Fijn zo A!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef Armageddon het volgende:
Gisteren weer feest in de straat bij ons. De buurman stond z'n vrouw vol in het gezicht te beuken. 112 gebeld. Even later stonden er 6 pliesiewagens en een hondenbrigade en een ambulance.
je hebt toch wel foto's he ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef Armageddon het volgende:
Gisteren weer feest in de straat bij ons. De buurman stond z'n vrouw vol in het gezicht te beuken. 112 gebeld. Even later stonden er 6 pliesiewagens en een hondenbrigade en een ambulance.
De veengrond hier zakt met 2cm per jaar en volgens berekeningen dat nog gedurende de eerst komende 300 jaar.quote:
Ja, echt gezellig! Op een gegeven moment kwam de broer van de buurvrouw nog even langs. Die vloog door vijf agenten heen en sloeg de bewuste buurman nog even knockout.quote:
Ow fijn, daar kom ik elke dag langs op weg naar huisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is gelukkig nooit druk daar ofzo.
Niet dat daarom 12 uur 's middags al files staan als alledrie de rijstroken gewoon open zijn.
Oh, en dan staat Meneer De Agent opeens wel in vol ornaat op de stoep, maar als je te hard door rood rijdt krijg je niet eens een boete!!!1111111quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef Armageddon het volgende:
Op de flyover vanaf de A13 staat het momenteel al vast.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow fijn, daar kom ik elke dag langs op weg naar huis
Damn leuk men !quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja, echt gezellig! Op een gegeven moment kwam de broer van de buurvrouw nog even langs. Die vloog door vijf agenten heen en sloeg de bewuste buurman nog even knockout.
Goeie plek om kinderen groot te brengen A.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja, echt gezellig! Op een gegeven moment kwam de broer van de buurvrouw nog even langs. Die vloog door vijf agenten heen en sloeg de bewuste buurman nog even knockout.
ook geen videootje ?quote:
Ik ga binnendoor, kom er bij het st Franciscus op normaal.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op de flyover vanaf de A13 staat het momenteel al vast.
Dat wordt nog vaker fietsen, na de vakantiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow fijn, daar kom ik elke dag langs op weg naar huis
Ja inderdaad. Ik zei gisteren nog tegen m'n vriendin. We gaan hier weg. Denk dat ik richting Rijswijk ga. Daar wonen alleen bejaarden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goeie plek om kinderen groot te brengen A.
en dan loop ik wel eens te klagen over het tokkie-gehalte in de straatquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ohja, da's voor jou natuurlijk veel handiger.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga binnendoor, kom er bij het st Franciscus op normaal.
Moet jij niet naar Wateringse Veld naar alle andere ADO-hooligans?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:55 schreef Armageddon het volgende:
Ja inderdaad. Ik zei gisteren nog tegen m'n vriendin. We gaan hier weg. Denk dat ik richting Rijswijk ga. Daar wonen alleen bejaarden.
dicht bij delft, lekker studenten chickies kijken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik zei gisteren nog tegen m'n vriendin. We gaan hier weg. Denk dat ik richting Rijswijk ga. Daar wonen alleen bejaarden.
Nee men!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moet jij niet naar Wateringse Veld naar alle andere ADO-hooligans?
Waar ik nu zit naar Rijswijk is heel niet eens ver. Dat is hemelsbreed denk ik een kilometer.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dicht bij delft, lekker studenten chickies kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |