abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 december 2010 @ 11:48:25 #76
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_89952069
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 08:55 schreef gianni61 het volgende:
Weer een aardige aflevering gisteren. Ik had hem nog niet eerder gezien.

1 ding stoort me echter mateloos:
Ik was gisteravond in een boek van Herman aan het lezen en daarna Herrie in de keuken aan het kijken. Hij is er hier constant op aan het hameren hoe belangrijk smaak en goede bereiding is.

Vervolgens loopt hij het restaurant uit en steekt zijn sigaar aan een olielamp aan!! Schijnbaar interesseert de smaak daarvan helemaal niks
Het was me niet opgevallen maar daar heb je wel gelijk in!

Welk boek ben jij aan het lezen van Herman? En is het leuk?
Kerst staat voor de deur en ik zou best een kookboek van hem willen hebben.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_90034055
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)Den_Blijker_Herr.mp4

Als ik zo naar google maps kijk zit er weer een andere zaak in, kansloos. En die oude vriend/ chef was er ook eruit gebonjourd
¯ _(ツ)_/¯
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:28:46 #78
42366 Staal
pi_90259595
Kerst, zonder Herrie.

Geweldig. Moet het nog even opnieuw kijken want heb slechts de eerste twintig minuten gezien en toen biggelden de tranen letterlijk over mijn wangen van het lachen.

Leukste herrie ooit. _O_ .
Un certain jeune homme
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:41:56 #79
42366 Staal
pi_90260417
Tis af voor dit jaar.
Ik hoop dat Hermpie terugkomt in 2011. Krijg door dit topic niet de indruk dat het nog veel gekeken wordt. Zonde, ik vind het echt de leukst en meest sympathieke Chef op televisie.
Un certain jeune homme
pi_90265590
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:41 schreef Staal het volgende:
Tis af voor dit jaar.
Ik hoop dat Hermpie terugkomt in 2011. Krijg door dit topic niet de indruk dat het nog veel gekeken wordt. Zonde, ik vind het echt de leukst en meest sympathieke Chef op televisie.
Dat is hij zeker, met best wel leuke programma's.

Maar van vanavond was gewoon een grote reclamesport. Zeker na zijn ode over paddestoelen. En die verschikkelijke illy koffiemachines.
  woensdag 22 december 2010 @ 00:54:51 #81
42366 Staal
pi_90268322
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:06 schreef Remzz het volgende:

[..]

Dat is hij zeker, met best wel leuke programma's.

Maar van vanavond was gewoon een grote reclamesport. Zeker na zijn ode over paddestoelen. En die verschikkelijke illy koffiemachines.
Vond het nog niet zo storend als die opgelegde Beemsterkaas en Dolce koffie in eerdere Herries. Herrie in huis, daar haakte ik na twee uitzendingen op af. Dat Hermpie zijn pannen slijt, daar kan ik mee kijken maar zulke agressieve reclame. Dat is echt wel kut aan werken bij een commerciele zender inderdaad en vooral voor de kijker. Die is niet helemaal gek natuurlijk en zo gaan ze er wel mee om.

Ben het met je eens. Maar ik heb me tranen gelachen wat mensen allemaal sjouwen in hun keukentje. Het enthousiasme en zoveel gepruts. Zelfs al zou dat niet echt zijn ik vond het tof om naar te kijken. Zonde dat er maar 1 aflevering van is.
Un certain jeune homme
pi_90269783
Was een leuke uitzending, met inderdaad redelijk wat sluikreclame.
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:17:51 #84
42366 Staal
pi_90521695
Vanavond was het ein-de-lijk Felderhof van de buis afzwaaien.
Zag nog wel een leuk fragmentje van 30-12-2009, een uitzending met Erica Terpstra en Herman den Blijker in de villa.

Via reguliere wegen niet te vinden en verwijderd van uitzendinggemist.nl.
Gelukkig heb ik de FTD nog en ja, mooi kunnen kijken. Een schat van een vrouw en een heerlijke man. Tof om gezien te hebben, jammer dat Hermpie, behalve dat hij enorm liefdevol over zijn vrouw en zoontje sprak altijd zakelijk bezig is en het achterste van zijn tong nooit zal laten zien.

Hoe dan ook, een leuke aflevering.
Meen begrepen te hebben dat er in februari weer een nieuwe reeks start, de leukste trouwens: "Herrie in het hotel". Reimpie doet ook weer mee. Ik ga kijken. :).
Un certain jeune homme
pi_95091843
Herrie in hotel nu. Waarom adverteren die mensen in de regio? Als je fietsers wil in Zeeland...
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:38:19 #86
30646 Type-R
Cowabunga.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')