Welke?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:41 schreef themauster het volgende:
Dit nummer kan zo langzamerhand ook wel van de playlist niet?
Clap your Handsquote:
Deze woorden van jou ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:00 schreef Paul-89 het volgende:
Zo tenenkrommend bagger die Andre van Duin nummers.
Jammer dat hij er niet bij isquote:
ja ik ben gaan zappen hoor, kan het niet aan...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:00 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik ben gaan zappen hoor, kan het niet aan...
Ik weet nog vroeger zijn tv programma vond ik geweldig kan er nu nog wel om lachen, maar die nummers zijn totaal niet mijn smaak en ook totaal niet grappig. Maar ja blijkbaar vinden veel mensen het wel leuk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik ben gaan zappen hoor, kan het niet aan...
Generatiekloof?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:00 schreef Paul-89 het volgende:
André van Duin zit al ver over de houdbaarheidsdatum heen, naar hem luisteren is net als een overdosis rohypnol innemen...quote:
Maar als je zijn oude liedjes luistert, dan zijn die toch niet over houdbaarheidsdatum heen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
André van Duin zit al ver over de houdbaarheidsdatum heen, naar hem luisteren is net als een overdosis rohypnol innemen...
Nee ik heb het meegemaakt hoor maar is gewoon totaal niet mijn smaak, en als mensen zoiets dan gaan nadoen wordt het helemaal vreselijk. Maar ik vind Andre dan wel weer een top gozer, vooral Mr. Wijdbeens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |