quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
oh bah die smakeloze mienestjes! Haal dan af, net als ik vnv ga doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gekke henkie, das harsikke saai joohquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:56 schreef Laydina het volgende:
@FF.. ik vind ze wel oke met een sausje erbij enzo. Maar denk dat ik vanavond voor een broodje ga en een halve meloen![]()
gezond en toch raak je er vol van. Hoef ik ook niet naar de supermarkt toe
wanneer gaan jullie???quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:56 schreef golfer het volgende:
Mie,mie,mie mie...ik schraap even de keel:
Ik heb de reis geboekt en de vluchten vastgelegd!
Toscane: here we come.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:56 schreef golfer het volgende:
good old bolognese, wel met veel geraspte kaas he?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Een pot tomatensaus. Met wat paprika, prei en gehakt.
Siquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
good old bolognese, wel met veel geraspte kaas he?
We vertrekken 7-9 en komen 16-9 weer terug.quote:
Saai is niet ergquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gekke henkie, das harsikke saai jooh![]()
neem dan in ieder geval soep erbij, iets warms
Gadverquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
good old bolognese, wel met veel geraspte kaas he?
Da's geen Mie, mie, mie, mie....da's Spaghetti, spaghetti, macaroni, lasagnaquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:56 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:57 schreef Laydina het volgende:
Waarom heb ik geen ijsmachineBedankt voor het receptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een ijsmachine
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Jij wint! Ik wilde net mededelen dat ik voor ons verblijf in Moskou een fancypants hotel heb geboektquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:56 schreef golfer het volgende:
Tofquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
We vertrekken 7-9 en komen 16-9 weer terug.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bedankt voor het receptIk heb wel een ijsmachine
Waarom heb ik geen ijsmachineIk heb er vandaag net eentje gekregen van iemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook leuk om met de blagen iets mee te doen.
Blagen-ijs.![]()
Golfer en Bluezz, jullie gaan naar Toscaaaaaaaaaaaaaaaaaaaane!!!!!!!!!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Hier ook eentjequote:Op donderdag 15 juli 2010 17:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hou van Kaas. En van kaas. Oud, jong, geraspt, plakjes, uit het vuistje, op een toastje, gesmolten, op de boterham, van rauwe melk, van gewone melk, van geit, koe, schaap... I'm loving it
Tofquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en mijn nichterige neefje is ingeloot voor Geneeskunde
Waarom heb ik geen ijsmachineIJsmachines zijn evil. Vooral in combinatie met dit boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
IJsmachines zijn evil. Vooral in combinatie met dit boek
Ik ook! Maar geen vriezer. En ook geen ijsmachine. Maar mijn ouders hebben dat wel. Als ik later groot ben, wil ik een vriezer en een ijsmachien.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ook! Maar geen vriezer. En ook geen ijsmachine. Maar mijn ouders hebben dat wel. Als ik later groot ben, wil ik een vriezer en een ijsmachien.
Zolota yaklobaquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij wint! Ik wilde net mededelen dat ik voor ons verblijf in Moskou een fancypants hotel heb geboekt
Gaaf zeg, jongens! Welverdiend, ook
Jammer dat je niet meer in Den Haag woont! Ik heb een oudje die (onder andere) Russisch leest en spreekt! Die had je vast kunnen helpenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
Pwaaaap, ik geef het op! Ik kan geen kamer reserveren in het russischLigt het aan mij, of kun je bij dit hotel geen kamer boeken op een creditcard?
Ik was vandaag nog bij m'n ouders! Maar moeders en ik zijn naar hier vertrokken om eens goed grondig schoon te maken. Heerlijk, zo'n moederquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:23 schreef PdeHoog het volgende:Das niet tof. Maar af en toe naar je ouders om ijs te maken is niet vervelend
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:56 schreef golfer het volgende:
Maar volgens mij is die optie er helemaal niet... Awel, dan boek ik wel via booking.com.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer in Den Haag woont! Ik heb een oudje die (onder andere) Russisch leest en spreekt! Die had je vast kunnen helpen
Kip tandoori hier, van Knorrquote:
Ja maar Steer, ik ben decadent en westers en hou van koken, dus dan is Knorr Tandoori overleven hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
écht overleven is natuurlijk witte rijst met wat maggi, boter en suiker.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:40 schreef Den_Haag het volgende:
de mie was er lekker vanavond. net zo als de rest van de Japanner. (eerst geholpen met kiezen door de buurman die engels sprak, daarna blind van de kaart aangewezen![]()
)
Ook nog even een drankje gedaan op de bovenste verdieping van het hotel. Naast 8 euro bedieningskosten betaal je ook nog 8 euro zitkosten per persoon![]()
Pas toen ik voor het eerst een échte jetlag had, besefte ik dat die film erg goed isquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje Lost in Translation achtig
Het aspect van die extra-snel vertalende Japanners kende ik al uit mijn studentenbaan. Echt, dat vervreemde gevoel van die man is meesterlijk weergegeven. Maar ik vind hem wel vaker 'onthecht' overkomen, dat is een rol die hij goed speelt. Broken Flowers, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
LiT is een hele goede film.Ik vind Sofia Coppola erg goed. En knap.
Ik betwijfel het een beetje..quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:59 schreef borisz het volgende:
Is Lenette van Dongen grappig? Ken dr totaal niet. Haar show is vanavond op de buis.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Geen vrouw met kort kapsel is grappig
Vroeger was ze leuker.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
tsss.. mijn moeder kan anders soms best grappig uit de hoek komen hoor
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Hier gaat het afvallen nog steeds prima![]()
-4 kg sinds eind mei en -11 kg sinds 2007.
Minder bestellenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeliciteerd!!
pff had de bami van het huis. kreeg 3 bakken + 2 saté'tjes.. help, waarom krijg ik toch altijd zo veel
Dat is altijd zo bij de afhaalSteerquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeliciteerd!!
pff had de bami van het huis. kreeg 3 bakken + 2 saté'tjes.. help, waarom krijg ik toch altijd zo veel
Bami van de Chinees is al voor 3 dagen genoeg als het één bak is. Ik zou zeggen, nodig veel vrienden uitquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeliciteerd!!
2 bakken met onderverdeeld in 2 bakken;quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Minder bestellen
Wat zat er in die 3 bakken?
ik ga zo kijken wat er in de vriezer pastquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is altijd zo bij de afhaalSteer. Ik kan er altijd twee dagen van eten.
paste dat er nou echt niet meer bij na al die punten appeltaart en bergen aardbeien?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
2 bakken met onderverdeeld in 2 bakken;
- babi pangang
- koe loe yuk
- foo yong hai
- 1/4 kip
dan nog een grote bak bami
en 2 saté'tjes met een bak saus
heb nog zeker 2/3 over
pff ja wat erg eigenlijk hequote:Op donderdag 15 juli 2010 18:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
paste dat er nou echt niet meer bij na al die punten appeltaart en bergen aardbeien?(Voor de duidelijkheid: dit is een grapje, niet dat je weer boos op me wordt
))
* SeaOfLove is 4-6 kilo aangekomen sinds half juni, precies wat ik wilde, ook ik ben blijquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
Gefelici Steer! Ik sta even stil met afvallen, dat komt door die lekkere aardbeien slagroom.![]()
En wat een lekker vooruitzicht B&G!
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
* SeaOfLove is 4 kilo aangekomen sinds half juni, precies wat ik wilde, ook ik ben blijAlle kleding past weer
Oh, da's ook fijn ja!quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
* SeaOfLove is 4 kilo aangekomen sinds half juni, precies wat ik wilde, ook ik ben blijAlle kleding past weer
Goedzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:58 schreef SeaOfLove het volgende:
* SeaOfLove is 4-6 kilo aangekomen sinds half juni, precies wat ik wilde, ook ik ben blijAlle kleding past weer
Was dat bij mij ook maar zoquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goedzo
Want ik weet dat aankomen veel lastiger is dan afvallen
water en brood mét aardbeien dan welquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pff ja wat erg eigenlijk he![]()
gelukkig ben ik 's avonds al vergeten wat ik 's middags heb gegeten, anders durf ik alleen nog maar op water en brood te leven
ik was niet echt afgevallen hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gefeliciteerd!![]()
had t een speciale reden dat je was afgevallen?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
water en brood mét aardbeien dan wel
4-6 kg in 1,5 maand is hartstikke goed hoor! is een kilo per week!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik was niet echt afgevallen hoorWilde alleen wat aankomen
Maar dat heeft me behoorlijk wat moeite gekost dus. En bij mij is het net zo bij de afvallers zij kunnen net zo snel weer aankomen als dat ik afval
Hier gaat er een kilootje aardbeien per week doorheen. Maar ze gaan vooral in de blenderquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
volgens mij sta ik in cul bekend als de aardbei-gek..
Omdat je mager bent. Magere mensen moeten meer eten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeliciteerd!!
Ik zag al dat je "amai zeg" gebruikt in je posts, nu mag hetquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Eens even mijn Belgse identiteitskaart ophalen
dat weet ik niet of dat echt moeilijker is, misschien als je anorexia hebt ofzo? Maar makkelijk is het niet om aan te komen als je vooral van gezond eten houdtquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goedzo
Want ik weet dat aankomen veel lastiger is dan afvallen
jij kan lekker rekenenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
4-6 kg in 1,5 maand is hartstikke goed hoor! is een kilo per week!
Boh, zo zondequote:Op donderdag 15 juli 2010 19:12 schreef borisz het volgende:
Hier gaat er een kilootje aardbeien per week doorheen. Maar ze gaan vooral in de blender
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:25 schreef freecell het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, geblenderde aardbei....
Ja heh. Als ik NU dood zou gaan, en zou reïncarneren als een aardbei, zou ik van harte hopen dat ik in de maag van Krakkemieke eindig, met een toefje slagroom. En niet in de bbbbblender van Borisz.quote:
Striae heb ik ook hoor. Op m'n benen/billenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:26 schreef SeaOfLove het volgende:
l [quote]Op donderdag 15 juli 2010 19:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wou dat ik zo makkelijk kon afvallen als aankomen. Maar ik heb gewoon geen disciplineDus eet ik wat ik lekker vind, en heb ik een hangende buik, een muffintop én
80E
[/punt]ach, ik heb ook een niet strakke buik, straie, en cupA en ook meer dan tevreden nu
Aardbeien héél met frambozen héél en bramen héél zijn nog veel blijer in je griekse 10% vet yoghurt dan als ze tot snot geblenderd zijn hoor!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:31 schreef borisz het volgende:
Maar met yoghurt en ander fruit samen heb je lekkere smoothies.
Doe er maar luchtig over, je hebt diverse mensen hier behoorlijk gekwetst met je aardbei onvriendelijke gedragquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:31 schreef borisz het volgende:
Maar met yoghurt en ander fruit samen heb je lekkere smoothies.
Homo's hebben smaak, dus ik heb gelijk!quote:Lein zegt:
neef
je mening
Mark O.O Ingeloot!!!!!! zegt:
O.O
Lein zegt:
aarbeien: heel door de yoghurt of liefdeloos door de blender gegooid
Mark O.O Ingeloot!!!!!! zegt:
heel
natuurlijk
![]()
Lein zegt:
JA danku
A-menquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:33 schreef TAV74 het volgende:
Doe er maar luchtig over, je hebt diverse mensen hier behoorlijk gekwetst met je aardbei onvriendelijke gedrag
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Striae heb ik ook hoor. Op m'n benen/billen
Zeg, ben jij al bij het Houd-De-Aardbei-Heel-Liberatie-Front?quote:
We zoeken ook nog een Penningmeester!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Zeg, ben jij al bij het Houd-De-Aardbei-Heel-Liberatie-Front?
Jij mag secretaris zijn, TAV is de voorzitter. Ik ben de gestoorde actievoerder
Ik ben heel geschikt, ik hou aardbeien altijd zo lang mogelijk heelquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:56 schreef golfer het volgende:
Is het niet striae?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:40 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja, straie is dus echt een brabants woord
ik heb ooit een paar dagen aardbeien geplukt en toen dagen gekotst bij de lucht alleen van dat alquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoezo, je houdt ze dan toch ook heelquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb ooit een paar dagen aardbeien geplukt en toen dagen gekotst bij de lucht alleen van dat alIk denk dat ik van geen enkele waarde zal zijn
Gefeliquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk!Wordt vast helemaal geweldig
En ik heb er een baan bij; ze waren wild enthousiast en ik werd benaderd alsof ik de uit de hemel gevallen reddende engel wasMaandag beginnen
Cool, gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb er een baan bij; ze waren wild enthousiast en ik werd benaderd alsof ik de uit de hemel gevallen reddende engel wasMaandag beginnen
Jij visualiseert soms echt een beetje TE veelquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beetje zurig en je moet ze dan afspoelen
Geel met rood wordt ORANJE.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij visualiseert soms echt een beetje TE veel
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeli
Gek he, je hoeft alleen maar erop af te stappen en te vragen. Blijkt dan dat ze al langer iemand wilden hebben, maar er geen tijd/zin/puf voor hadden om te zoeken. En dan kom jijbinnengewandeld.
Viesnek!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje zurig en je moet ze dan afspoelen
knof en de 3 tokkies lusten zelfs geen aardbeien afgelopen weekend. heb wel eitjes gescoord, dat dan weer welquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben heel geschikt, ik hou aardbeien altijd zo lang mogelijk heel
Voor mij als genuanceerd voorzitter misschien nog wel, maar voor onze aardbeien extremist Lein niet hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke meldt zich af als lid van het aardbeienfront.
Ik blender ook. Maar dan met zuivel en brinta om toch te ontbijten. Dus misschien is het een verzachtende omstandigheid?
Voorbestemd. Karma. A match made in heaven. Beschtierd (spquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dank
Nou, het was meer dat ze plots door ziekte en vakanties een groot probleem hadden en geen uitweg meer zagen; dus teamleider was een beetje wanhopig op p&o afgestapt (waar ik net een gesprek had gehad) en die zei ook meteen: ik denk dat ik dé oplossing voor je probleem heb. En dat was ik
Neeeeeee! Aardbeien hebben óók gevoel hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke meldt zich af als lid van het aardbeienfront.
Ik blender ook. Maar dan met zuivel en brinta om toch te ontbijten. Dus misschien is het een verzachtende omstandigheid?
hahah het stond al klaar toen ik kwamquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat je mager bent. Magere mensen moeten meer eten.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Neeeeeee! Aardbeien hebben óók gevoel hoor
Voorzitter *boks*. Maar je bent wel érg genuanceerd hoor. Je bent bijna een ketterquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:50 schreef TAV74 het volgende:
Voor mij als genuanceerd voorzitter misschien nog wel, maar voor onze aardbeien extremist Lein niet hoor
Ik voel me ook schuldig. Maar mijn mond wil soms niet kauwen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neeeeeee! Aardbeien hebben óók gevoel hoor
goed zo!! wow een aardbeien verenigingquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vroeg het de expert, mijn nichterige neefje
[..]
Homo's hebben smaak, dus ik heb gelijk!
[..]
wwaaah , wie is het, hoe oud is hij en hoe kom je erbij?quote:
Alleen voor de buitenwereld, we moeten aan ons imago denken en het laten overkomen alsof we midden in de maatschappij staanquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voorzitter *boks*. Maar je bent wel érg genuanceerd hoor. Je bent bijna een ketter
Heiden!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Je moet je wereldbeeld toch eens aanpassen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nasleep van de huldiging dinsdagquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wwaaah , wie is het, hoe oud is hij en hoe kom je erbij?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Heiden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet het gewoon los laten. Laat die energie maar stromen. Adem in....adem uit. Kaas heeft er verstand van. Of heeft in ieder geval het aura dat hij dat heeft
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
balkenende XXXVIquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alleen voor de buitenwereld, we moeten aan ons imago denken en het laten overkomen alsof we midden in de maatschappij staan
Ledigheid is des Duivels' oorkussen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:52 schreef krakkemieke het volgende:
Ik voel me ook schuldig. Maar mijn mond wil soms niet kauwen.
Goed idee, we zijn compleet! Hoewel het wellicht handiger is als onze penningmeester ook hier actief is...quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
goed zo!! wow een aardbeien vereniging![]()
je hebt de penningmeester gevonden
Ik twijfelde even aan je oprechtheid in ons verheven doel, maar je hebt me volledig gerustgesteldquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:53 schreef TAV74 het volgende:
Alleen voor de buitenwereld, we moeten aan ons imago denken en het laten overkomen alsof we midden in de maatschappij staan
ik hoor het al. match made in heavenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Nasleep van de huldiging dinsdag![]()
Hij is 38 (dacht ik)
en verder weet ik het niet zo goed.
ben ik afwezig danquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed idee, we zijn compleet! Hoewel het wellicht handiger is als onze penningmeester ook hier actief is...
straks. Hij wilde nog even afspreken voordat hij een week op vakantie gaatquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoor het al. match made in heaven![]()
![]()
wanneer heb je dé date???
nou ja zeg... of hij wil je gewoon zien zodat hij weet wat hij die week gaat missenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef Ole het volgende:
[..]
straks. Hij wilde nog even afspreken voordat hij een week op vakantie gaat![]()
of hij wil gewoon nog een nachtje wilde sex
nee IKquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee maar je zegt toch dat ik m'n nichtneef oenningmeester moet maken?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja zeg... of hij wil je gewoon zien zodat hij weet wat hij die week gaat missen
Dat is geen ledigheid, maar stress. Ik betuig oprechte hulde aan de geblenderde aardbei die mij ondanks de verminking, de kracht schenkt om de wereld fris en fruitig tegemoet te treden in de ochtend.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ledigheid is des Duivels' oorkussen!
[..]
Goed idee, we zijn compleet! Hoewel het wellicht handiger is als onze penningmeester ook hier actief is...
[..]
Ik twijfelde even aan je oprechtheid in ons verheven doel, maar je hebt me volledig gerustgesteld
*boks*
Wat is zijn BSN- danwel sofi-nummer? En wat is zijn Fok-account?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef Ole het volgende:
Nasleep van de huldiging dinsdag![]()
Hij is 38 (dacht ik)
en verder weet ik het niet zo goed.
Isa!! wat een leuk nieuws! leuk om te horen zeg! nu vieren met sangria?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
kun je nu nog doen hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is geen ledigheid, maar stress. Ik betuig oprechte hulde aan de geblenderde aardbei die mij ondanks de verminking, de kracht schenkt om de wereld fris en fruitig tegemoet te treden in de ochtend.
Als ik een eeuw geleden leefde, had ik een roman geschreven.....
Stress is des duivels oorkussenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is geen ledigheid, maar stress. Ik betuig oprechte hulde aan de geblenderde aardbei die mij ondanks de verminking, de kracht schenkt om de wereld fris en fruitig tegemoet te treden in de ochtend.
Als ik een eeuw geleden leefde, had ik een roman geschreven.....
Niet met dit taalgebruik......quote:
jammer, belasting is verplichtquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet met dit taalgebruik......![]()
En ik ben tegen een aardbei/kapotmaak/belasting. Ten eerste gaat het in tegen de vrijheid van godsdienst en ten tweede tegen de vrijheid van CUL/beleving.
We betalen al genoegquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jammer, belasting is verplicht
Je lijkt mijn moeder welquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat is zijn BSN- danwel sofi-nummer? En wat is zijn Fok-account?
Je bent penningmeester, geen voorzitter van de 2e kamer/fractie........quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jammer, belasting is verplicht
oh ik weet niet goed wat functie van penningmeester inhoudt..quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je bent penningmeester, geen voorzitter van de 2e kamer/fractie........
hoe heet hij van zijn achternaam? waar woont hij? wat voor werk doet zijn vader?quote:
Daar kom ik vanavond wel achter.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe heet hij van zijn achternaam? waar woont hij? wat voor werk doet zijn vader?
Penningmeesters checken of het geld klopt. Inkomsten en uitgaven enzo. Kan je best imho.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ik weet niet goed wat functie van penningmeester inhoudt..klinkt wel hoog dus ik denk; ik gooi er wat in
Op de jaarvergadering mag een een krakkemikkige balans en begroting toelichtenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ik weet niet goed wat functie van penningmeester inhoudt..klinkt wel hoog dus ik denk; ik gooi er wat in
Kan hij je onderhouden?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe heet hij van zijn achternaam? waar woont hij? wat voor werk doet zijn vader?
Als ik een balans moest maken, zou die bij mijn naam passen ja!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op de jaarvergadering mag een een krakkemikkige balans en begroting toelichten
Super om zo binnen te komenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Dat is voor mij niet relevant met mijn riante (quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan hij je onderhouden?
Dat was de vraag toen getrouwde vrouwen niet mochten werken.
Olequote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef Ole het volgende:
straks. Hij wilde nog even afspreken voordat hij een week op vakantie gaat![]()
of hij wil gewoon nog een nachtje wilde sex
Mocht het niks worden heb je in september weer een nieuwe lichting waaruit je kan kiezenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet relevant met mijn riante () salaris en eigen huis.
Hoewel, eigen huis en inkomen is wel zo prettig
Die zijn inderdaad vaak behoorlijk dramatisch bij verenigingenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan hij je onderhouden?
Dat was de vraag toen getrouwde vrouwen niet mochten werken.
Ja deze keer welquote:
17 jaar is toch iets té jong borisz..quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Mocht het niks worden heb je in september weer een nieuwe lichting waaruit je kan kiezen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dank
Nou, het was meer dat ze plots door ziekte en vakanties een groot probleem hadden en geen uitweg meer zagen; dus teamleider was een beetje wanhopig op p&o afgestapt (waar ik net een gesprek had gehad) en die zei ook meteen: ik denk dat ik dé oplossing voor je probleem heb. En dat was ik
oh das wel wat voor mijquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Penningmeesters checken of het geld klopt. Inkomsten en uitgaven enzo. Kan je best imho.
ik heb wat gemistquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Mocht het niks worden heb je in september weer een nieuwe lichting waaruit je kan kiezen.
lekker geslapen Bluezz? of alleen met G. gezoend omdat ie vakantie had geregeldquote:
Op mijn werk. Dan komt er een verse lading studentjes vanaf 17 binnen op school.quote:
hoezo? veel mensen die verhuizen of op je werk zo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:30 schreef MissHobje het volgende:
Ik kan geen adres wijziging meer zien
Tijd voor bed dus wekker weer erg vroeg
hahaha oh ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit op 17 jarige jongens ben gevallen. toen ik 14 was fantaseerde ik over 27quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Op mijn werk. Dan komt er een verse lading studentjes vanaf 17 binnen op school.
daarom. Die leeftijd heb ik overgeslagen geloof ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha oh ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit op 17 jarige jongens ben gevallen. toen ik 14 was fantaseerde ik over 27
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker geslapen Bluezz? of alleen met G. gezoend omdat ie vakantie had geregeld
Hippiestijl?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:40 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geloof mezelf niet...
Ik heb een wijde bloes met haakwerk aan de hals gekocht en dat is haske in?![]()
Tenzij het een Italiaan isquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:38 schreef Ole het volgende:
[..]
daarom. Die leeftijd heb ik overgeslagen geloof ik![]()
Maar een paar jaartjes jonger zit ik niet mee hoor. Alleen iemand die 34 is en nog bij mammie woont, dat gaat me iets te ver(overkwam me 2 jaar geleden)
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoezo? veel mensen die verhuizen of op je werk zo?
slaap lekker hobsasa
Heb het even gehad met de Italiaan..quote:
Kweenie. Stof is zwart met zilveren streepjes en dan zwart haakwerk aan de hals. En nu zie ik dat gehaakte overal.quote:
spannend!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee ik zelf aanstonds krijg dinsdag sleutel
maargoed dan heb je toch aardig wat instanties in te lichten te regelen etc.
Ole heeft iedere week een anderquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha oh ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit op 17 jarige jongens ben gevallen. toen ik 14 was fantaseerde ik over 27
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ole heeft iedere week een ander. Althans dat imago proberen we hoog te houden
.
weet ik , ik moest je ook niet quoten. maar ik weet dat je altijd een dutje doet dus vroeg of je lekker had geslapenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik had het tegen Isa, dat ze zo enthousiast waren dat ze bij Opname kwam werken. Daar doelde ik op
oh niet dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd met je baan erbij, Isa.![]()
En ik heb geen dutje kunnen doen omdat ik toch een klein beetje hyper ben van die geboekte reis van ons.
Eigenlijk doet Golfer de meeste dutjes.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet ik , ik moest je ook niet quoten. maar ik weet dat je altijd een dutje doet dus vroeg of je lekker had geslapen
ik ging vorige week met een vriendin van net 41 uit eten en we hadden het over films die we vroeger eng vonden. toen zei zij E.T., vooral als hij dat 'phone home' aanwijsde met zn vingertjequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:09 schreef krakkemieke het volgende:
Och... Gelukkig loopt het goed af, ik vond:ET phone home, zo zielig!
Ik heb even gelegenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb even gelegenik ook hoor, sinds een paar maanden. moet niet, maar word ineens moe en als ik even ga liggen na het eten kom ik er met moeite weer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik voelde altijd zo met ET mee.....quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ging vorige week met een vriendin van net 41 uit eten en we hadden het over films die we vroeger eng vonden. toen zei zij E.T., vooral als hij dat 'phone home' aanwijsde met zn vingertje
ik hoop niet dat ik weer ga huilen als ie in de vrieskist in het ziekenhuis ligt....quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik voelde altijd zo met ET mee.....
Nee joh, je weet toch!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ik weer ga huilen als ie in de vrieskist in het ziekenhuis ligt....
Gazpacho voor onderweg?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff ok, plan de campagne voor zaterdag is klaar. Wat haal ik me een werk op de hals zegmaar goed, volgens mij heb ik wel een leuk geheel bij elkaar verzonnen. Inclusief paprika gazpacho van DE
Feli Isaquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ga je maken allemaalquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff ok, plan de campagne voor zaterdag is klaar. Wat haal ik me een werk op de hals zegmaar goed, volgens mij heb ik wel een leuk geheel bij elkaar verzonnen. Inclusief paprika gazpacho van DE
Eerst Sien, dan gelovenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
Pfffff: http://www.nu.nl/muziek/2(...)ar-songfestival.html
We schijnen het niet te leren he
Omdat je ze ook op de markt moet halenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom zien aardbeien van de AH er altijd uit alsof ze 3 dagen geleden vers waren?
Zodat jij ze kan verminken zekerquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Omdat je ze ook op de markt moet halen
en demoniserenquote:
Nou.. we beginnen met een glaasje prosecco. En dan de volgende hapjes:quote:
Heb ze wel eens gezien maar nooit gegeten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Borisz, had jij die witte aardbeien niet eens ooit geproefd?
Ik kom wel voorproevenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. we beginnen met een glaasje prosecco. En dan de volgende hapjes:
- paprikagaspacho amuze stijl
- bruchetta trio, belegd met 1x spinazie-kaasrondje, 1x paprika rolletje en 1x gerookte zalm met kappertjes
koude ronde tapas (inmiddels vergezeld van de sangria):
- bladerdeeghapjes met gerookte forelfilet
- kaasbakje met ricotta
- biefreepjessalade in komkommerbakjes
warme ronde tapas:
- spiesjes met lamsvlees en knoflook gegrild met een chili glazuurtje
- spiesjes geroosterde garnalen, Aziatische stijl
- gegrilde rozemarijnspiesjes met tonijn vergezeld van een pittige kikkererwten salsa
vergezeld van een aardappelsalade
toe: chocolade-worteltaartje
koffie en een nog nader te bepalen likeurtje..![]()
Nu maar hopen dat het lekker is allemaal bij elkaar
Als we de sangria overleven vrees ik dat die later nog wel op tafel komtquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kom wel voorproeven![]()
Maareh...ik mis de whisky![]()
Och mens, voor zoiets staan ze maanden kwijlend in de rij om te kunnen reserveren.......quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
- bruchetta trio, belegd met 1x spinazie-kaasrondje, 1x paprika rolletje en 1x gerookte zalm met kappertjes
- kaasbakje met ricotta
warme ronde tapas:
- gegrilde rozemarijnspiesjes met tonijn vergezeld van een pittige kikkererwten salsa
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
- kaasbakje met ricotta
warme ronde tapas:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als we de sangria overleven vrees ik dat die later nog wel op tafel komt
(ik zal zorgen voor een stukje overheerlijke gorgonzola voor de zekerheid)
Ja.. ik krijg het alleen spaans (quote:
oja?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
En anders huil je toch lekker, je hebt het verdiend!
Haha ja dat snap ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. ik krijg het alleen spaans () benauwd als ik naar de boodschappenlijst kijk
1 a4 in 2 kolommen bijna vol geschreven.. en dan moeten we ook nog ontbijtspullen en iets te eten voor zondag hebben
wees blij dat Dries Roelvink het niet isquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
Pfffff: http://www.nu.nl/muziek/2(...)ar-songfestival.html
We schijnen het niet te leren he
Bijna 1 kolom is geheel gewijd aan de groenteboer en dan vooral de kruiden die ik allemaal nodig hebquote:
Haha dat wordt een duur avondjequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bijna 1 kolom is geheel gewijd aan de groenteboer en dan vooral de kruiden die ik allemaal nodig heb![]()
Ohja, had er eerst ook nog st. jacobsschelp spiesjes bij staan, maar dat werd me toch ff te gortig allemaal![]()
Hopen dat we morgen in Hengelo het lamsvlees kunnen krijgen. Hier in Wierden verkopen ze dat niet
Nja, vind het niet zo leuk om de leftovers aan de logés voor te schotelenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Sun; wat een heerlijke hapjes allemaal zeg! je gaat er idd veel werk aan hebben maar hapjes maken is leuk![]()
doe op tijd boodschappen want je zult vast nog wel iets vergeten. ontbijt kun je denk wel van de restjes eten
vers wit brood, aardbeien en basterdsuiker en je hebt een heeerlijk ontbijtquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, vind het niet zo leuk om de leftovers aan de logés voor te schotelenMaar ik hou het simpel hoor!
Oh en ik doe zo veel mogelijk boodschappen morgen, want ik wil morgen avond zo veel mogelijk voorbereiden
deze kijk ik nu.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:59 schreef borisz het volgende:
Is Lenette van Dongen grappig? Ken dr totaal niet. Haar show is vanavond op de buis.
Hahaha dat is echt jouw favo ontbijtje in de zomer hequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vers wit brood, aardbeien en basterdsuiker en je hebt een heeerlijk ontbijt
goed dat je op tijd de boodschappen haalt, achteraf kun je altijd nog dingen halen![]()
Ja! en lunchquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahaha dat is echt jouw favo ontbijtje in de zomer he
leuk! waarnaartoe, met wie en tot wanneer?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga morgen zomaar weg, haske leuk en ook een beetje spannend!
Nog een beetje vakantie!
Aardbeien..quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vers wit brood, aardbeien en basterdsuiker en je hebt een heeerlijk ontbijt
goed dat je op tijd de boodschappen haalt, achteraf kun je altijd nog dingen halen![]()
dagje shoppen in groningen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
Met mezelf, en met de trein, naar het noorden.
eieren met kaasquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Aardbeien..niet fan van..
Denk gewoon afbakbroodjes, lekkere kaas en vleeswaren en een roereitje..
Ik vind aardbeien ook meestal niet lekker, maar met dit weer zijn ze echt lekker, ook zonder suiker!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee op bezoek bij iemand.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dagje shoppen in groningen?
Hoe is het mogelijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik dip ze in aspartaam.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind aardbeien ook meestal niet lekker, maar met dit weer zijn ze echt lekker, ook zonder suiker!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
- kaasbakje met ricotta
warme ronde tapas:
quote:
Roereitjequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wortel in cake of taart proef je niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een werkMaar het lijkt me wel erg lekker allemaal
(al heb ik bedenkingen bij chocolade-worteltaart)
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:19 schreef krakkemieke het volgende:
Wortel in cake of taart proef je niet.
Geen idee. Misschien omdat het minder droog wordt, dat het iets langer kan bewaren?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Max. gewicht in een lift:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Max. gewicht in een lift:
[ afbeelding ]
Volgens mij om het zoet te laten smaken zonder suiker toe te voegenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
Geen idee. Misschien omdat het minder droog wordt, dat het iets langer kan bewaren?
Volgens mij zodat het smeuig is zonder teveel zoet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij om het zoet te laten smaken zonder suiker toe te voegen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Ja, zoiets, ik was het even aan het nazoeken in de Dikke van Dale Dam maar die verwonderd zich er ook over en vraagt zich af waarom men dat doet
Truste en veel plezier in het Noorden
Ik vind de aspartaam / acesulfaam-K combo lekker.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt ze dus het liefst met een chemische smaak
Wortelcacke/taart is echt heeeerlijk! En met chocolade en een roomkaastopping met walnoten lijkt het me helemaal hemelsquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een werkMaar het lijkt me wel erg lekker allemaal
(al heb ik bedenkingen bij chocolade-worteltaart)
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Dammit! Dexter 3.7 eindigt zoooo spannend dat we nu wel móeten kijken naar 3.8![]()
![]()
Ik ben ook wel een sucker voor suikerquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
nee joh, gewoon suiker gebruiken.
aardbeien en krentenbollen met basterdsuiker
pannenkoeken met poedersuiker
thee met kristalsuiker
Dat geldt ook voor Koffiequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Geen suiker of zoetstof voor mij in de thee. Thee is thee. En puur.
Grapjasquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:08 schreef Bluezz het volgende:
Koffie verkeerd/Cappucinovoor mij z.s.
Alle thee (liefst groene met citroen Pee) z.s. met een zoetje of gewoon z.s.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ] goddamit Dexter!! Veeeeels te spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee
![]()
Morgen tussen de voorbereidingen door, weer verder![]()
Zaterdag gelukkig pasquote:
Ik ga naar de haaien.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Zaterdag gelukkig pasDe soep, bruchetta 'belegjes', biefreepjes salade en de taart ga ik morgen avond voor zo ver mogelijk voorbereiden. Verder valt het nog wel mee hoor met het werk. Beetje goed timen, en laat ik dat nu net goed kunnen al zeg ik het zelf
![]()
Fifi bij de wolven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |