Dat valt best mee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef Armageddon het volgende:
En in Delft lopen alleen studenten nerds Swets. Daar zitten bijna geen vrouwelijke studenten.
Bouwkunde is 50-50.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef Armageddon het volgende:
En in Delft lopen alleen studenten nerds Swets. Daar zitten bijna geen vrouwelijke studenten.
In die 5 jaar dat ik in centrum delft gewerkt heb, heb ik toch hele hordes lekkere chickies gezien.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef Armageddon het volgende:
Die zijn viieeeeezzzzzzz, Patrick.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
In die 5 jaar dat ik in centrum delft gewerkt heb, heb ik toch hele hordes lekkere chickies gezien.
Great !quote:
UK Student House 11quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Delft students gone wild #56"
Wat is het plot?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:45 schreef Tally het volgende:
Whehehehe
Ik heb er van de week van genoten in ieder geval
"Alles komt goed".quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
En loopt het wel goed af?
Ze keken op het laatst wel blij. Zo'n happy ending film is het wel..quote:
Yeah, I know, but, yeah, but, no, but, yeah.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:50 schreef Tally het volgende:
Ze keken op het laatst wel blij. Zo'n happy ending film is het wel..
Ook iets met een butt ja..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Yeah, I know, but, yeah, but, no, but, yeah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |