Dat valt best mee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef Armageddon het volgende:
En in Delft lopen alleen studenten nerds Swets. Daar zitten bijna geen vrouwelijke studenten.
Bouwkunde is 50-50.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef Armageddon het volgende:
En in Delft lopen alleen studenten nerds Swets. Daar zitten bijna geen vrouwelijke studenten.
In die 5 jaar dat ik in centrum delft gewerkt heb, heb ik toch hele hordes lekkere chickies gezien.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef Armageddon het volgende:
Die zijn viieeeeezzzzzzz, Patrick.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
In die 5 jaar dat ik in centrum delft gewerkt heb, heb ik toch hele hordes lekkere chickies gezien.
Great !quote:
UK Student House 11quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Delft students gone wild #56"
Wat is het plot?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:45 schreef Tally het volgende:
Whehehehe
Ik heb er van de week van genoten in ieder geval
"Alles komt goed".quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
En loopt het wel goed af?
Ze keken op het laatst wel blij. Zo'n happy ending film is het wel..quote:
Yeah, I know, but, yeah, but, no, but, yeah.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:50 schreef Tally het volgende:
Ze keken op het laatst wel blij. Zo'n happy ending film is het wel..
Ook iets met een butt ja..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Yeah, I know, but, yeah, but, no, but, yeah.
Ik vind 'm echt stukken fijner dan bagger. Ik moest laatst even terug om een instelling aan te passen en vond het er echt verschrikkelijk gedateerd uit zien.quote:
Oh, heb ik 'm nu via jou dichtgegooid?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:32 schreef NJ het volgende:
Die gaan we inderdaad even volgen.
Fok!silver kan nog prima mee, vind ik zelf. Maar dat is persoonlijke smaak (en nostalgie).quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:40 schreef NJ het volgende:
Ik vind 'm echt stukken fijner dan bagger. Ik moest laatst even terug om een instelling aan te passen en vond het er echt verschrikkelijk gedateerd uit zien.
Via mij?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, heb ik 'm nu via jou dichtgegooid?
Ja, dat ik jou wees op het topic en dat jij hem dicht hebt laten gooien door Re via de achterkamertjes. WANT ZO WERKT FOK! OPEN JE OGEN MENSEN!!!!1111quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:53 schreef NJ het volgende:
Via mij?
Ik doe mn best om het op te houden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, je gaat vaak naar het toilet dus.
*winkie winkie*
Neequote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je je kaplaarzen mee uit voorzorg?
Whehehe guppenquote:
ik vind hem ook wel okay A . 190 liter water zo in de huiskamerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:06 schreef Armageddon het volgende:
Nice Joene!
Ik ga volgende week zaterdag een grotere bak halen want die sluierstaarten groeien uit hun huiden bak.
Hoe maak je dat schoon? Ik ben met die kleine al anderhalf uur bezigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:07 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind hem ook wel okay A . 190 liter water zo in de huiskamer
Elke dag blaadjes eruit halen, 1x per week 1/3 water eruit en een dik filter erinquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoe maak je dat schoon? Ik ben met die kleine al anderhalf uur bezig
Denk dat ik met die grotere er ook minder onderhoud aan heb.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Elke dag blaadjes eruit halen, 1x per week 1/3 water eruit en een dik filter erin
De planten enzo doen een hoop hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Denk dat ik met die grotere er ook minder onderhoud aan heb.
De planten die ik er in doen vreten ze op.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:17 schreef Joene het volgende:
[..]
De planten enzo doen een hoop heen meer water dus minder snel smerig enzo
Zijn ze ook. Met pijn en moeite mijn Juwel Vision 180L de deur uitgedaan toendertijd zaten er drie sluierstaarten in van bijna 30 cm per stuk.quote:
ik ook J. 16 KMquote:
ik ken zat van die arbeidsloze negerts anders. althans ik ken ze niet maar ik zie ze genoeg.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:34 schreef NJ het volgende:
Die moeten dan eerst geïmporteerd worden, maar dan gaan die PVV-stemmers weer klagen.
Maar ik betreedt dan ook gelijk Den Helder waar het vol zit met antilinegers.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je weer eens uit je blanke enclave komt en de Grote Stad betreedt?
Dat duurt nog even JK. Maar het is nu wel een stap dichterbijquote:Op maandag 19 juli 2010 10:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OH? BEN JE AL BIJNA EEN MILF????!!1
Ja naar maanden slecht nieuws was dit erg welkomquote:Op maandag 19 juli 2010 10:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar toch semi-gefeliciteerd, ofzo..
Goed bezig in ieder geval, dunkt me!
Is goedquote:
Maar niet rond de eisprong he JK. Kleine JKtjes kunnen de wereld nog niet aan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |