel mensen die ik niet ken doe ik alles verkeerd.
ik heb ook nooit gesnapt hoe mensen mij van diefstal kunnen beschuldigen. achja, ik leef mijn eigen leven. zie wel hoe ik er kom. en anders kom ik er maar niet.
Jaja, dat had ik doorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet om een eikel te zijn, maar deze topic gaat niet over jou, he? Je mag wel je eigen topic maken en dan geven we zeker goede advies, maar ik las net dat Copacoda heel veel last heeft van depressie en zich eenzaam voelt en hij wilt help. Dus we moeten op hem focussen.
Maar hij is ook hoogsensitief, dus misschien dat hij ook wel brutaal is en zich om dergelijke zaken druk maakt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet om een eikel te zijn, maar deze topic gaat niet over jou, he? Je mag wel je eigen topic maken en dan geven we zeker goede advies, maar ik las net dat Copacoda heel veel last heeft van depressie en zich eenzaam voelt en hij wilt help. Dus we moeten op hem focussen.
Ik denk niet dat dit een nepprofiel is. Lijkt me niet een doorsnee trolltopic. Bovendien moet iedereen zijn eerste post een keer maken en als je met een probleem zit lijkt me dat een logisch begin.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:43 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Jaja, dat had ik doormaar hoor hem ook niet tussendoor komen.. waar is TS eigenlijk? miss dat ie zich herkent ofzo!
en om eerlijk te zijn denk ik dat het een nepprofiel was ofzo, had maar 1 topic in zijn lijst staan. en de aanmeldingding van gister!
Waarvoor werd jij gepest?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef copacoda het volgende:
Hallo iedereen,
Mijn verhaal:
Doordat ik hoog sensitief ben ik zo lichtgeraakt dat mijn sociaal leven zo goed als nihil is. Hier heb ik al heel mijn leven last van gehad, mede doordat ik jarenlang gepest ben op school was deze "plaag" heel de tijd in mijn geest blijven hangen.
Nu is het tijd om ervan af te komen, vandaar mijn oproep naar jullie.
1) Hierbij vroeg ik me af of er hoog sensitieve jongeren op Fok! zijn en zo ja, hebben jullie tips?
2) aan de Belgen onder ons, zijn er soms zelfhulpgroepen voor jongeren in de buurt van Brussel?
Bedankt.
Klopt, maar kan wel een neppe zijn. omdat ie zijn fok!-id niet bekend wil maken oid. maar het hoeft niet nee, een begin moet je maken. heb jij gedaan, ik en iedereen die fok!t!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit een nepprofiel is. Lijkt me niet een doorsnee trolltopic. Bovendien moet iedereen zijn eerste post een keer maken en als je met een probleem zit lijkt me dat een logisch begin.
Het was niet om gemeen te zijn, hoor. Je lijkt me wel een aardige kerel en ik kan wel voorstellen dat ik een babbeltje met jouw zou maken in de kroeg ofzo (van wat ik van je persoonlijkheid kan schattenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:43 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Jaja, dat had ik doormaar hoor hem ook niet tussendoor komen.. waar is TS eigenlijk? miss dat ie zich herkent ofzo!
en om eerlijk te zijn denk ik dat het een nepprofiel was ofzo, had maar 1 topic in zijn lijst staan. en de aanmeldingding van gister!
Hahaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het was niet om gemeen te zijn, hoor. Je lijkt me wel een aardige kerel en ik kan wel voorstellen dat ik een babbeltje met jouw zou maken in de kroeg ofzo (van wat ik van je persoonlijkheid kan schatten).
Alleen, als TS hoogsensitief is, dan is hij misschien bang om zijn mening te geven of zichzelf zichbaar(der) te maken. Maar als TS niet komt kan je lekker doorgaan.
Zelf-vertrouwen is overrated. Als je het maar kan faken kom je heel ver.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:58 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Hahaoké, mooi
(weer wat zelfvertrouwen erbij, wat ik eigenlijk niet zoveel heb!).
klopt. TS kan bang zijn. maar dat hoeft niet. ik hoop dat TS wel een beetje aan ons allen heeft!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |