Welquote:
die welquote:
15:00quote:
Ook lekker.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook. maar ik zit nu aan de warme thee
ik heb al moeite met mijn warme maaltijd, ik ga nu niet bewust aan de warme dranken zittenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook. maar ik zit nu aan de warme thee
inderdaadquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
zeg, geef ik je 1 vinger, pak je gelijk de hele hand
Wat wel goed is trouwens met warm weerquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb al moeite met mijn warme maaltijd, ik ga nu niet bewust aan de warme dranken zitten
Niet waar vrouw, droogt me alleen maar uit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat wel goed is trouwens met warm weer
Okee, nee ik eet gewoon meestal warm met dit weer. Alleen het pittige hete laat ik achterwege.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb al moeite met mijn warme maaltijd, ik ga nu niet bewust aan de warme dranken zitten
Ik drink het ook niet hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
N
[..]
Niet waar vrouw, droogt me alleen maar uit.
Om daar te wachten tot het 18:00u is en het weekend begintquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
ik rijd om 15:00 naar huis
Ben jij ook zwanger net als Doutzen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik drink Warsteiner op dit moment. Koninklijk.
Ik eet ook gewoon wat ik altijd al eet, ik heb er alleen wat meer moeite meequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, nee ik eet gewoon meestal warm met dit weer. Alleen het pittige hete laat ik achterwege.
nee, gelijk om 15:00quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Om daar te wachten tot het 18:00u is en het weekend begint
Oh op die fietsquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik eet ook gewoon wat ik altijd al eet, ik heb er alleen wat meer moeite mee
Mac dus?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik eet ook gewoon wat ik altijd al eet, ik heb er alleen wat meer moeite mee
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zwanger van verlangen naar het weekend.
Morgen nog werken dus?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zwanger van verlangen naar het weekend.
Yes, ik ben van plan van zeven tot drie te arbeiden. Ik heb nog een half uurtje overwerk te spenderen.quote:
Ja als jij iedere dag zegt langs de Mac te gaan dan krijg je datquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is dat toch steeds met mensen dat ze denken dat ik zovaak Mac eet?
De FEBO, BUrgerking en KFC vallen onder dezelfde noemerquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De FEBO, BUrgerking en KFC vallen onder dezelfde noemer
Ga eens teruglezen danquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als jij iedere dag zegt langs de Mac te gaan dan krijg je dat
vond vandaag nog deel van happy meal in de autoquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
OKee, ik heb morgen vrij genomen. Ben gevraagd om zitting te nemen in een gesprek met een sollicitant (die al wel is aangenomen, maar nog even door de bewoners aan de tand wordt gevoeld). Komt wel goed uit. voel me nog wel wat labiel...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes, ik ben van plan van zeven tot drie te arbeiden. Ik heb nog een half uurtje overwerk te spenderen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
morgen nog van 12.00 tot 20.00 werken.. daarna is het klaar. WEEKEND..
Daar kom ik helemaal nooitquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De FEBO, BUrgerking en KFC vallen onder dezelfde noemer
Ik zit al maanden met jou in dezelfde topics ik zie niks anders dan Macquote:
Das gewoon het enige wat je hebt onthouden?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit al maanden met jou in dezelfde topics ik zie niks anders dan Mac
'Dat was nog niet uit zichzelf weggelopen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vond vandaag nog deel van happy meal in de auto
Dat is vaker dan ik. Ik kom echt vrijwel nooit in Fast Food zaken. Ook de snackbar Shoarma pizzaboer en afhaalchinees is bij mij iets wat hooguit 1 keer in de 2 maanden voorkomt. Of er moet een WK voetbal zijn, dan wil ik uit gemakzucht wel wat halenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kom ik helemaal nooit
Nouja, de BK 1 of 2 keer per jaar
Da's een goede redenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Morgen nog ff twee sollicitaties doen, because we need personeel
Die maak jij ook?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Das gewoon het enige wat je hebt onthouden?
En al mijn kwalitief hoogstaande posts dan?
O dat is wel leukquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Morgen nog ff twee sollicitaties doen, because we need personeel
Bij de Mac kom ik wat vaker, maar niet zovaak als sommige mensen willen doen gelovenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is vaker dan ik. Ik kom echt vrijwel nooit in Fast Food zaken. Ook de snackbar Shoarma pizzaboer en afhaalchinees is bij mij iets wat hooguit 1 keer in de 2 maanden voorkomt. Of er moet een WK voetbal zijn, dan wil ik uit gemakzucht wel wat halen
nee, was een plastic deelquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
'Dat was nog niet uit zichzelf weggelopen?
De eeeeeeyquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Das gewoon het enige wat je hebt onthouden?
En al mijn kwalitief hoogstaande posts dan?
Fastfood.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is vaker dan ik. Ik kom echt vrijwel nooit in Fast Food zaken. Ook de snackbar Shoarma pizzaboer en afhaalchinees is bij mij iets wat hooguit 1 keer in de 2 maanden voorkomt. Of er moet een WK voetbal zijn, dan wil ik uit gemakzucht wel wat halen
Het is: eejjjjjjjjquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De eeeeeey's
Zijn inderdaad van uitermate topkwaliteit
Okeequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Bij de Mac kom ik wat vaker, maar niet zovaak als sommige mensen willen doen geloven
Zie je die posts maken totaal geen indrukquote:
Volhoudenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Bij de Mac kom ik wat vaker, maar niet zovaak als sommige mensen willen doen geloven
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zie je die posts maken totaal geen indruk
Nou ja omdat jouw piemeltje er niet hard van wordt kunnen ze wel leuk zijn om naar te kijkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa, maar zijn alleen meisjes.. grr.. niks leuks om te kijken
Misschien lijken ze wel op een man.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa, maar zijn alleen meisjes.. grr.. niks leuks om te kijken
Ga je eten?quote:
Je zei piemeltje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja omdat jouw piemeltje er niet hard van wordt kunnen ze wel leuk zijn om naar te kijken
Geintje hoorquote:
piemelTJE?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja omdat jouw piemeltje er niet hard van wordt kunnen ze wel leuk zijn om naar te kijken
quote:
Shitquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je zei piemeltje.En iedereen ziet dat nu
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geintje hoor![]()
Ookal voel ik me niet helemaal happy, kan ik toch best wel geintjes maken
Ja ik weet niet wat er zit schatjequote:
nee, ik ben toch écht homo..quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Patrique heeft/had toch een vriendin?
Hij is toch gaiquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Patrique heeft/had toch een vriendin?
Ik weet dat het een geintje is, want het was natuurlijk wel kwalteit, dat zie je er zo aan afquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geintje hoor![]()
Ookal voel ik me niet helemaal happy, kan ik toch best wel geintjes maken
Trustequote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet dat het een geintje is, want het was natuurlijk wel kwalteit, dat zie je er zo aan af
discriminatie!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Truste![]()
Ik geef je geen kusje dat doe ik alleen bij Kally, C_A, Bella, Myr en andere vrouwvolk
Uhm nee ik wil je dan wel weer koppelenquote:
quote:
Ja weet ik veel.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Truste![]()
Ik geef je geen kusje dat doe ik alleen bij Kally, C_A, Bella, Myr en andere vrouwvolk
vertelllllllllquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm nee ik wil je dan wel weer koppelen
Hoezo? dat deed ik bij Benny ook een keerquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Ja weet ik veel.
Ik dacht het wel. Maar das ook zo lullig om te vragen als het niet zo is
Ik geef je wel een natte geile kus op je puntje puntjequote:
Ll ben jij homo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Ja weet ik veel.
Ik dacht het wel. Maar das ook zo lullig om te vragen als het niet zo is
als je ziet hoe vroeg ik altijd post, zegt dat genoegquote:
Dank uquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Truste![]()
Dank jequote:
Maar, Benny is toch...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo? dat deed ik bij Benny ook een keer
Benny weet het gewoon nog niet, dat komt nog welquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo? dat deed ik bij Benny ook een keer
Als dat al discriminatie is, kan ik net zo goed de goudvis kussenquote:
GRRRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik geef je wel een natte geile kus op je puntje puntje![]()
Heb ik je al gezegd, als jij met mij gaat stappenquote:
PICSquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als dat al discriminatie is, kan ik net zo goed de goudvis kussen
Benny is bicurious.quote:
Ohjaaaquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb ik je al gezegd, als jij met mij gaat stappen
Ik mag geen huisdieren hebben, maar het was bij wijze van sprekenquote:
morgen gewoon ff naar de dierenwinkel, mag je vast wel ff lekker tongenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag geen huisdieren hebben, maar het was bij wijze van spreken
He, gelukkigquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag geen huisdieren hebben, maar het was bij wijze van spreken
Stel ik heb huisarrest, wat dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
morgen gewoon ff naar de dierenwinkel, mag je vast wel ff lekker tongenkomt goed
Ik zou best eens een vis likken, een levende dan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
morgen gewoon ff naar de dierenwinkel, mag je vast wel ff lekker tongenkomt goed
Mooi. Neem ik er eentje mee op de meetquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou best eens een vis likken, een levende dan.
Inderdaad, als ik een huisdier zou zijn moet ik er inderdaad niet aan denken om een baasje ala mij te hebben.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi. Neem ik er eentje mee op de meet
pak gewoon een vrouw van de straat, heb je vast ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou best eens een vis likken, een levende dan.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
pak gewoon een vrouw van de straat, heb je vast ongeveer hetzelfde
Precies, zeker na een dagje met temperaturen van 30+ doet het niet onder voor de gemiddelde haringquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
pak gewoon een vrouw van de straat, heb je vast ongeveer hetzelfde
Ik praat alsof ik van de straat ben. Eigenlik heet ik gewoon Lidewij, en mijn broer Lodewijk en heb ik vorige week de hockey kampioensprijs binnen gesleept.quote:
Waar moet ik dan heen, nadat ik de goudvis heb gebekt. ?quote:
Nouja, het siert je dat je dat van jezelf weetquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik een huisdier zou zijn moet ik er inderdaad niet aan denken om een baasje ala mij te hebben.
Brrrrrr
Nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik praat alsof ik van de straat ben. Eigenlik heet ik gewoon Lidewij, en mijn broer Lodewijk en heb ik vorige week de hockey kampioensprijs binnen gesleept.
Tja dat krijg je als je levenloos bent ala bos81quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef D. het volgende:
Het niveau zakt weer aanzienlijk
En dan hadden we het nog over K3 en Samson ook
Ik geloof niet dat jij er schuldig aan bent hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als je levenloos bent ala bos81
Vandaag ook, gewoon een vrouw met een hond achterin in de fietstasquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, het siert je dat je dat van jezelf weet
Er zijn ook mensen die huisdieren nemen die denken dat ze er 'goed' voor zijn, maar waar het meer op dierenmishandeling lijkt
Ja die 2e.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
Lidewij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso een hond in een tasquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag ook, gewoon een vrouw met een hond achterin in de fietstas![]()
En fatsoenlijk fietsen en aan de verkeersregels houden en opletten kon ze ook al niet.
Hey, wij zitten nog in de wittebroodsweken, je let nog maar even op die van mijquote:
Had je dat gelezen van die klapmongool die een hond in een sporttas ergens in een sloot/rivier had gegooid.quote:
Daar heb ik straks m'n handen weer vol aanquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey, wij zitten nog in de wittebroodsweken, je let nog maar even op die van mij
Mijn tieten zijn net als magneten, je mag ze niet aanraken alleen maar eten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey, wij zitten nog in de wittebroodsweken, je let nog maar even op die van mij
Belachelijk ja. Koop dan een mandje of zo. Of neem geen hond. Kutwijfquote:
Bos tochquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Belachelijk ja. Koop dan een mandje of zo. Of neem geen hond. Kutwijf
Dit is de mevrouw:quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
Als ik die stem van de Kruidvat reclames hoor wil ik mijn gezicht eraf krabben.![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had je dat gelezen van die klapmongool die een hond in een sporttas ergens in een sloot/rivier had gegooid.
Tas gevonden, hond dood. Mensen waren wss te beroerd hem naar het asiel te brengen en dan 3 tientjes neer te tellen
nouja, dat vinden ze misschien nog ergens leuk. Een hond in een hete auto heb ik minder begrip voorquote:
O die ken ik. Actrice ofzo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dit is de mevrouw:
http://www.elmervandermarel.com/data/1579/52215-l.jpg
Dan zou ik juist trots zijn op je hoofd Bella. Alles beter dan zo'n hoofdquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dit is de mevrouw:
http://www.elmervandermarel.com/data/1579/52215-l.jpg
Ja na de wittebroodswekenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn net als magneten, je mag ze niet aanraken alleen maar eten.
Johquote:
Is ze zo beroemd?quote:
quote:
een prostitre....hoer?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar moet ik dan heen, nadat ik de goudvis heb gebekt. ?
Nou ja dat is een groot woord, maar wel bekend in Nederland, ik weet alleen haar naam nietquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat is een groot woord, maar wel bekend in Nederland, ik weet alleen haar naam niet
Ik hou niet zo van afgelikte boterhammenquote:
Likken kost dan ook meteen 40 meer. Hou het nou gewoon bij nueken joh.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van afgelikte boterhammen
Ja gek dat ik die naam niet kenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ok ik heb het al gevonden, Hadewych Minis.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:06 schreef Laysa het volgende:
Vergeet ik gewoon dat ik hier daarstraks wat had gepost...Hoi en neem me niet kwaliijk als ik pas over 12 uur weer reageer
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar weer naar buiten, merk weer te laat dat he weer te veel is geweest![]()
Misschien nog tot zo
Floor Faber natuurlijk,quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
klopt! amsterdams toneel, floor faber, de vloer op, moordwijven
Ja, idd, krijg ik nog een reactie of hoe zit dat?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:06 schreef Laysa het volgende:Vergeet ik gewoon dat ik hier daarstraks wat had gepost...Hoi en neem me niet kwaliijk als ik pas over 12 uur weer reageer
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:06 schreef Laysa het volgende:
Vergeet ik gewoon dat ik hier daarstraks wat had gepost...Hoi en neem me niet kwaliijk als ik pas over 12 uur weer reageer
![]()
Het is je zus hea.quote:
Ze moet eerst werpen gok ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
geniale serie.. ik hou van georgina! can't wait for cycle 2
quote:
Korte samenvatting:quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
K3
Samson en Gert
Vissen likken
Hoeren likken
Iets met Kally d'r tieten.
Hai Fles ....nou ik ben dus Laysa.....soms ben ik hier maar meestal niet want dan ben ik vergeten dat ik hier ook zit en na tig uur kom ik er dan achter dat ik hier was...of zo iets...Aangenaam kennis te makenquote:
Je zit gewoon aan de dope.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hai Fles ....nou ik ben dus Laysa.....soms ben ik hier maar meestal niet want dan ben ik vergeten dat ik hier ook zit en na tig uur kom ik er dan achter dat ik hier was...of zo iets...Aangenaam kennis te maken
Boejjequote:
Boejjequote:Samson en Gert
Boejjequote:Vissen likken
Boejjequote:Hoeren likken
Tha WH000000000Tquote:Iets met Kally d'r tieten.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
K3
Samson en Gert
Vissen likken
Hoeren likken
Iets met Kally d'r tieten.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Hoi, ben hier even een half uurtje of zo, multitaskend, ik zie dat Bellatrix het weer over hoeren en neuken heeft, what else is new?
Nou, hoi , dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hai Fles ....nou ik ben dus Laysa.....soms ben ik hier maar meestal niet want dan ben ik vergeten dat ik hier ook zit en na tig uur kom ik er dan achter dat ik hier was...of zo iets...Aangenaam kennis te maken
O en schat , ik ben gisteren ineens met loveless getrouwd, sorry we hadden geen feestquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is nog waar ookquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Hoi, ben hier even een half uurtje of zo, multitaskend, ik zie dat Bellatrix het weer over hoeren en neuken heeft, what else is new?
Ojaquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is nog waar ook![]()
Maar dan niet vrijwillig
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
O en schat , ik ben gisteren ineens met loveless getrouwd, sorry we hadden geen feest
Hoi.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whutttttt????????....goffer en ik heb hem geen eens toestemming gegeven om met je te trouwen...iedereen weet toch dat ze mij eerst met een bruidschat moeten omkopen....
desnoods wat schapen...ben dol op kebab...Huwelijk is dus ongeldig!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whutttttt????????....goffer en ik heb hem geen eens toestemming gegeven om met je te trouwen...iedereen weet toch dat ze mij eerst met een bruidschat moeten omkopen....
desnoods wat schapen...ben dol op kebab...Huwelijk is dus ongeldig!!!!!!!!!!
Bedankt voor de infoquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef theghostrider het volgende:
Afgelopen zondag heb ik een flesje of 17 bier gehad. In rap tempo. Het was de WK finale en het was warm en het bier was ijS en ijskoudDan is bier lekker...anders vind ik nie echt.
Best veel voor mijn doen daar ik enkel met verjaardagsfeestjes wat drink.
En we hebben 'gezamelijke' verjaardagen. ploegjes van 10 -14 man die het cafe dan afhuren en +- 200 gasten. Dat gebeurt 3 keer per jaar.
Dan de verjaardagen van m'n familie,5x per jaar, waar ik cola whiskey drink..maar minder dan een halve liter whiskey, (alleen bourbon, hou niet van die andere soorten) maar ik maak ook wel eens een uitzondering.
En 1x per jaar de feestweek in ons dorp... waar ik dit jaar
En 1x per jaar oud en nieuw... waar ik dit jaar zeer weinig genutigd heb...1/3 van een 0,75cl fles whiskey.
Dat is gemiddeld 10 keer per jaar alcohol waarvan +- 3x echt teveel en de andere dag dus niet al te fit.
Al heb ik geen katers meer, vroeger wel.
Snap het ook niet...hoeveel ik ook drink niets nie beroerd meer andere dag.
Ik drink voor het slapen gaan nog ff een halve liter water..en dat werkt. Geen kater.
Ja, 100% fit ook niet maar stukken en stukken beter dan dat je geen water drinkt.
Dus niet vergeten: Water drinken, minimaal halve liter. En als je eruit moet om te pissen.
Heb ik wel altijd tenminste als ik teveel bier gehad heb...
Dan nog ff een kopje water drinken.
Kleine moeite, groot plezier
Ik heb net ff 8 gram Extreme wiet gehaald... dus geen alcohol dit weekend... wiet bevalt nog weer beter
Ik drink nooit. Nee echt. Ik drink gewoon nooit. De reden? Ik lust geen alcohol. Nee, lach maar. Mensen die geen spruitjes lusten gaan ook niet opeens wel spruitjes eten omdat andere mensen het wel lusten.quote:
Hallo,quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef theghostrider het volgende:
Afgelopen zondag heb ik een flesje of 17 bier gehad. In rap tempo. Het was de WK finale en het was warm en het bier was ijS en ijskoudDan is bier lekker...anders vind ik nie echt.
Best veel voor mijn doen daar ik enkel met verjaardagsfeestjes wat drink.
En we hebben 'gezamelijke' verjaardagen. ploegjes van 10 -14 man die het cafe dan afhuren en +- 200 gasten. Dat gebeurt 3 keer per jaar.
Dan de verjaardagen van m'n familie,5x per jaar, waar ik cola whiskey drink..maar minder dan een halve liter whiskey, (alleen bourbon, hou niet van die andere soorten) maar ik maak ook wel eens een uitzondering.
En 1x per jaar de feestweek in ons dorp... waar ik dit jaar 1 glas cola berenburg geprobeerd heb, whiskey hadden ze niet.. en het daar maar bij gelaten heb...wat smerig![]()
En 1x per jaar oud en nieuw... waar ik dit jaar zeer weinig genutigd heb...1/3 van een 0,75cl fles whiskey.
Dat is gemiddeld 10 keer per jaar alcohol waarvan +- 3x echt teveel en de andere dag dus niet al te fit.
Al heb ik geen katers meer, vroeger wel.
Snap het ook niet...hoeveel ik ook drink niets nie beroerd meer andere dag.
Ik drink voor het slapen gaan nog ff een halve liter water..en dat werkt. Geen kater.
Ja, 100% fit ook niet maar stukken en stukken beter dan dat je geen water drinkt.
Dus niet vergeten: Water drinken, minimaal halve liter. En als je eruit moet om te pissen.
Heb ik wel altijd tenminste als ik teveel bier gehad heb...
Dan nog ff een kopje water drinken.
Kleine moeite, groot plezier
Ik heb net ff 8 gram Extreme wiet gehaald... dus geen alcohol dit weekend... wiet bevalt nog weer beter
Gin tonic krijg je wel weg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik drink nooit. Nee echt. Ik drink gewoon nooit. De reden? Ik lust geen alcohol. Nee, lach maar. Mensen die geen spruitjes lusten gaan ook niet opeens wel spruitjes eten omdat andere mensen het wel lusten.
Nou bij mij is dat dus bij alcohol. Ik vind het smerig. Ik krijg nog geen halve glas rosé weggewerkt zonder dat ik na verloop van tijd een kop trek alsof ik een beroerte krijg.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er bij verstek ook nog iemand met mij getrouwd toevallig? Kan gewoon he, je weet het niet
Maarre wiet dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik drink nooit. Nee echt. Ik drink gewoon nooit. De reden? Ik lust geen alcohol. Nee, lach maar. Mensen die geen spruitjes lusten gaan ook niet opeens wel spruitjes eten omdat andere mensen het wel lusten.
Nou bij mij is dat dus bij alcohol. Ik vind het smerig. Ik krijg nog geen halve glas rosé weggewerkt zonder dat ik na verloop van tijd een kop trek alsof ik een beroerte krijg.
Nog niet eens sigaretten, nooit. Wiet ook niet. Kan ik net zo goed met m'n kop ondersteboven in een frans toilet gaan hangen nadat een totaal onbekende toerist flink aan de diarree heeft zitten flatsen. Lijkt me net zo lekker en waanzinnig.quote:
Spruitjes smaken naar spruitjes, alcohol is er in 1001 smakenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh hipquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]Ik ga met jou Amtrakken door Amerika, vent.
Nee joh, wiet is best lekker.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog niet eens sigaretten, nooit. Wiet ook niet. Kan ik net zo goed met m'n kop ondersteboven in een frans toilet gaan hangen nadat een totaal onbekende toerist flink aan de diarree heeft zitten flatsen. Lijkt me net zo lekker en waanzinnig.
Hmzzzz....bijnaquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoi.
Ik heb een levenslang abo op de Thuisbezorgd.nl Shoarmatent in jouw wijk voor je
quote:
Zeg, ik zit te eten hequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog niet eens sigaretten, nooit. Wiet ook niet. Kan ik net zo goed met m'n kop ondersteboven in een frans toilet gaan hangen nadat een totaal onbekende toerist flink aan de diarree heeft zitten flatsen. Lijkt me net zo lekker en waanzinnig.
Da's waar. Tot zover heeft niks me nog kunnen bekoren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Spruitjes smaken naar spruitjes, alcohol is er in 1001 smaken
Wiet is lekkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Als 't aan de Kat lag, kocht ze Whiskas. Of Sheba.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
Je zou die katten van mij toch![]()
hele tijd te zeiken om eten, ga ik brokjes geven kijken ze me aan van ja vreet dat zelf maar op
quote:
Klinkt als een uitdagingquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's waar. Tot zover heeft niks me nog kunnen bekoren.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
Wiet en drank....nee dat ken ik nie![]()
Trusten hier![]()
Truste mupsquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
Wiet en drank....nee dat ken ik nie![]()
Trusten hier![]()
Ik heb mn eigen toyboy alquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Incl hitsige bezorgturk van een jaar of 22 erbij?
bezorger oke maar geen 22 voor Laysaquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Incl hitsige bezorgturk van een jaar of 22 erbij?
quote:
Doei schat en lieg jij eens niet over drank en wietquote:
Ja en der toyboy 13quote:
Salvia.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wat ook leuk spul is? Morfine. Voor even dan he
ik begin me oud te voelenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God het niveau staat me hier wel aan
Ik ook!!!!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh in dat geval ben ik al bijna weer terug bij nulquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God het niveau staat me hier wel aan
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan echt niet tegen babies die huilen, breekt mijn hart.![]()
Ik ook niet. Dichtmeppenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Jij hebt hetzelfde aanquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik wil zelf ook niet werpen, maar tochquote:
Kijk jij ook Ik Vertrek?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
ik wil ze ook niet verwekken ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik wil zelf ook niet werpen, maar toch
Altijdquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu Finale Destination 3. Wil iemand mijn handje weer vasthouden.
![]()
![]()
Nou....ja nu moet ik weer ff reageren...net een half jaar geslikt en dn is het wat minder...en nee sorry ik ben geen 22 meer...understatemendquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wat ook leuk spul is? Morfine. Voor even dan he
Toch doen he, want zo ben jij. Zo was jij ook al in de box.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee zo'n heul zielig babbietje op Net 5. Het kind was net 1 denk ik.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk jij ook Ik Vertrek?Ik wilde de tv een mep verkopen.
Ah, die vond ik wel 'grappig'quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wel , nog 1quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
jouw hand? ik zou vereerd zijn die te mogen vasthoudenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toch doen he, want zo ben jij. Zo was jij ook al in de box.
sinds wanneer ben jij zoeen emo ineens zegquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij blijven altijd 22quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....ja nu moet ik weer ff reageren...net een half jaar geslikt en dn is het wat minder...en nee sorry ik ben geen 22 meer...understatemend
Jaquote:
Je wilt gaan voor een babbygirl?quote:
ja weet je hoe moelik jjet is hans is net bij me weg, ik was net z'n sokkken aan het vouwen en toen zie ie ineens TRUUS IK BEN WEG HEB EN ANDER weet je hgoe kut het nu is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij zoeen emo ineens zeg
Wodka Jus 'd Orange ook welquote:
een half JAAR?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....ja nu moet ik weer ff reageren...net een half jaar geslikt en dn is het wat minder...en nee sorry ik ben geen 22 meer...understatemend
vandaag een lief meisje op verjaardag.quote:
Nou het zit er niet echt in nee, maar had graag een meisje gehad (erbij)quote:
Ze zeggen dat als je al misselijk wordt tijdens het nueken je een meisje krijgt, dus gewoon iemand met een verrot hoofd uitzoeken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet je een man vinden die dat kan garanderen, Kal.
Jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet je een man vinden die dat kan garanderen, Kal.
Heppie de paaregnos op sbs al gebel is alty op teefee soggens, moe je se belle kryg je ieman aande lein die seg je wa je moe doen HOU VOL IK WEET HOE JE VOEL, KOM ER DOORHEN MEISSIE HOUTEN MOET ER IN.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja weet je hoe moelik jjet is hans is net bij me weg, ik was net z'n sokkken aan het vouwen en toen zie ie ineens TRUUS IK BEN WEG HEB EN ANDER weet je hgoe kut het nu is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Heppie de paaregnos op sbs al gebel is alty op teefee soggens, moe je se belle kryg je ieman aande lein die seg je wa je moe doen HOU VOL IK WEET HOE JE VOEL, KOM ER DOORHEN MEISSIE HOUTEN MOET ER IN.
Wat zegt dit over onze ouders.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze zeggen dat als je al misselijk wordt tijdens het nueken je een meisje krijgt, dus gewoon iemand met een verrot hoofd uitzoeken.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
vandaag een lief meisje op verjaardag.
ken dr al paar jaar, maar lang niet gezien
kom ik binnen, zij helemaal aan mijn hangen. arm om me heen.
tot de anderen beetje begionnen te lachen. schaamde ze zich. huilen huilen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb je al een man op het oog, of heb je m'n zaad nodig?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze zeggen dat als je al misselijk wordt tijdens het nueken je een meisje krijgt, dus gewoon iemand met een verrot hoofd uitzoeken.
was echt liefquote:
Krijgt ie z'n motorkap er mooi proper mee?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:38 schreef theghostrider het volgende:
[..] maar sinds ie de wodka-jus ontdekt heeft weet hij er wel raad mee
Nou ja alleen zie ik niet zitten Kittykat maar je bent wel liefquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb je al een man op het oog, of heb je m'n zaad nodig?
O shit.quote:
Aight. Zelfs als dit waar is, dan weet ik hoe dat is jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja weet je hoe moelik jjet is hans is net bij me weg, ik was net z'n sokkken aan het vouwen en toen zie ie ineens TRUUS IK BEN WEG HEB EN ANDER weet je hgoe kut het nu is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij kickt eerst af voor we gaan Amtrakken, dat is duidelijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Heppie de paaregnos op sbs al gebel is alty op teefee soggens, moe je se belle kryg je ieman aande lein die seg je wa je moe doen HOU VOL IK WEET HOE JE VOEL, KOM ER DOORHEN MEISSIE HOUTEN MOET ER IN.
Ohnee, ik wil er verder niet voor zorgen hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja alleen zie ik niet zitten Kittykat maar je bent wel lief![]()
Boeken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
Een boek lezen is heul niet leuk... de SC daarintegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |