Kijk, da's wel heftig en te doen volgens mijquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat idee had ik al jaren geleden eigenlijk. Een buitenvijver, doorlopend in de kamer met een glasplaat erop.
Winters, vrieskou, het onderhouden. Het is niet zo lang lekker weer in nederland om er van te genietenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar hey, waar blijft jullie fantasie. Al blijven er van die 40 meter maar 5 over, dan nog is het volgens mij leuk
Nnou die zijn hartstikke lekkerquote:
Ze kunnen niet denken, da's wel grappigquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:52 schreef remlof het volgende:
Ik eet ze niet meer sinds een voedselvergiftiging op een BBQ een paar jaar geleden en als ze leven vind ik het maar domme beesten
Vind ik een Koi-vijver toch leuker;quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar hey, waar blijft jullie fantasie. Al blijven er van die 40 meter maar 5 over, dan nog is het volgens mij leuk
Zo groot is mijn tuin niet. Bovendien wil ik wat meer zicht naar buiten en wil ik van die hoge heg af. Daarnaast toch ook weer niet teveel zicht naar binnen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind ik een Koi-vijver toch leuker;
[ link | afbeelding ]
Die zijn erg slim, ik heb ooit een goudvis gehad. Ik zei lig en na een paar weken had ie het doorquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:52 schreef remlof het volgende:
Ik eet ze niet meer sinds een voedselvergiftiging op een BBQ een paar jaar geleden en als ze leven vind ik het maar domme beesten
Ik denk dat dat het is, ik kan pas iets voelen voor iets of iemand als het tenminste over een beetje intelligentie beschiktquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze kunnen niet denken, da's wel grappig
En dat leg je dan wel op de BBQ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is, ik kan pas iets voelen voor iets of iemand als het tenminste over een beetje intelligentie beschikt
We hadden het over schepsels die konden denken hè, dit is een blondjequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:01 schreef Jian het volgende:
[..]
net zo makkelijk
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We hadden het over schepsels die konden denken hè, dit is een blondje
sit, niet op geletquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We hadden het over schepsels die konden denken hè, dit is een blondje
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:05 schreef Marrije het volgende:
Ik zal even tvp'en voor men denkt dat ik lig te bevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |