Whehehe guppenquote:
ik vind hem ook wel okay A . 190 liter water zo in de huiskamerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:06 schreef Armageddon het volgende:
Nice Joene!
Ik ga volgende week zaterdag een grotere bak halen want die sluierstaarten groeien uit hun huiden bak.
Hoe maak je dat schoon? Ik ben met die kleine al anderhalf uur bezigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:07 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind hem ook wel okay A . 190 liter water zo in de huiskamer
Elke dag blaadjes eruit halen, 1x per week 1/3 water eruit en een dik filter erinquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoe maak je dat schoon? Ik ben met die kleine al anderhalf uur bezig
Denk dat ik met die grotere er ook minder onderhoud aan heb.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Elke dag blaadjes eruit halen, 1x per week 1/3 water eruit en een dik filter erin
De planten enzo doen een hoop hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Denk dat ik met die grotere er ook minder onderhoud aan heb.
De planten die ik er in doen vreten ze op.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:17 schreef Joene het volgende:
[..]
De planten enzo doen een hoop heen meer water dus minder snel smerig enzo
Zijn ze ook. Met pijn en moeite mijn Juwel Vision 180L de deur uitgedaan toendertijd zaten er drie sluierstaarten in van bijna 30 cm per stuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |