quote:Op donderdag 15 juli 2010 04:55 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat de nieuwe van Ilse de Lange MH wordt.
Deze DJ zei dat namelijk zo'n beetje: "..dat ik hem binnenkort verplicht moet draaien van de baas"
quote:
ik was eerderquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef alors het volgende:
Oh ik weet het al, Ilse wordt natuurlijk megahiten ze was toch bij Giel geweest, dus dan weet je het wel.
Suf cliché nummer vind ik het
Je hoeft je niet te schamen hoor Hans.Ajax is gewoon de mooiste club van het landquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:35 schreef -Hans- het volgende:
Maurice je hebt helemaal gelijk wat de AFC betreft. Liet me ff gaan
Kennissen van me gaan er elk jaar heen, volgens hun is het het meest relaxte festival waar ze ooit zijn geweest. En geloof me, die gasten hebben zo'n beetje alle serieuze Europese festivals bezocht, dus die weten echt wel waar ze het over hebben.quote:
Die foto.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:26 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Radio-Hunk Domien Verschuuren Verschuuren.
quote:Wie is toch die enorme radiohunk!?!
Dames, houdt uw slipjes klaar om te gooien, want Domien maakt kans op de titel van Hitkrant Hittegolf Hottie!
Domien Verschuuren
Babemagnet Domien, die radiohunk die de knoppen op de juiste manier weet te beroeren, is een van de genomineerden voor de Hittegolf Awards 2010!
Domien genomineerd voor Hittegolf Awards 2010
Zijn boyish charm brengt menig vrouwenhart in vervoering en zijn bronstige stemgeluid op de zaterdag- en zondagochtend maakt warme gevoelens los in slaapkamers van vele meisjes.
De postzakken met liefdesverklaringen worden inmiddels opgespaard voor het geval er ooit een dijk gedicht moet worden!
Stem op de enige echte Hittegolf Hunk
Tuurlijk, je kan stemmen op die dikke van het duo Coen & Sander of op dat ongeschoren jochie Valerio, maar wie hou je daarmee voor de gek? We weten allemaal dat er maar één echte Hottie is in Nederland en dat is: Domien Verschuuren!
Mail DOMIEN VERSCHUUREN door naar hittegolf@hitkrant.nl voor jouw stem op de Brad Pitt van de radio.
Hitkrant moet uit de rekken worden genomen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die foto.![]()
(gesoept toch zeker?)
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat een klets.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hitkrant moet uit de rekken worden genomen.
Zinloos kuttijdschrift dat tieners op verkeerde ideeën brengt...![]()
![]()
Wat een drama idd...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hitkrant moet uit de rekken worden genomen.
Zinloos kuttijdschrift dat tieners op verkeerde ideeën brengt...![]()
![]()
mwah deze plaat vind ik ook leukquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef Broekie het volgende:
Hulde aan de videoregie, eindelijk weer een goede timing van de intro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |