SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Trigon iddquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef n00cL30n het volgende:
NICE!
Een Juwel Trigon als ik mij niet vergis?
Gewoon een plantenbak haha ,ja zou kunnenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zeg vergeet die kutvissies die de meuk volschijten.
Het lijkt wel zo'n ouwerwetse beeldbuis-tv.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:37 schreef Joene het volgende:
[ afbeelding ] Bak is echt elke dag mooier
zo een plastic bakje waar ze dan gemarineerd in een knoflook sausje inliggen klaar voor de wok bedoel je?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:41 schreef n00cL30n het volgende:
Zit er nogsteeds wel eens aan te denken om een garnalen bak te bouwen.
Ik kijk liever hierna dan naar de ZomerProgrammeringquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo'n ouwerwetse beeldbuis-tv..
Ik heb nog een nano van 60 liter , ms wat voor garnalen ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:43 schreef n00cL30n het volgende:
Klopt en nice!
Ik zou ook een andere bak nemen.
Neuh.... De smaak van de garnalen kan mij niet bekoren, Swets!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
zo een plastic bakje waar ze dan gemarineerd in een knoflook sausje inliggen klaar voor de wok bedoel je?
Als ik al in een ander huis zou wonen, was ik _nu_ bij je langs gekomen J.!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb nog een nano van 60 liter , ms wat voor garnalen ?
Mij ook niet, maar die kutchinesen pleuren ze steeds weer op m'n bord.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neuh.... De smaak van de garnalen kan mij niet bekoren, Swets!
K dan!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |