Stairway? Is de enige die ik ken.quote:
Dat bedrijf leeft op fok!meets.quote:
maar daar mogen de fokkers toch niet meer naar binnen?? Zoiets las ik?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Daar kan je drinken. Daar zijn de meeste fokmeets.
3 maanden geleden nog wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
oooooooooooow ja
[..]
maar daar mogen de fokkers toch niet meer naar binnen?? Zoiets las ik?
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
oooooooooooow ja
[..]
Jawel, maar je moet wel even uitloggen op FOK!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
oooooooooooow ja
[..]
True.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOESSS
Kom op laten we ajb iets gezelligers en originelers verzinnen dan de fuckin Stairway![]()
mij maakt het niet uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOESSS
Kom op laten we ajb iets gezelligers en originelers verzinnen dan de fuckin Stairway![]()
Care, als er maar alcohol is zoals c_a al zegt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOESSS
Wat is er mis met nuchter zijn?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
Toch nog onder voorbehoud, ik heb weinig zin om als enige nuchtere er rond te hangen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
Toch nog onder voorbehoud, ik heb weinig zin om als enige nuchtere er rond te hangen
Jij bent er 1 van?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er genoeg nuchtere mensen zullen zijn hoor
Ierse kroegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een paar meets in Mick o'Connels gehad, maar Myr is daar te jong voor, die Ierse kroeg. Ook niets voor een TAL-meet eigenlijk.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een paar meets in Mick o'Connels gehad, maar Myr is daar te jong voor, die Ierse kroeg. Ook niets voor een TAL-meet eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |