Proost.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:37 schreef starla het volgende:
- hypovolemische hypernatriemie
Hè bah, ga je me weer in verwarring brengen?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:46 schreef DDM het volgende:
[..]
Alleen klopt het niet!![]()
Maar dat had een echte pro als jij wel door natuurlijk![]()
Kon je me dat geen 2 maanden geleden vertellen?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:44 schreef Repeat het volgende:
Duh, it's never lupus.
Hè gatverdammequote:Op zondag 18 juli 2010 23:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hè bah, ga je me weer in verwarring brengen?
Het maakt me wel nieuwsgierig, maar ik ben bang dat ik niet ga snappen wat je zou gaan uitleggenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:53 schreef DDM het volgende:
[..]
Hè gatverdamme![]()
Nee laat het maar zo![]()
Het ligt iets anders, maar dat hoef je (nog) niet te weten.
Dan bel ik je baas welquote:Op zondag 18 juli 2010 23:58 schreef DDM het volgende:
Me sein is kapot!!
Jij hebt toch ook weleens dat je sein het niet doet?quote:
De beddencentrale op de 3equote:Op maandag 19 juli 2010 00:04 schreef DDM het volgende:
Met zuster Vanessa in de bezemkast staan is een geldige reden bijvoorbeeld.
Volgens mij traint die Henk behoorlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:07 schreef DDM het volgende:
[..]
Ja![]()
En voor sommige in dit topic wordt zuster Vanessa omgedoopt tot hoofdverpleegkundige Henk
Ik snap je punt tochquote:Op maandag 19 juli 2010 00:13 schreef intoxicated het volgende:
Hebben jullie ook een beddencentrale op de 3e dan?
zelfde hier...zie het alleen niet bepaald als voorrecht.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:30 schreef Repeat het volgende:
Ik ga slapen![]()
![]()
Morgen weer een geweldige dag, wat een voorrecht om geen vakantie te hebben.
Sarcasmequote:Op maandag 19 juli 2010 00:33 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
zelfde hier...zie het alleen niet bepaald als voorrecht.
Zomerfeesten, oh ja daar moet ik eigenlijk ook nog naar toequote:Op maandag 19 juli 2010 00:49 schreef Rituals het volgende:
Ik ga morgen een halve dag genieten van de zomerfeesten. Overmorgen dat hertentamen en dan eindelijk echt vakantie
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |