Eigenlijk? Gewoon doen! Is leuk!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Zomerfeesten, oh ja daar moet ik eigenlijk ook nog naar toe
Weet ikquote:
Ken je wel mensen in Nijmegen?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Weet ikEven kijken of ik een slaapplek kan regelen op zo'n korte termijn.
Ik heb nog een appartement te huur.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Weet ikEven kijken of ik een slaapplek kan regelen op zo'n korte termijn.
Ja een aantal vrienden van mij zitten daar op kamers, alleen even kijken of er nog wel ruimte is voor mijquote:
Komt hij weer met z'n appartementje! Wat ben je toch een lieve jongen DKquote:Op maandag 19 juli 2010 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb nog een appartement te huur.
Ik zoek alleen een plek in Maastricht helaasquote:Op maandag 19 juli 2010 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb nog een appartement te huur.
Hey, als je meerdere appartementen bezit moet je er ook wel mee opscheppen!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Komt hij weer met z'n appartementje! Wat ben je toch een lieve jongen DK.
Lekker op tijd geregeld ook weerquote:Op maandag 19 juli 2010 00:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja een aantal vrienden van mij zitten daar op kamers, alleen even kijken of er nog wel ruimte is voor mijAangezien vaak half Venray dan in Nijmegen te vinden is
Uiteraard!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey, als je meerdere appartementen bezit moet je er ook wel mee opscheppen!
Ah hef komt morgen ook toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:49 schreef Rituals het volgende:
Ik ga morgen een halve dag genieten van de zomerfeesten. Overmorgen dat hertentamen en dan eindelijk echt vakantie
.
Nee, het enige dat we deze dagen moeten weten tijdens het bierzuipen is dat we of moeten blijven plassen of gewoon niet meer moeten drinken om een hyponatriemie te voorkomenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:53 schreef DDM het volgende:
[..]
Hè gatverdamme![]()
Nee laat het maar zo![]()
Het ligt iets anders, maar dat hoef je (nog) niet te weten.
Klopt! Maar zij komen sowieso pas om 23.00 uur en dat lijkt me niet heel verstandig als ik om 10.00 uur tentamen heb dinsdagquote:Op maandag 19 juli 2010 01:26 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ah hef komt morgen ook toch?Al zal dat niet jou smaak muziek zijn gok ik
Formicidaecopulator!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:46 schreef DDM het volgende:
[..]
Alleen klopt het niet!![]()
Maar dat had een echte pro als jij wel door natuurlijk![]()
Alleen ziek op werkdagen!quote:Op maandag 19 juli 2010 19:03 schreef gohan16 het volgende:
Tering zijn alle patienten op vakantie ofzo?
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:05 schreef gohan16 het volgende:
"Neurologie #476: Wat eerst geneeskunde was"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |