Het was me niet opgevallen maar daar heb je wel gelijk in!quote:Op woensdag 15 december 2010 08:55 schreef gianni61 het volgende:
Weer een aardige aflevering gisteren. Ik had hem nog niet eerder gezien.
1 ding stoort me echter mateloos:
Ik was gisteravond in een boek van Herman aan het lezen en daarna Herrie in de keuken aan het kijken. Hij is er hier constant op aan het hameren hoe belangrijk smaak en goede bereiding is.
Vervolgens loopt hij het restaurant uit en steekt zijn sigaar aan een olielamp aan!! Schijnbaar interesseert de smaak daarvan helemaal niks
Dat is hij zeker, met best wel leuke programma's.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:41 schreef Staal het volgende:
Tis af voor dit jaar.
Ik hoop dat Hermpie terugkomt in 2011. Krijg door dit topic niet de indruk dat het nog veel gekeken wordt. Zonde, ik vind het echt de leukst en meest sympathieke Chef op televisie.
Vond het nog niet zo storend als die opgelegde Beemsterkaas en Dolce koffie in eerdere Herries. Herrie in huis, daar haakte ik na twee uitzendingen op af. Dat Hermpie zijn pannen slijt, daar kan ik mee kijken maar zulke agressieve reclame. Dat is echt wel kut aan werken bij een commerciele zender inderdaad en vooral voor de kijker. Die is niet helemaal gek natuurlijk en zo gaan ze er wel mee om.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:06 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat is hij zeker, met best wel leuke programma's.
Maar van vanavond was gewoon een grote reclamesport. Zeker na zijn ode over paddestoelen. En die verschikkelijke illy koffiemachines.
Thxquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef Type-R het volgende:
[NL] Herrie in het hotel: waar de heer Reimers er ook is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |