Afgekeurd, je moet nog steeds zingen op de meet.quote:
nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Afgekeurd, je moet nog steeds zingen op de meet.
metoo, alleen nog steeds niet zeker of ik kanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel Heeft zin in meet
ik kom je gewoon ontvoerenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
metoo, alleen nog steeds niet zeker of ik kan
Prima als dat voor iedereen haalbaar isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Kally het volgende:
Als we nu gaan wokken, dat is betaalbaar voor iedereen.
En daarna een leuke kroeg opzoeken waar je ook nog kunt dansen.
eerst wokken, dan kroeg, of eerst kroeg, dan wokken en daarna kroeg?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Als we gaan wokken, wil ik er nog wel eens goed over nadenken. een restaurant is toch anders dan een kroeg..
Of we wokken met bier in plaats van olie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eerst wokken, dan kroeg, of eerst kroeg, dan wokken en daarna kroeg?
whehehe ook goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of we wokken met bier in plaats van olie.
Er waren al meer mensen die tegen een meet in Stairway waren... dus ik denk niet dat dat het wordtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
bier hakselen in de Stairway, wok zit om de hoek voor wie wil. Overigens kun je bij de Stairway zelf ook prima eten
Kwaaie herinneringen zekerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er waren al meer mensen die tegen een meet in Stairway waren... dus ik denk niet dat dat het wordt
Te standaard ofzo?... Ik weet het niet, ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaaie herinneringen zeker![]()
Maar goed, ik hoor het vanzelf wel
Tis echt een leuk ding.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Te standaard ofzo?... Ik weet het niet, ben er nog nooit geweest
ik ben een keer op een meet in Utrecht geweest en toen hebben ze mijn auto leeggehaaldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er waren al meer mensen die tegen een meet in Stairway waren... dus ik denk niet dat dat het wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |