EUR 7,50 cd's + EUR 1,50 verzendkosten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:41 schreef Inchigo het volgende:
The Kelly Family
P.O.D.
Evanescence - Fallen
Hoeveel word dat met verzendkosten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TVP, moet even financiele status afwachten, maar dan hoef ik straks niet meer te zoeken welke ik evt. wil.
EUR 20 inclusief?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:09 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Kun je hier een mooi prijsje voor maken?
Bloodhoundgang - Hoorayforboobies
Evanescence - Fallen
Evanescence - The Open Door
Korn - Follow The Leader
Melanie C - Northern Star
Michael Jackson - The Number Ones
The Kelly Family - Almost Heaven
Shakira - Oral Fixation Vol 2
Nog interesse?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:41 schreef Inchigo het volgende:
The Kelly Family
P.O.D.
Evanescence - Fallen
Hoeveel word dat met verzendkosten?
Soldquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Leuk prijsje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TVP, moet even financiele status afwachten, maar dan hoef ik straks niet meer te zoeken welke ik evt. wil.
Ik heb er twee doorgestreept omdat deze mogelijk verkocht zijn. De prijs voor de overige cd's EUR 30 inc verzendkosten?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:21 schreef Sandyman het volgende:
Interesse in de volgende cd's, misschien heb je inmiddels al een paar verkocht. Prijs?
Evanescence - Fallen
Evanescence - The Open Door
Green Day - Dookie
Guano Apes - Don'T Give Me Names
Intwine - Intwine
Jamesblunt - Chasing Time: The Bedlam Sessions + Dvd
Johnny Cash - Johnny Cash 2 Cd Collection
K'S Choice - 10
Kt Tunstall - Eye To The Telescope
Live - Secret Samadhi
Live - The Distance To Here
Michael Jackson - The Number Ones
Muse - Showbiz
Nickelback - All The Right Reasons
Prima, PM me je gegevens even enzo.quote:
Prima, PM je gegevens maar evenquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:57 schreef Vulpecula het volgende:
[..]
Ik heb er twee doorgestreept omdat deze mogelijk verkocht zijn. De prijs voor de overige cd's EUR 30 inc verzendkosten?
Mijn excuses maar ben 2 cd's vergeten door te strepen:quote:
Ik heb je een pm gestuurd.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Abel - De Stilte Voorbij
Massive Attack - Mezzanine
Pete Philly & Perquisite - Mind State
Acda En De Munnik - Op Voorraad Live
Kan je een leuk prijsje maken?
Ik heb je een pm gestuurdquote:Op maandag 26 juli 2010 20:35 schreef Darkestrah het volgende:
Deftones - Deftones
Deftones - White Pony
Mastodon - Blood Mountain
Voor 7,50 incl koop ik ze, mits in goede staat.
Vandaag alles in prima staat ontvangenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:49 schreef Vulpecula het volgende:
Je mag de overige 10 cd's dan voor EUR 25 inclusief verzenden. Goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |